Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende  
sotarK BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 19:16    Onderwerp: [PS3] Gran Turismo 5 Reageren met citaat

Vergelijking met real-life:
http://www.youtube.com/watch?v=FfhFvnTfsi8
Data Logger Visualization Technology, je kan schijnbaar als je daar rond heb gescheurd iets op een geheugenkaartje op laten slaan ofzo en dan kan je je rit in GT5 bekijken.

Laatst aangepast door sotarK op 19 Jan 2010 21:10; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Echt netjes. De camera staat er in cockpit mode wel vreemd op trouwens, of hebben ze dat speciaal gedaan voor de vergelijking? Normaal heb je toch eht hele stuur in beeld en staat het beeld niet zo dat je vanaf de passagiersstoel kijkt, toch?

Damn ik denk dat ik dit maar koop. Enige nadeel is toch dat dat mijn Q1 toch weer te vol maakt hoewel ik mezelf voorgenomen had om me te limiteren aan één game per maand in de volgende maanden. Ofwel: februari Heavy Rain, maart BF:BC2 en april Red Dead Redemption of zoiets. En daarmee zit mijn schema vol
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien dat headtracking aan staat, de PS-eye erop aansluiten en je kan rondkijken schijnbaar.
Dat zal in het begin misschien rot sturen ,maar ik denk dat wanneer je echt toptijden neer aan het zetten bent dat dat het verschil van honderste van secondes kan gaan maken .
Of de PSP net als bij F1 als rearview mirror werkt hoop ik ook, ze willen alles erin proppen wat ze van plan waren.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

sotarK schreef:
Misschien dat headtracking aan staat, de PS-eye erop aansluiten en je kan rondkijken schijnbaar.
Dat zal in het begin misschien rot sturen ,maar ik denk dat wanneer je echt toptijden neer aan het zetten bent dat dat het verschil van honderste van secondes kan gaan maken .
Of de PSP net als bij F1 als rearview mirror werkt hoop ik ook, ze willen alles erin proppen wat ze van plan waren.

Dat laatste is inderdaad wel een vet idee, wist niet eens dat dat gedaan werd. Maar goed, met die head tracking kan je natuurlijk ook heel goed door je on-screen achteruitkijkspiegel kijken, wat denk ik toch wat makkelijker is omdat je niet van het scherm af hoeft te kijken.

En ja ik wist wel dat er een head tracking functie in het spel zat, maar ik denk toch niet dat diegene dat gebruikte; daar houdt hij zijn hoofd dan wel erg stil voor. En het ziet er toch echt uit alsof er vanaf de passagiersstoel of achterbank gefilmd wordt, en je kan met head tracking natuurlijk geen camerapunten cyclen
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Yamauchi in een interview na de vraag of hij ook functies van andere racegames gaat implementeren in GT5 :
Actually I find it difficult to play the other games in more than five minutes at a time. The game's low level of quality really shines through in the other games and I can not hold them out!"
Dus ze doen het zelf wel als ze het nodig vinden .
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Feb 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Tuurlijk hebben ze voor GT5 heel goed naar de concurrent gekeken, die loopt op bepaalde vlakken namelijk voor op de Prologue en voor GT5 mag dat niet gebeuren. Denk bijv. aan de online code en modes.

Waarom ik hier postte: http://www.youtube.com/watch?v=3TXpXclylWg

Jullie even herinneren aan deze video
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sotarK BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 13:19    Onderwerp: GT5 trailer (cam) Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=nhv0I5OdtcQ
Nachtraces damage nieuwe tracks , het komt allemaal voorbij.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Roderick schreef:
Tuurlijk hebben ze voor GT5 heel goed naar de concurrent gekeken, die loopt op bepaalde vlakken namelijk voor op de Prologue en voor GT5 mag dat niet gebeuren. Denk bijv. aan de online code en modes.

Waarom ik hier postte: http://www.youtube.com/watch?v=3TXpXclylWg

Jullie even herinneren aan deze video

Het blijft echt ongelofelijk, hoeveel van die trailers je ook ziet.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel weer vreemd dat het altijd dezelfde wagen is die ze demonstreren als het om schade gaat...

