Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 08 Dec 2011 22:54 Onderwerp: Je minst favoriete game uit je meest favoriete game-reeks?
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
Iedereen kent 't wel; je bent helemaal weg van een bepaalde game-reeks. Zo'n grote fan zelfs, dat je zowat elke game in die desbetreffende reeks in je bezit hebt. Maar elke reeks kent zo zijn zwarte schapen. Daarom, gewoon uit nieuwsgierigheid, dit topic.
Wat is jouw minst favoriete game uit je meest favoriete game-reeks? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 08 Dec 2011 23:30 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Devil May Cry 2
Final Fantasy XIII |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 08 Dec 2011 23:31 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 14 Okt 2010 Berichten: 472
|
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 08 Dec 2011 23:35 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 03 Okt 2011 Berichten: 3190
|
FF13= er waren tijden toen FF de beste en tranentrekkende verhalen had, nu is heel de game om te huilen.
GTA4= get that realism shit outta my GTA |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 08 Dec 2011 23:46 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 31 Dec 2008 Berichten: 3413
|
Sonic 06
Dynasty Warriors 6
Tony Hawk ride |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 09 Dec 2011 09:16 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Jul 2009 Berichten: 257
|
Ehhhhh denk denk.......
Meest recent,
Uncharted 3 en Resistance fall of men 3,niet dat het echt slechte games zijn,ze vallen alleen zwaar tegen.
Metorid other M what the...,is dit een metroid game.
FF8,kwa verhaal perfect,maar niet te spelen voor mij.
Sonic adventure was iets nieuws,alles daarna bagger,ben nu onwijs blij met sonic generations
chrono cross leuk spel maar niets in vergelijking met chrono trigger.
Alles na secret of mana 3 valt tegen.
ehhhh en vast nog een heleboel meer |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 09 Dec 2011 10:51 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 02 Nov 2008 Berichten: 3461
|
nou dat is makkelijk.
FF13. uit de FF reeks.
what else.
En Dynasty warriors 6 uit de DW reeks, dumbed down in alle opzichten behalve graphics. zielig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 09 Dec 2011 15:11 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 07 Sep 2006 Berichten: 4857
|
Final Fantasy XIII
Geen slechte game, maar wel een zeer teleurstellende FF game.
Final Fantasy XIV
De game is incompleet en zwaar bagger. Nu maar hopen dat versie 2.0 de FF XIV wat het had moeten zijn.
Sonic the Hedgehog 2006
Een game die Sonic zijn 16de verjaardag moest voorstellen, maar inplaats daarvan kregen we de slechtste Sonic game ooit. De game zat vol met bugs, crappy gameplay en een vreselijke verhaal.
GTA IV
Een goede game, maar een zeer teleurstellende GTA game. Ik miste de wacky humor, de vele wapens, de uitgebreide wagens en vliegtuigen. Gelukkig lijkt erop dat GTA V wel de goede kant opgaat.
Assassin's Creed
Een geweldige serie, maar de eerste game was slecht. Het was een indrukwekkende game dankzij de gameplay en mooie design, maar door de herhalende vervelende saaie missies en het verhaal was het niet de topper. Ook de combat was wel kut. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 09 Dec 2011 15:32 Onderwerp:
| |
Redacteur
Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Final Fantasy XIII
Té lineair om een degelijke FF te zijn.
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight
Hadden ze eindelijk een goede formule in C&C3 Kane's Wrath en dan gooien ze alles overboord om een mislukte RTS uit te brengen. Overigens zit Twilight in de titel, iets dat al een slecht teken is op zich...
Empire: Total War
Zeker geen slechte game maar voor mij de minst interessantste tijdperiode uit de total wars (Rome / Shogun ftw!)
BioShock 2
Ook niet slecht maar bijlange na niet de kwaliteit van zijn voorganger.
Call of Duty: Modern Warfare 3
Té duur, te weinig vernieuwing en een rampzalige online functionaliteit.
Saints Row The Third
Nog niet half zo goed als deel 2 was.
