Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 02:02    Onderwerp: Persoon blokkeren Reageren met citaat

Beste mods, is er een mogelijkheid om iemand te blokkeren? Ik krijg ongewenste PM van Redneckerz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 06:33    Onderwerp: Reageren met citaat

ach ja, kleine kind is het ook, zeuren om een ander, en zelf lokt hij het dus uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 07:40    Onderwerp: Re: Persoon blokkeren Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Beste mods, is er een mogelijkheid om iemand te blokkeren? Ik krijg ongewenste PM van Redneckerz.

Goed hoor, ik hou al op. Dit had je overigens zelf gewoon in een reactie in de PM kunnen zetten, in plaats van een draadje hier over aanmaken. Jammer, maar even goede vrienden nu.

dantekloon schreef:
ach ja, kleine kind is het ook, zeuren om een ander, en zelf lokt hij het dus uit.

Ik vind niet dat jij in de positie staat hier een oordeel over te vellen. Het enige wat ik heb gedaan is de discussie in een PM voor te zetten. Als Gezer dat niet had gewild, had hij simpelweg een reactie kunnen sturen met ''ik wens hier niet aan deel te nemen.'' Van uitlokking in deze is er dus geen sprake en van een klein kind sowieso al niet. Even redelijk nu, we zijn allemaal volwassen mensen dus onnodig modder gooien terwijl je niet in de positie bent om er een oordeel over te vellen is onredelijk.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat

het is meestal normaal om iemand te pmen als het niet nodig is dat een heel forum meeleest, blijkbaar niet voor gezer :[]
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij hebt me ervan beschuldigt te trollen, maar in je laatste bericht geef je toe dat mijn reacties geen getroll zijn maar fanboy gepraat. Mijn fanboy gepraat komt ook niet verder dan wekelijks Sony ophemelen bij Japanse sales charts volgens jou. Stay real dude.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Jij hebt me ervan beschuldigt te trollen, maar in je laatste bericht geef je toe dat mijn reacties geen getroll zijn maar fanboy gepraat. Mijn fanboy gepraat komt ook niet verder dan wekelijks Sony ophemelen bij Japanse sales charts volgens jou. Stay real dude.

Hou de eer aan jezelf en stop met zeuren. Je wilt zelf dat ik ermee ophou, doe jij dan ook hetzelfde.

Bij deze dus ook de laatste keer in dit draadje dat ik op je reageer. Iedere daaropeenvolgende keer dat blijft zeuren om je punt te maken meldt ik dit aan een moderator. Ik bied je hierbij nogmaals mijn excuses aan, kunnen we nu verder?
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Gezer schreef:

Hou de eer aan jezelf en stop met zeuren. Je wilt zelf dat ik ermee ophou, doe jij dan ook hetzelfde.

Bij deze dus ook de laatste keer in dit draadje dat ik op je reageer. Iedere daaropeenvolgende keer dat blijft zeuren om je punt te maken meldt ik dit aan een moderator. Ik bied je hierbij nogmaals mijn excuses aan, kunnen we nu verder?

Leuk om je nu pas te verontschuldigen, was jouw discussie nergens voor nodig dan. Excuses aanvaard.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Feb 2012 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens, ik kan jullie gedrag niet waarderen. Gister zijn jullie gewaarschuwd, en nu nog een keer. Maar deze noteer ik.

Gedraag je niet als een kleuter, lok elkaar niet uit. En mocht je je aan iemand irriteren, negeer die persoon dan en ga niet op hem in.

Mocht er nog altijd iets zijn, dan kan je altijd contact opnemen met een mod via PM. Je hoeft je irritatie over een persoon niet zo te openbaren zodat iedereen jullie onderlinge probleem ziet en zich er mee kan bemoeien. Jullie moeten er samen uitkomen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: