Wat vind jij van WET? |
Ik vind het kei gaaf! |
|
0% |
[ 0 ] |
Ik vind het wel grappig. |
|
0% |
[ 0 ] |
Ik vind het gewoon. |
|
100% |
[ 3 ] |
Ik vind het echt helemaal niks. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 3 |
|
Auteur |
Bericht |
|
OnechanbaraAya |
Geplaatst: 29 Sep 2011 14:06 Onderwerp: WET 2
| |

|
Ik zag een heel tijdje terug dat WET 2 is geannuleerd en daar baal ik echt van!
Waarom is ie eigenlijk geannuleerd?
Het is toch een kei gaaf spel?!
Wat denk jij ervan? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 29 Sep 2011 14:09 Onderwerp:
| |

|
Het was niks bijzonders. Leuke actie momenten afgewisseld met dramatische game mechanics. Terecht geen vervolg. Blijkbaar vinden heel veel mensen het geen 'kei gaaf spel' en verkocht het niet goed genoeg. |
|
Terug naar boven |
|
|
OnechanbaraAya |
Geplaatst: 29 Sep 2011 14:12 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Het was niks bijzonders. Leuke actie momenten afgewisseld met dramatische game mechanics. Terecht geen vervolg. Blijkbaar vinden heel veel mensen het geen 'kei gaaf spel' en verkocht het niet goed genoeg. |
Dat vind ik nou echt jammer, want ik vond het echt een leuk spel.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Nov 2011 23:51 Onderwerp:
| |

|
WET vind ik zelf ook een toffe titel. Een unieke sfeer, leuke combat-mechanieken en een tof hoofdpersonage. Het feit dat WET 2 is geannuleerd is vrij spijtig. Maar dit hoeft gelukkig niet het einde van Rubi te betekenen... |
|
Terug naar boven |
|
|
OnechanbaraAya |
Geplaatst: 18 Nov 2011 23:53 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | WET vind ik zelf ook een toffe titel. Een unieke sfeer, leuke combat-mechanieken en een tof hoofdpersonage. Het feit dat WET 2 is geannuleerd is vrij spijtig. Maar dit hoeft gelukkig niet het einde van Rubi te betekenen... |
Daar heb je inderdaad gelijk in! Ik vind het echt jammer dat deel 2 niet meer komt....
Inderdaad! Rubi hoeft ook niet te verdwijnen!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 18 Nov 2011 23:54 Onderwerp:
| |

|
OnechanbaraAya schreef: | Daar heb je inderdaad gelijk in! Ik vind het echt jammer dat deel 2 niet meer komt....
Inderdaad! Rubi hoeft ook niet te verdwijnen!  |
Het zou leuk zijn als Rubi in een andere game zou komen. Maar daar moet dan wel interesse voor zijn bij de ontwikkelaar van de game. Het valt nog te bezien of dat ook daadwerkelijk ooit zal gebeuren. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 19 Nov 2011 01:13 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | WET vind ik zelf ook een toffe titel. Een unieke sfeer, leuke combat-mechanieken en een tof hoofdpersonage. Het feit dat WET 2 is geannuleerd is vrij spijtig. Maar dit hoeft gelukkig niet het einde van Rubi te betekenen... |
Unieke sfeer? Het is gewoon een al zo vaak gedaan Tarantino/Grindhouse sfeertje? De combat en shooter mechanieken waren nu net wat er mis was met dit spel. Het speelde daardoor voor geen meter... Ruby/Eliza Dushku was het enige leuke aan dit spel... oke en de katana  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|