Auteur |
Bericht |
|
Tom_V |
Geplaatst: 03 Apr 2007 10:39 Onderwerp: Aandacht! Aandacht! Wannabe Steven Spielbergs!
| |

|
Iedereen heeft al gehoord van 'The Movies', een pc-simulatiespel waarin je je eigen filmstudio moet oprichten en kortfilms kon maken.
Leuk... voor even.
Maar wat als je een complete Hollywood-simulatie online kon spelen met vele andere gebruikers en waar niet de voorgeleverde filmfragmentjes maar wel je eigen fantasie de limiet is?
Eentje waar ik al op ingeschreven ben sinds het najaar van 2004 is http://www.fantasyfilmmaker.net , een ware Hollywood simulatie waar jij als CEO start en je week na week je films kunt releasen.
Enkele features zijn:
-database met honderden namen van échte Hollywood acteurs, actrices en directors
-een tabloid die jouw doen en laten in de gaten houdt (door menselijke schrijvers, dus alles wat je zegt en doet kan er in komen)
-release films met een heel klein budget of voor een recordbedrag
-schrijf je eigen scripts, maak je eigen posters
-laat anderen in jouw films investeren
-sleep andere spelers voor de rechtbank
-bouw je eigen imperium van kantoren, vastgoed, wagens en kunstwerken uit
- etc...
Let wel, het spel heeft een stijle leercurve. Je moet er wel even de tijd voor nemen om alles te doorlopen, maar de gebruikerscommunity is heel open en helpt graag met raad en daad.
Dus als je iemand bent die geinteresseerd is in film en die niet in zijn broek begint te schijten bij het horen van het woord uitdaging: I'll see you in Follywood. |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 03 Apr 2007 18:35 Onderwerp:
| |

|
het lijkt me wel leuk ik probeer effe te kijken maar ik kan helaas niet die site opkomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 07 Apr 2007 13:26 Onderwerp:
| |

|
Follywood lol  |
|
Terug naar boven |
|