Auteur |
Bericht |
|
dannyveno |
Geplaatst: 01 Feb 2012 19:42 Onderwerp: Gamed Member Awards 2011 Vervolgronde
| |

|
De stemmen zijn geteld, en zoals elk jaar het geval is hebben we in een aantal categorieën meerdere winnaars. Graag zou ik een paar minuten van u tijd vragen om hier nog even uw stem over uit te brengen, zodat ik binnenkort een volledige uitslag kan presenteren.
De Sportliefhebber:
-Christian Vuye
-juuppel
-GekooktEi
De Opmerking:
-Ellentjeeah Ellentjeeah schreef: | Ik heb iedere dag aandacht van meiden.
U Mad? |
-Danny Ouderling Citaat: | De reactie van Danny op het volgende bericht van Nino:
ninodude schreef: | Wie wilt er voor me duimen?  |
De opmerking gaat naar Danny's epic reactie...
Danny Ouderling schreef: |  |
|
-dantekloon Citaat: | Citaat: | dantekloon: Makkelijkste bosses in een FF game, dat lieg je.
dat is na mijn mening Final Fantasy XIII-2 | (terwijl alleen hij en mr.awesome die game hadden uitgespeeld, even de definitie van liegen opzoeken dantekloon..) |
-mc-fakey mc-fakey schreef: | maar elke vrijdag zit er weer een mooi meisje in de bus (al 2 keer ) het waren niet dezelfde meisjes maar 1ntje woont op loopafstand.
Ze stope nl. op de zelfde halte als ik en ze liep de flat in die daar bij de halte stond , en ik woon daar op loop afstand van |
-D: D: schreef: | ik vind de term hardleers nogal negatief, voor degenen die het niet weten staat hardleers voor dom en bot.
ik vind mijzelf nu niet bepaald dom en bot. |
U heeft tot 10 februari om te stemmen, dan zal de uitslag bekend worden gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 01 Feb 2012 20:37 Onderwerp:
| |

|
Sportliefhebber: GekooktEi
De Opmerking: mc-fakey |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 01 Feb 2012 22:16 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sportliefhebber: Christan Vuye (zomaar op gevoel)
De Opmerking: lastig. zowel dantekloon als D: zijn erg sterk. Ik ga voor D:, puur omdat ik kan verwachten dat hij vaker zulke leuke opmerkingen zal maken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|