Auteur |
Bericht |
|
Thejoker |
Geplaatst: 18 Mei 2011 10:29 Onderwerp: Dead Island
| |

|
This is Dead Island... a paradise to die for.
Features
- first-person melee combat
- 4 player co-op
- weapon customization
- set on an open world tropical island
- RPG elements for character development
- hordes of gruesome zombies
For Playstation 3, Xbox 360 and PC - Release Date: 2011
The player is drawn into the world of Dead Island on the brink of a mysterious epidemic that suddenly, and without warning, breaks out on the fictional island of Banoi. As a guest of the Royal Palms Resort, the player's stay was supposed to be a dream holiday; a luxurious getaway to the beautiful beaches of a tropical paradise. But faced with the reality of a zombie apocalypse, there is only one thing left to do: Survive.
This is Dead Island... a paradise to die for.
Conclusie
Dead Island zal voor gemiddelde spelers zo’n 18 tot 25 uur duren (volgens de ontwikkelaar), maar met alle side quests en te verkrijgen wapens lijkt Dead Island een hoop extra content te bieden. Voeg de multiplayer hieraan toe en je kunt met deze aankomende zombiegame heel wat plezier beleven. Als de graphics dan nog flink wat worden opgepoetst, kan ontwikkelaar Techland erg tevreden zijn. Als de ontwikkelaar niet te veel opgaat in de shock value van al het geweld en een realistische beleving nastreeft, dan kan de game nog wel eens zijn mannetje gaan staan in het zombiegenre.
Een nieuwe zombie game, door de makers van Call of Juarez, flop of top? Oordeel zelf, discussier en praat over de game!
Gameplay video:
http://www.gametrailers.com/video/to-kill-dead-island/714103
Laatst aangepast door Thejoker op 24 Mei 2011 00:22; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 18 Mei 2011 11:09 Onderwerp:
| |

|
Ik ga deze zeker in de gaten houden. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 18 Mei 2011 11:12 Onderwerp:
| |

|
Deze game is ook al verdomd lang in ontwikkeling, ik weet nog dat ik er nog naar uitkeek toen ik nog een Xbox 360 had.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 18 Mei 2011 12:04 Onderwerp:
| |

|
First person melee vind ik altijd maar 'raar' omdat je met name de afstand nooit echt goed kan inschatten. Vind het dus wel jammer dat het niet 3rd person is... Maja ik ga hem zeker wel proberen! Misschien pakt het in deze titel juist wel goed uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 18 Mei 2011 12:32 Onderwerp:
| |

|
Daar heb je een punt! Maar ik denk dat dit alleen "lastig" is op het begin. Daarna raak je er wel aan gewend en weet je wel hoe ver je slaat. AKA Left 4 Dead, ook first person. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 18 Mei 2011 12:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Inderdaad, in 2006 kwamen de eerste beelden hiervan uit toch?
En mwa, Left 4 Dead (2) vind ik toch meer een shooter, dit zie ik meer als melee-focussed. Het kan wel werken, Oblivion bijvoorbeeld is het wel geinig, in Mount & Blade ook wel maar dan schakel ik ook vaak naar third person voor het overzicht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thejoker |
Geplaatst: 24 Mei 2011 00:23 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|