Auteur |
Bericht |
|
D: |
Geplaatst: 25 Dec 2011 15:25 Onderwerp: League of legends topic.
| |

|
Aangezien het er nog niet is. waarom niet? nou nu wel. --_--
League of legends is een ftp moba spel en als je geen team mentaliteit hebt niks voor u, anders wel.
Het is van het type spel als hon (wie speelt dat uberhaupt) en dota, eigenlijk behoorlijk gelijkend, kijk alleen maar naar de map en je weet genoeg.
Maar goed league of legends groepje devs poept elke 2 weken een nieuwe champion eruit, die is dan overpowered en word door 100.000+ mensen voor echt geld gekocht waarna betreffende champ generfed wordt.
Ook moet je rekening houden met 'de disco dagen' met andere woorden het weekend, speel niet in het weekend dan spelen alle kinderen ook en heb je tevens 75% kans op 3 trolls in je team. (die wss in rage mode zitten door disco day)
Afgezien van die 2 minpunten is het wel leuk om met matties te spelen enzulks.
Ikzelf heb ook wel wat niet dagelijkse vrienden kunnen maken, waaronder een van de top 10 spelers ^^ huehue. (boast boast)
Maar goed als jij league of legends speelt zet dan even neer wat je nick is en welke champs je speelt, en als je wilt je top elo (als in hoogst gehaalde elo niet huidige elo dat boeit toch niet, niet dat elo uberhaupt boeit want het spel zit toch vol trolls tegenwoordig)
Mijn naam is 'ihaveapotion' en mn top elo was 1380.
leaguereplay naam: potion.
Mn mains zijn: Maokai, Sona, Taric.
Mainde vroeger: Malphite, Amumu, Soraka, Alistar, Nunu etc.
Roles: support, tank, ap ranged.
p.s. leuk potje van gister waarin iemand me 'de beste alistar die hij in die elo heeft gezien' noemde :p
http://www.leaguereplays.com/replays/match/79856/?c=3701
je hebt wel league replay nodig om af te spelen (en volgens mij een acc) maar das een kleine dl. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 25 Dec 2011 16:45 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mijn accountnaam is ondertussen vrijgegeven omdat ik het al een poosje niet meer gespeeld had. Volgende keer als ik nog eens inlog moet ik dus een nieuwe naam kiezen...
Nja, dat is tenminste als ik er nog eens terug aan ga beginnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Dec 2011 18:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 05 Jan 2012 15:35 Onderwerp:
| |

|
srry joni didnt see, maar ik ga wel gewoon in dit topic verder want dat andere topic word niet meer onderhouden geloof ik.
hier een fillempje met de onnodige gedeeltes sped up van een van mijn ranked matches.
http://www.youtube.com/watch?v=HQjbQ06cUU4&list=UUCyhsX4Ru-S2ao1qbfLSrew
ik speel leona.
highlights van de match:
Citaat: |
interrupting and killing pantheon at baron.
first gank mid, perfect leona ult on ahri, thank god kart had ult to finish.
kill on lee sin top turret jump.
catch alistar mid.
tf around baron in our favor.
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|