Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Feb 2012 08:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Congrats:



Nintendo 3DS reaches 5 million sales in Japan - Breaks the record
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Feb 2012 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mooi van Nintendo! Nu hoop ik dat ze de Wii U ook niet té duur maken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Feb 2012 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Het is nu wel moelijk om de DS voor te blijven aangezien bij dezelfde aantal weken de DS nu bij kerst kwam en het in zijn tweede jaar 9 miljoen verkocht =p..

Mss met monster hunter 4/Smash bros/pokemon lukt het wel (twijfel wel).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 20 Feb 2012 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Hopen dat ze leren van hun fouten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 23 Feb 2012 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Source: http://www.officialnintendomagazine.co.uk/35741/xenoblade-team-working-on-3ds-game/

The developers of amazing Wii game Xenoblade Chronicles are working on a new 3DS game.

Monolith Software hasn't revealed the identity of the game they are working on for 3DS but the company is recruiting staff for the project.

According to Andriasang, the Xenoblade developers need effect designers to work on map and battle scenes plus motion designers for monster and character movement.

So this new 3DS game could feature some big monster battles, something that Xenoblade Chronicles is famous for.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Hey ik kan een 2de hands 3DS kopen, nog niet uit de verpakking gehaald, voor 120 euro. Wat zouden jullie doen?

Moet er misschien even bij zeggen dat ik op dit moment alleen interesse heb in KH 3D, en er nog geen andere games zijn die me echt aanspreken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Hoeveel kost een nieuwe 3ds?

Anders zou ik het doen, leuk apperaatje

(Wil je geen mario, zelda of RE? jammer)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

the_dan schreef:
Hoeveel kost een nieuwe 3ds?

Anders zou ik het doen, leuk apperaatje

(Wil je geen mario, zelda of RE? jammer)


Nieuwe kost zo rond de 150 euro. Ik ben nooit echt grote fan geweest van die series, maar ik heb ze dan ook nog nooit geprobeerd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ach gewoon doen, leuk apperaatje en mooi voor de collectie ^^

En je kan altijd kid icarus kopen als het je intereseert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Kid Icarus is een echte aanrader! Top game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kingdom Hearts 3D is een aanrader, als iemand die game speelt, die vergeet dan gelijk alle andere games op de 3DS.
helaas is mijn 3DS leeg, ik heb nog geen NLse oplader, moet ik morgen ff kopen. anders kan ik niet verder helaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

dantekloon schreef:
Kingdom Hearts 3D is een aanrader, als iemand die game speelt, die vergeet dan gelijk alle andere games op de 3DS.
helaas is mijn 3DS leeg, ik heb nog geen NLse oplader, moet ik morgen ff kopen. anders kan ik niet verder helaas.


Laat wat impressies achter als je wat verder bent?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Als je het geld ervoor hebt, zou ik het zeker doen. Vind het een topdingetje! Maar voor 1 spel zoveel geld uitgeven? misschien moet je eens zelda testen om te kijken of je het wat vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Nouja weet je, hij is niet zo heel lang uit, dus er komen vast nog meer spellen die me leuk lijken.

dantekloon schreef:
Kingdom Hearts 3D is een aanrader, als iemand die game speelt, die vergeet dan gelijk alle andere games op de 3DS.
helaas is mijn 3DS leeg, ik heb nog geen NLse oplader, moet ik morgen ff kopen. anders kan ik niet verder helaas.


Ik heb mezelf echt vreselijk gespoild voor dat spel o_0 Eindbazen, einde en de secret ending. Achteraf had ik dat beter niet kunnen doen, maar dan had ik dit spel waarschijnlijk ook niet zo graag willen hebben xD


Laatst aangepast door seph op 06 Apr 2012 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

seph schreef:
Nouja weet je, hij is niet zo heel lang uit, dus er komen vast nog meer spellen die me leuk lijken.

Dynasty Warriors VS?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Plus er zijn al wat aardig wat demos uit om te testen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 06 Apr 2012 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Lawliet schreef:
Plus er zijn al wat aardig wat demos uit om te testen.


jup. wel gek dat zelda en mario (kart) daar niet tussen zitten
Zal nog wel komen denk ik. Ben allang blij dat nintendo eindelijk aan demo's doet. Heb zo ontdekt dat MGS geen game voor mij is. Hopelijk komen er ook demo's voor de wii u.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Apr 2012 06:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Lawliet schreef:
dantekloon schreef:
Kingdom Hearts 3D is een aanrader, als iemand die game speelt, die vergeet dan gelijk alle andere games op de 3DS.
helaas is mijn 3DS leeg, ik heb nog geen NLse oplader, moet ik morgen ff kopen. anders kan ik niet verder helaas.


Laat wat impressies achter als je wat verder bent?


is goed zal ik doen...
alleen het opening als je new game doet, begint heel vaag.
misschien is het sowieso vaag of het is dat ik geen Japans kan.
maar bij New game zie je bijna nog geen tekst en je beland al in een boss fight.

jammer dat dit keer Utada Hikaru de opening niet zingt, Sanctuary of Simple and Clean.