Then again, schade boeit me niet zo, liefst zet ik het uit. Game ziet er prachtig uit, laat em maar komen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatste aanwijzingen zijn een november release. Zelf denk ik nog steeds september, maar november zou ook kunnen dus.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 13 Apr 2010 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier een heel cool fimpje met extra mooi geluid.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 13 Apr 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou goed dit word dus het eerste racespel wat ik op de ps3 ga kopen.

Op de originele ps had mijn vader destruction derby en de originele grand turismo en ik heb heel veel plezier er mee gehad, zelfs met kijken.

Ik had later op de ps2 alleen need for speed titels, maar toen die hele storymode stad missie zooi erbij kwam vond ik de reeks niks meer aan.

Op de ps3 durfde ik het niet zo aan om een racespel te kopen omdat ik geen miskoop wilde doen en ik houd van serieuze racespellen niet van die stunt en bling onzin, en ik wil het ook niet kopen om ergens op een ranglijst te spelen.

grand turismo 5 is dus perfect, het brengt wat nostalgie voor mij. Het is superrealistisch en extreem uitgebreid, alles wat ik zoek in een racegame.

Nou dat zou ik dus even vertellen.

Groetjes D: de man die jullie je eerste lolly verkocht.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Laatst aangepast door Lajakovic op 16 Jun 2010 17:38; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 16:14    Onderwerp: Nieuwe details TGS Reageren met citaat

Filmpje van weersverschijnselen en dag/nacht wisselingenhttp://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-weather-video-trailer-night-racing-at-le-mans/

en aanvullende details van de persconferentie:
Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.
“Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
Rally mode can be played either on or offline.
Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.
Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.
Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
The Volkswagen Kubelwagen, which has a drive system like the first beetle, and the amphibious Volkswagen Schwimmwagen will be in the game.
Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun.

[/quote]
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 17:02    Onderwerp: Re: Nieuwe details TGS Reageren met citaat
Grammar Führer

Lajakovic schreef:
Filmpje van weersverschijnselen en dag/nacht wisselingenhttp://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-weather-video-trailer-night-racing-at-le-mans/

Ik zal niet zeggen dat het er goed uit ziet (waarom support dat filmpje 1080p?) want dat flimpje is echt op 120p ofzo, maar goed, je ziet wel dat er echt veel aandacht is besteedt aan ruitenwissers en de effecten die die hebben op water. Als dat echt gesimuleerd is, en niet geanimeerd (ofwel, als het echt anders erop spat als het van verschillende richtingen komt) dan is het echt ongelofelijk.

Dit wordt zeker het spel dat ik dit jaar nog ga kopen als ik er maar één koop dit jaar
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Laguna Seca Nog zo'n prachtig circuit.

Dit spel kan ik waarschijnlijk met gemak meer dan honderd uur spelen, zonder dat het gaat vervelen of irriteren.
Gelukkig dat het weer dynamisch is, en hartstikke vet dat de temperatuur en luchtdruk ook effect heeft.
Een hoop mensen waren op Gamescom al positief over het geluid. Dat zal dus wel goed zitten.

En dan de framerate, ik denk niet dat je daar veel van gaat merken. Ik vind het al hartstikke goed dat hij het toegeeft.

Kazunori Yamauchi is een held

Laatst aangepast door PS3gamerXD op 16 Sep 2010 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

De game had toch head tracking via de PS Eye?
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, en dat is nog steeds zo. Helaas zijn de previews er tot nu toe niet echt over te spreken. Maar het zou best kunnen dat ze er op dat moment nog hard aan het werk mee waren.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 01:33    Onderwerp: Trailer Reageren met citaat

En er is een trailer, die helaas niet geembbed kan weurden.
http://www.youtube.com/watch?v=GN6ggDfaBJ0&feature=player_embedded

Episch

En j headtracking is mogelijk met een PSEYE. Er staan daar al filmpjes van op youtube.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 07:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Video verwijderd door de gebruiker :')
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gametrailers.com/video/tgs-10-gran-turismo/704776

Holy Shit!
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

op 0:53 . dat is pas een echte racemonster
Terug naar boven
E-man BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Woo hier heb ik zo lang op gewacht en het is bijna zover
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe footage voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=Q2rMXfc2ZFM

http://www.youtube.com/watch?v=qZudNjT-cKQ
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Nov 2010 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat

De releasedate is 24 November!!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 13

Ga naar: