Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 21:27    Onderwerp: Een nieuwe TV Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

In het nieuwe jaar wil ik een nieuwe tv gaan kopen. De Samsung Smart TV spreken me wel aan en je kan volgens mij al een goede halen voor rond de 700 euro. Het heeft 3D (geen 3D fan, maar goed), leuke apps zoals Skype (gebruik ik vaak), je kan makkelijk media afspelen van je USB stick zoals divx, youtube, webbrowser en meer. Natuurlijk niet te vergeten een waanzinnige scherp beeld.

Dit spreekt me zeer aan. Hou wel van al die functies enzo. Voor het laats bij Media Markt geweest en het bevalt me zeer. \

Mijn vraag heeft iemand ervaring met een Samsung Smart TV? Of kennen jullie betere vergelijkbare TV's?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Heb er zelf totaal geen ervaring mee,
Maar mij lijkt het toch allemaal maar niks en redelijk nutteloos

Voor de zelfde prijs heb je volgens mij een grote HD tv en een klein tweedehands minicomputertje waar je precies hetzelfde mee kan doen (en meer)

Volgens mij is de processor in een tv (tsjah?) ook niet echt goed ofzo en maakt het allemaal maar redelijk langzaam (+ het feit dat het met een gewone TV afstandsbediening ook niet allemaal echt lekker bestuurd)

Maar dat is gewoon mijn mening
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ikzelf heb al exact één jaar de Samsung PS50C7700, 3D Plasma tv met internet en applications. Ik moet toegeven dat ik die mogelijkheden nooit heb gebruikt. De ingebouwde mediaplayer zuigt. Veel audio/video codecs worden niet ondersteund. Voor internet en media heb ik de HTPC en PS3.

3D is adembenemend, Gran Turismo, WipEout HD en last but not least Uncharted 3 zijn fenomenaal in 3D!

Over enkele maanden is de Avatar 3D bluray exclusiviteit van Panasonic voorbij, kan je meteen ook die halen.

Btw koop je een Plasm? Niet vergeten: de burn in periode van 100 uur, op www.avforums.com kan je ook goeie settings vinden voor je tv.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 14 Dec 2011 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Das jammers de 8 serie van samsung speelt eigenlijk alles wat ik erin gooi. H264, X264,films zien er mooi uit en met geluid over me onkyo klinkt het ook nog fantastisch(wel 5.1 helaas)

Maar als je een ps3 of xbox360 heb kun je die beters voor je media streaming gebruiken en een goedkopere tv halen,scheelt in prijs en het beeld blijft nagenoeg hetzelfde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group