Moest eerst ff wennen aan de Dream Eater mode, maar dat is een super aan passing.
de lock-on systeem werkt in mijn opzicht niet zo heel fijn, L+R maar daarmee beweeg je ook je camera punt naar links en rechts.

je kunt gebruik maken van je omgeving bijvoorbeeld tegen muren aan springen, lantaarn palen zou je gebruik van kunnen maken, om zo ook vette moves uit te kunnen voeren.

je speelt dit keer niet alleen met Sora, maar ook met Riku.

het besturing dankzij de 3DS analoge aanpassing, werkt uit stekend.
dan KH Re:Coded en 358/2 days

alleen het dive systeem om naar andere werelden te gaan is iets minder, je kunt het zien met dat Gummi ship in KH1 en 2.

als ik de game uitspeel, geef ik het een cijfer en een aantal plus en min punten zoals altijd.

geweldige game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Als je een betere everaring wilt kan je misschien beter een circle pad pro halen? Ik heb de mijne al.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Apr 2012 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De volgende Firmware update maakt het o.a. mogelijk om een game te patchen en het maken van folders.

Mario kart 7 zal als eerste gepatched worden om de shortcut glitch in een van de banen te verwijderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Apr 2012 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Lawliet schreef:
dantekloon schreef:
Kingdom Hearts 3D is een aanrader, als iemand die game speelt, die vergeet dan gelijk alle andere games op de 3DS.
helaas is mijn 3DS leeg, ik heb nog geen NLse oplader, moet ik morgen ff kopen. anders kan ik niet verder helaas.


Laat wat impressies achter als je wat verder bent?


Ik heb de game nog niet uitgespeeld, maar ik lat wat eerst impressies achter hiero.

De game zelf is echt kei gaaf...
ik zelf zoals jullie al weten kan ik geen Japans, maar het verhaal lijkt me net als wat ik voelde over Final Fantasy XIII-2 heel erg raar en vaag.

Met Riku als Sora speel je door het zelfde dungeons heen, meet specifieke verhaal, verlopen beide anders.

het gameplay zelf hoef ik niet veel over te vertellen als je 358/2 days en re:Coded ook heb gespeeld.

De Dream eaters(die dingen in je party), ik kan er niet veel over zeggen dat het best een kut systeem is, de dream eater van Sora is dood gegaan en ik weet niet hoe je een nieuwe krijg.

de dream eaters(die dingen in je party) worden sterker na mate ze levels om hoog gaan, of je ze voerd eten en laat ze lekker verwennen...
als ze bewusteloos zijn tijdens een battle moet je bij hem in de buurt op de A knop blijven drukken to ze weer bij komen.

de DROP systeem is waardeloos...
je kunt nog niet ff levellen en je switch al naar een andere personage.
bij een baas battle, heb je de baas bijna verslagen, is de DROP meter leeg gelopen en je switched, maar dan moet je de baas weer opnieuw doen..

de dungeons, er zijn een paar die je al kent van de vorige delen maar ze hebben allemaal een andere naam...
zoals die van Tron was Space Paranoids, in 3D heet ie The Grid.
en dat ook met Monstro..
er zijn meer dan 2 nieuwe dungeons te zien waaronder die van The Hunchback of the Notre Damme en de Museketeers...

Helaas zoals al eerder zijn er geen Final Fantasy personages te vinden in deze deel behalve de moogles, maar wel alle main characters van The World Ends With You.

Muziek, ik vindt qua muziek deze deel niet echt beter dan alle vorige delen. maar het muziek keuze wat ook in de game TWEWY zit is enorm goed moet ik vertellen.

De vijanden, ze gebruiken te veel guard wat behoorlijk irritant kan zijn.
en de bosses zijn soms te groot voor op het scherm.

De Dive system, zie het gewoon als de Gummi ship gedoe als in KHI en KHII, maar dan voer je gewoon ff een dingetje op wat je word verteld, zoals het verzamelen van 300 sterren of versla de boss..

PLUS punten
-speelt heerlijk dank zij de anaolog besturing
-The World Ends With You personages

MIN punten
-muziek
-DROP system
-Dream eaters gedoe
-moeilijkheidsgraad terwijl je geen japans kan om sterker te kunnen worden

ik wilde bijna spoilen over het eindbaas, maar laat dat maar zitten

En Lawliet, misschien doe ik dat binnenkort wel ff, met Res Evil revelations, maar heb nog geen europese 3DS.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Apr 2012 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

oja en de game heeft te weinig dungeons.
7 in totaal.
mijn favoriete is ''Symphony of Sorcery'' het muziek in die dungeon klinkt me bekent van die disney series van vroeger met Mickey en zo.
vooral de Sora side is die dungeon echt amazing.

Monstro is geen monstro meer maar ''Prankster's Paradise''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 07:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Famitsu has some major Atlus news this week. The magazine reveals that development has started on Shin Megamitensei IV. The target for this latest numbered entry in the Megaten franchise is on 3DS.

According to Sinobi, who gets Famitsu in advance, Atlus will open an official site for the game at megaten4.jp tomorrow.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
asianck BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Echt awesome dat SMT IV naar de 3DS komt. Laat de Vita maar al die ports krijgen, zolang de 3DS maar nieuwe entries in series krijgen (MH4, SMT IV etc). : P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 04 Jun 2012 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Ben echt benieuwd wat nintendo met de 3ds gaat doen deze e3! Ik denk dat er een zelda geteased wordt
(misschien weer door capcom?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group