Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Redneckerz schreef:
laraishond schreef:
Kan iemand me misschien hoe het nou zit met ps3 games spelen op de ps4? Ik zie een ps4 naast mijn Wii U wel zitten, echter heeft de ps3 ook een redelijk grote hoeveelheid aan spellen die ik zeker eens wil spelen ( The last of us, uncharted, bioshock, red dead redemption mass effect trilogy...). Er was geloof ik een soort van virtual console op de PS4 voor playstation games van eerdere generaties?

Sony is er zelf nog niet echt mee bezig, maar ze willen Gaikai gaan gebruiken om PS1/PS2/PS3 games mee af te spelen. Cloud streaming dus.


ah, ok. Dus nog niks bekent over hoeveel de PS1/PS2/PS3 games gaan kosten etc? Dat zal dan wel tegen de launch bekent worden gemaakt. In ieder geval bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:
Redneckerz schreef:
laraishond schreef:
Kan iemand me misschien hoe het nou zit met ps3 games spelen op de ps4? Ik zie een ps4 naast mijn Wii U wel zitten, echter heeft de ps3 ook een redelijk grote hoeveelheid aan spellen die ik zeker eens wil spelen ( The last of us, uncharted, bioshock, red dead redemption mass effect trilogy...). Er was geloof ik een soort van virtual console op de PS4 voor playstation games van eerdere generaties?

Sony is er zelf nog niet echt mee bezig, maar ze willen Gaikai gaan gebruiken om PS1/PS2/PS3 games mee af te spelen. Cloud streaming dus.


ah, ok. Dus nog niks bekent over hoeveel de PS1/PS2/PS3 games gaan kosten etc? Dat zal dan wel tegen de launch bekent worden gemaakt. In ieder geval bedankt

Helaas, Sony houdt zichzelf nog akelig stil betreft Gaikai.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De verwachting is dat je een soort gelijk PS+ abonnement neemt, maar dan voor Gaikai. Misschien gaan ze dit presenteren als een extra lux PS+ abo waarmee je door Gaikai ook alle PS1-2-3 games kan streamen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Redneckerz schreef:
Helaas, Sony houdt zichzelf nog akelig stil betreft Gaikai.

Ik herinner me van Sony's presentatie dat ze in 2014 iig zouden beginnen met Gaikai in Amerika... Over Europa wilden ze geen beloftes doen leek het.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

PS3gamerXD schreef:
Redneckerz schreef:
Helaas, Sony houdt zichzelf nog akelig stil betreft Gaikai.

Ik herinner me van Sony's presentatie dat ze in 2014 iig zouden beginnen met Gaikai in Amerika... Over Europa wilden ze geen beloftes doen leek het.
Inderdaad. Zo stil waren ze dus niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De PS4 is echt klein http://www.youtube.com/watch?v=71H69yDZ6W4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik haal de Ps4 op day one, ben benieuwd waar het beste te pre-orderen is. De Wii U heb ik destijds bij Bartsmit gekocht als ik me nog goed kan herinneren ook eerst bij Bol maar die had geen zekerheid over de levering.

Ben trouwens benieuwd welke games we day-one krijgen, ik hoop de Abe game en Knack. ACIV en Watch Dogs nog dit jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Nin007 schreef:
Ik haal de Ps4 op day one, ben benieuwd waar het beste te pre-orderen is. De Wii U heb ik destijds bij Bartsmit gekocht als ik me nog goed kan herinneren ook eerst bij Bol maar die had geen zekerheid over de levering.

Ben trouwens benieuwd welke games we day-one krijgen, ik hoop de Abe game en Knack. ACIV en Watch Dogs nog dit jaar.


Van de Sony titels: Killzone: Shadow Fall, Drive Club en Knack zijn launchgames, inFamous: Second Son komt in Q1 2014.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mafusto schreef:
De PS4 is echt klein http://www.youtube.com/watch?v=71H69yDZ6W4


Meredith Molinari is fucking HOT!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Gezer schreef:
Mafusto schreef:
De PS4 is echt klein http://www.youtube.com/watch?v=71H69yDZ6W4


Meredith Molinari is fucking HOT!!

Oeps, had deze pic moeten zijn

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Giant bomb crew right? Adam Boyes is awesome!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Yep
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Adam Boyes+Yoshida <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik wil eigenlijk een ps4 pre-order zetten, is er al iets bekend over pakketten die komen eventueel? Of is het gewoon sowieso alleen de console zonder games? Want een goed pakketje met extra Dualshock en game is natuurlijk altijd fijn. Maar als dat toch niet komt dan ga ik daar niet op zitten wachten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Amazon heeft Killzone, BF4, Knack en Watch Dogs+PS+ bundels, denk wel dat je ze ook hier gaat vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Gezer

Zijn dat niet gewoon bundels die vanuit Amazon zelf verkocht worden? Ik kan me namelijk niet herinneren dat Sony tijdens de launch bundels beschikbaar stellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Rene Groen schreef:
Nin007 schreef:
Ik haal de Ps4 op day one, ben benieuwd waar het beste te pre-orderen is. De Wii U heb ik destijds bij Bartsmit gekocht als ik me nog goed kan herinneren ook eerst bij Bol maar die had geen zekerheid over de levering.

Ben trouwens benieuwd welke games we day-one krijgen, ik hoop de Abe game en Knack. ACIV en Watch Dogs nog dit jaar.


Van de Sony titels: Killzone: Shadow Fall, Drive Club en Knack zijn launchgames, inFamous: Second Son komt in Q1 2014.


Ik dacht dat dat launch window games waren.

Knack ziet er slecht uit zeg, die demo, ik hoop dat het nog wat word...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Knack, DriveClub en Killzone zijn op de PC bevestigd als launchgames.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
Knack, DriveClub en Killzone zijn op de PC bevestigd als launchgames.

Daar gaat de exclusiviteit van Sony...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 15 Jun 2013 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Mafusto schreef:
Knack, DriveClub en Killzone zijn op de PC bevestigd als launchgames.


Yea PC!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Saiyanblo0d BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 21:54    Onderwerp: ps+ Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Sep 2008
Berichten: 18

Weet iemand of de ps3 accounts op de ps4 ook beschikbaar zijn?
Me ps+ abbo is verlopen , en ik wil hem wel verlengen maar vindt zonde als ik hem niet op de ps4 zou kunnen gebruiken namelijk..
iemand een idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 21:57    Onderwerp: Re: ps+ Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Saiyanblo0d schreef:
Weet iemand of de ps3 accounts op de ps4 ook beschikbaar zijn?
Me ps+ abbo is verlopen , en ik wil hem wel verlengen maar vindt zonde als ik hem niet op de ps4 zou kunnen gebruiken namelijk..
iemand een idee?
Ja, alles gaat gewoon door.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

Mafusto schreef:
Knack, DriveClub en Killzone zijn op de PC bevestigd als launchgames.

wiens idee was dit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik speel nu WipEout HD op de Ps Triple: 1080p 60fps is goddelijk. (Inb4pcgamers) Ik ga hiervoor een Ps4 halen op launch omdat ACIV dit ook ondersteund. Ben wel benieuwd naar hoeveel games er zo snel zullen draaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik speel nu WipEout HD op de Ps Triple: 1080p 60fps is goddelijk. (Inb4pcgamers) Ik ga hiervoor een Ps4 halen op launch omdat ACIV dit ook ondersteund. Ben wel benieuwd naar hoeveel games er zo snel zullen draaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group