Dungeon Siege III
Ook bekend als: Hoe de invloed van consoles een prachtige dungeon crawler om zeep kan helpen.
Assassin's Creed: Revelations
Betere stad, leuke hookblade / den defense en guild control maar een oninteressant verhaal met vergeetbare karakters. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lennie1973 |
Geplaatst: 09 Dec 2011 19:08 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 30 Sep 2005 Berichten: 123
|
Pes 2008, 2009 en 2010
Ben gek van pes maar deze drie waren niet leuk meer .Gelukkug maakten pes 2011 en 2012 weer heel wat goed |
|
Terug naar boven |
|
|
Beretta-1992 |
Geplaatst: 09 Dec 2011 20:30 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 30 Dec 2007 Berichten: 204
|
Call of duty MW3
Leuke mod..
Uncharted 3
Geweldig spel, maar niet zo goed als zijn voorgangers.
GTA Liberty City Stories
Gewoon saai..
Battlefield Bad Company
Leuke singleplayer, maar de MP was ruk. BFBC2 heeft dat weer goed gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Dec 2011 22:21 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Feb 2008 Berichten: 7331
|
DYNASTY WARRIORS 6
Teveel veranderingen, en de meest coole dingen hebben ze uit de game gesloopt. Gelukkig heeft de 7-serie bijna alles weer rechtgetrokken.
Onimusha 3: Demon Siege
Jean Reno? Frankrijk in 2004? Why?!
Devil May Cry 4
Nero was een cool personage, maar om elke eindbaas nu in totaal drie keer te moeten verslaan? No, thanks! Ja, ik vind zelfs Devil May Cry 2 beter!
Sonic the Hedgehog (2006)
Het spel zal vol met fouten, en was in principe niet meer dan één groot quick-time event... |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 10 Dec 2011 12:22 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 05 Dec 2007 Berichten: 5626
|
Saints row 3 uit saints row. The fuck hebben ze daarmee gedaan |
|
Terug naar boven |
|
|
OnechanbaraAya |
Geplaatst: 15 Dec 2011 11:48 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 14 Sep 2011 Berichten: 20
|
Dynasty Warriors 6
Zombie Hunters 2 |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 15 Dec 2011 18:43 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Aug 2009 Berichten: 6073
|
Beretta-1992 schreef: |
Uncharted 3
Geweldig spel, maar niet zo goed als zijn voorgangers.
|
Vond em euker dan UC2 tbh
(speel de serie wel in de verkeerde volgorde btw)
Voor mij,,
Assassins creed 1
Eentonig maar mooi
Gelukkig maakte 2 het goed
Grand theft auto vice city
Vind de hele stad geen reet aan
The legend of zelda, majora's mask
Vond het niet echt leuk |
|
Terug naar boven |
|
|
scorpio23-b |
Geplaatst: 25 Jan 2012 02:06 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 1197
|
Ik ben een echte Tales of Verslaafde,
maar er zijn 2 delen waarvan ik vind dat ze zuigen.
Tales of The Tempest. (kan je geen Tales of noemen naar mijn mening)
Tales of Legendia (kan misschien aan mij liggen, maar het verhaal, de characters, het spel lag me gewoon niet) |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 25 Jan 2012 13:08 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Tales of
-Tales of Vs.
-Tales of the Tempest
Kingdom Hearts
-Kingdom Hearts Re:Coded
Wild Arms
-Wild Arms XF((behalve de muziek, die is echt gewoon master))
Breath of Fire
-Breath of Fire:Dragon Quarter((de time limit in de game verpest het allemaal))
Shin Megami Tensei
-Alle SMT games dat een FP Dungeon RPG is zoals Strange Journey
Seiken Densetsu((mana games))
-Dawn of Mana
-Heroes of Mana
Final Fantasy
-Final Fantasy XI online((omdat ze allemaal online te spelen zijn))
-Final Fantasy XIV online((ook omdat deze online is))
Saga serie
-Romancing Saga((PS2 remake))
Persona
-Megami Ibunroku Persona:Be Your True Mind
Suikoden
-Suikoden Tactics |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|