Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Tecnomic NL BerichtGeplaatst: 25 Dec 2006 18:42    Onderwerp: Gran Turismo HD Reageren met citaat

Daar waar men in Japan al enkele dagen geleden de downloadable demo van GT HD konden spelen, waren de Amerikanen gisteren aan de beurt. GT HD wordt in tegenstelling tot Japan in Amerika wél tijdelijk op het PS Network aangeboden. In de demo zit één circuit en kun je kiezen uit 10 auto's waaronder Suzuki Cappuccino '95, de Mazda Eunos, Roadster '89, de Honda Integra Type R'04 en de Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR'96. Alle credits gaan echter naar de Ferrari 599'06, het merk dat zijn debuut maakt in de serie.

Een tijdje geleden heb ik aangegeven dat ik redelijk onder de indruk was van GT HD en dat Polyphony Digital wat mij betreft zich beter gelijk op GT 5 had moeten richten. Maar na het zien van zeer indrukwekkende screens en enthousiaste reacties ben ik echt van mening veranderd. De screens zien er goed uit, maar in bewegend beeld is het echt een klasse indrukwekkender. Het is duidelijk dat de screens geen eer aandoen, bekijk de onderstaande vergelijking maar eens:

Verder nog een aantal plaatjes om in te lijsten:

Polyphony Digital=GOD

Wat zeggen jullie ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 25 Dec 2006 20:31    Onderwerp: Re: Gran Turismo HD Reageren met citaat

Tecnomic NL schreef:

Polyphony Digital=GOD

Wat zeggen jullie ?
No way, puur omdat dit een racegame is ^^

Ik heb GT destijds op de PS1 gespeeld en vond hem best leuk, vooral de opdrachten voor de licenties. Bij GT2 was de lol er voor mij echter al af, wat er dus mee te maken heeft dat ik niets met autoracen heb (doe mij maar Mario Kart DD). Wel doet de GT-serie goede dingen voor mensen die wel in auto's geïnteresseerd zijn, wat natuurlijk een goede zaak is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tecnomic NL BerichtGeplaatst: 25 Dec 2006 23:10    Onderwerp: Re: Gran Turismo HD Reageren met citaat

Tom schreef:
Tecnomic NL schreef:

Polyphony Digital=GOD

Wat zeggen jullie ?
No way, puur omdat dit een racegame is ^^

Ik heb GT destijds op de PS1 gespeeld en vond hem best leuk, vooral de opdrachten voor de licenties. Bij GT2 was de lol er voor mij echter al af, wat er dus mee te maken heeft dat ik niets met autoracen heb (doe mij maar Mario Kart DD). Wel doet de GT-serie goede dingen voor mensen die wel in auto's geïnteresseerd zijn, wat natuurlijk een goede zaak is.

Je zegt het zelf al, racegames weten je weinig te boeien. Dan spreekt het voor zich dat je een gebrek aan kennis hebt wat betreft dit genre
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Dec 2006 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Screens die je toont zijn op 1 of andere manier geen real gameplay. Natuurlijk: het is van een replay en die zijn altijd wat mooier. Maar als ik naar de ingame filmpjes kijk denk ik: mwah. En op deze screens zien de ferrari en de lotus er toch wel iets beter uit dan mwah .

Verder is GT HD niet boeiend. Polyphony moet de gameplay van GT compleeeeet over de kop gooien, dat idiote systeem van races eruit, schade erin, besturing aanpassen, etc. Dat is allemaal voor GT5. GT HD is dan ook maar een simpel warmhoudertje en ik ben blij dat ze em dan ook gewoon in de PS store aanbieden. Ik ben iig alvast geen koper van dit.
Terug naar boven
Tecnomic NL BerichtGeplaatst: 28 Dec 2006 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Screens die je toont zijn op 1 of andere manier geen real gameplay. Natuurlijk: het is van een replay en die zijn altijd wat mooier. Maar als ik naar de ingame filmpjes kijk denk ik: mwah. En op deze screens zien de ferrari en de lotus er toch wel iets beter uit dan mwah .

Verder is GT HD niet boeiend. Polyphony moet de gameplay van GT compleeeeet over de kop gooien, dat idiote systeem van races eruit, schade erin, besturing aanpassen, etc. Dat is allemaal voor GT5. GT HD is dan ook maar een simpel warmhoudertje en ik ben blij dat ze em dan ook gewoon in de PS store aanbieden. Ik ben iig alvast geen koper van dit.

Dat deze beelden niet real gameplay zijn, kwam ik ook achter. Maar het geeft ook niet, want op het forum van Neogaf zijn ze aardig onder de indruk van de game. Daarnaast moet je ook rekening houden dat deze game nog altijd op de engine van de PS2 versie draait dus vanuit dat opzicht ziet dit er gewoon goed uit. Jij bent misschien geen voorstander van deze demo, maar voor mij is het wel weggelegd. Oh ja de demo is gratis, laat dan even duidelijk zijn
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Dec 2006 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geloof andere forumleden nooit echt. Van wat ik heb gezien is het idd prima voor een demo of download (ging GT HD in 'volledige' vorm geen 10 dollar kosten ofzo?), maar meer niet. Leuke showcase voor enkele moderne effectjes.
Terug naar boven
Tecnomic NL BerichtGeplaatst: 28 Dec 2006 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Ik geloof andere forumleden nooit echt. Van wat ik heb gezien is het idd prima voor een demo of download (ging GT HD in 'volledige' vorm geen 10 dollar kosten ofzo?), maar meer niet. Leuke showcase voor enkele moderne effectjes.

Ach ja mensen die al jaren op het forum posten en een redelijke kritische kijk hebben op spellen neem ik in ieder geval wel serieus. De demo van dit spel is nogmaals volledig gratis. Polyphony Digital heeft een tijdje geleden al aangegeven dat ze auto's en circuits tegen een kleine betaling aan zullen bieden. Echter horen we op heden hiervan niks meer.
Terug naar boven
Wildfire BerichtGeplaatst: 26 Jan 2007 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

zijn hier mensen die weten hoeveel races er bij deze game zitten? want in trailers zie ik steeds de zelfde race. zijn er ook meer banen, zo ja hoeveel?
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat het zoiets is: er is één circuit en door steeds je record te verbreken unlock je betere auto's
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Apr 2007 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In GT: HD heb je idd slechts één baan en door tijden scherper te stellen unlock je nieuwe wagens. Het is meer een voorproefje voor GT 5
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: