Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 52, 53, 54  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 21 Aug 2017 08:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gravity Rush 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2017 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Lawliet schreef:
@No'tje
Helaas uitgesteld op PC (had het al gekocht op Steam) tot 29 augustus dus ik moet helaas wachten en zoveel mogelijk spoilers vermijden. Ben zeer blij over de zeer positieve reacties en reviews over de game!


Ik vond Sonic Mania werkelijk een geweldige game, ben er nog niet aan toe gekomen om een tweede playtrough te doen maar dat ga ik zeker een keer doen. En een derde.. en een vierde..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Sep 2017 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

No'tje schreef:
Lawliet schreef:
@No'tje
Helaas uitgesteld op PC (had het al gekocht op Steam) tot 29 augustus dus ik moet helaas wachten en zoveel mogelijk spoilers vermijden. Ben zeer blij over de zeer positieve reacties en reviews over de game!


Ik vond Sonic Mania werkelijk een geweldige game, ben er nog niet aan toe gekomen om een tweede playtrough te doen maar dat ga ik zeker een keer doen. En een derde.. en een vierde..


Sonic Mania is geweldig! Beste Sonic games sinds Sonic & Knuckles. Enigste kritiek is ik wou nog meer originele levels

Verder ben ik bezig met:
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Eindelijk speel ik de game! Die open wereld is geweldig en er is zoveel te doen. Hier ga ik honderden uren in besteden. Switch in handheld mode speelt ook zo lekker weg.

Metroid: Samus Returns
Heerlijk oldskool Metroid met verfijnde gameplay. Het is niet baanbrekend, maar na zoveel jaar zonder een 2D Metroid is het echt leuk om het weer te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Sep 2017 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Momenteel:

Crysis 3 (Xbox 360):
Tot nu toe een leuke titel, al is het verhaal complete nonsens en de Stalkers zijn gewoon ruk. Sowieso vermijd ik de meeste Ceph encounters, vind ze eerder irritant dan dat ik ze graag wil afmaken.

Modern Combat Versus (Android):
Een soort Arena shooter meets Overwatch. Vooralsnog erg leuk en heel makkelijk pick up and play. En die visuals!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2017 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

FFXIV, net resubbed voor 2 maanden.

echt een verslavende time sink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 15 Okt 2017 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik ben momenteel bezig met Fallout 3 Game of The Year Edition en Eiyuu no Densetsu Sen no Kiseki III
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Okt 2017 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Bij mij zijn er een aantal dingen gebeurd die nadelig zijn en ik nu dien op te lossen. Vandaar dat ik ook even bij mijn vader verblijf en de oude PS2 weer eens uit de kast heb gehaald. Blijft me toch een geweldige machine! En met de onderste games vermaak ik me momenteel wel weer even:

- AirBlade
- Evil Twin: Cyprien's Chronicles
- Klonoa 2: Lunatea's Veil
- Orphen: Scion of Sorcery
- Yakuza


Laatst aangepast door Asianator op 27 Okt 2017 12:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 26 Okt 2017 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

In afwachting van Super Mario Odyssey nog maar eens The Legend of Zelda: Breath of the Wild opgepakt. Vandaag de tijd genomen om nog eens wat rond te dwalen op plaatsen waar ik niet vaak ben geweest. Ondanks de 150 uur die ik er sinds de release heb ingestopt blijf ik mezelf verbazen over het feit dat er nog zoveel verstopt zit in Hyrule. Tempels, uitdagingen en vooral die honderden Koroks die overal zitten. Blijft een betoverende game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Okt 2017 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Mario Odyssey
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 08 Jan 2018 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben op dit moment bezig met mijn GOTY 2017 Persona 5 wou hem nog 1 keer uitspelen, was alleen vergeten dat de game zoo lang is
Verder speel ik tussendoor ook nog The Legend of Zelda Breath of The Wild
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Jan 2018 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dit moment: 007: Quantum of Solace voor X360.
Tevens ook nog steeds Medal of Honor: Heroes op PSP.

Daarnaast ook aan de gang met Shadowgun Legends en Adventure Game Studio voor Android. Helaas heeft die laatste issues met het laden van games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Jan 2018 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Final Fantasy IX op de ps4, fucking jump rope minjgame voltooid.
Nu bezig met het verslaan van 10000 vijanden. Denk dat ik hier nog wel uren mee zoet ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jan 2018 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Battlefield 3 (Xbox 360)

Best leuk vooralsnog. Al is het lastig te spotten soms. Ziet er wel fantastisch uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 10 Feb 2018 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Persona Q: Shadow of The Labyrinth en Pokémon Sun.

Beide zijn erg verslavend en moeilijk aan de kant te leggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Feb 2018 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Spec Ops The Line

Jaren geleden was er iemand hier die uitkeek naar dit spel. Dat bleef me altijd bij. En heb het spel een keertje gehaald bij Steam sales. Nu eindelijk eens gaan spelen. Ik vind het wel een vet spel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2018 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Tomb Raider

Ik had dit spel in 2014 al eens uitgespeeld met een maat, maar toen heeft hij 90% gespeeld en ik wou het nog een keer overdoen. Het is wel een gaaf spel maar die scripted events zijn echt dated.

Je ligt op een gegeven moment op de grond en dan moet je wolven schieten die jou aanvallen, maar je kan jezelf niet bewegen. Dat zijn dingen waarvan je merkt dat het spel wat ouder is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Apr 2018 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bezig met
Yakuza 6:Song of Life, in chapter 5.

ondertussen ook Ni no Kuni II:Revenant Kingdom om tot level 95-99 te levellen om de laatste dream maze te behalen, 20 skirmishes te voltooien en een aantal orbs te verzamelen voor mijn laatste 3 trophies.

Persona 5 na een jaar weer eens opgepakt. tijdens de 2de playtrough was ik bezig met het lezen van alle boeken, zonder verwachting opeens 4 trophies erbij onder ander Read all Books, Unlock all Hangouts, defeat the twins and create Sataneal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 28 Apr 2018 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben bezig met meerdere games:

NieR (PS3)
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (PS3)
God of War (PS4)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Apr 2018 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Ben bezig met meerdere games:

NieR (PS3)


NieR:Automata al gespeeld? die game is echt vet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 29 Apr 2018 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:

NieR: Automata al gespeeld? die game is echt vet.


Ja heel even bij een maatje, ga hem van de week bestellen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Mei 2018 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Detroit: Become Human. Vanwege een embargo mag ik er nog niet veel over zeggen, maar ik kan de game in ieder geval aanraden aan de mensen die titels van Quantic Dream een warm hart toedragen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Aug 2018 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Shenmue I & II (PC)
Wou eigenlijk wachten tot er een Switch versie kwam, maar ben het wachten meer dan zat Vroeger de eerste game deels gespeeld op mijn oom zijn Dreamcast (wel meer dan 16 jaar terug) en nu speel ik het eindelijk voor het eerst. Het is een goede port en ja hier en daar is de gemaplay een beetje gedateerd, maar de setting, muziek en het verhaal maakt de game nog steeds een classic. Heeft ook dat heerlijke point & click game vibe waarin je zelf moet uitzoeken hoe je verder moet gaan. Maakt het wachten voor deeltje drie wel waard.

Bayonetta (Switch)
Damn want ben ik roestig geworden. Zie veel de game-over screens voorbij komen, maar na een paar uur heb je de gameplay wel door. Na al die jaren zie je maar weer hoe geniaal PlatinumGames is.

Hollow Knight (Switch)
Leuke metroidvania, maar de moeite om een map te krijgen maakt de game zeker uitdagend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Sep 2018 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben vooral bezig met Eiyuu no Densetsu: Zero no Kiseki op de psp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Jan 2019 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Super Smash Bros. Ultimate
Echt een top game. Hoewel ik een paar modes mis en hier en daar een kleine klacht. Maar met meer dan 70 vechter, 100 stages en bijna 1000 geweldige muziek tracks mag ik niet klagen. 1080p 60FPS en online werkt prima met soms wat lag.

Starlink: Battle for Atlas (Switch)

Of beter gezegd Starfox: Battle for Lylat. Zag het bij de gamemania voor 40 euro liggen met de Arwing dus dacht geef het een kans. Het is maar dat Starfox er in zit want de rest van de maincast is okay, maar niet leuk genoeg om als speelbare figuren te doen. Werken beter als een suporting cast wat ook het geval is mits je de figuren niet hebt. Gelukkig maakt Fox veel goed en geeft het toch stiekem een Starfox game gevoel. Vind de game zover leuk heb tot nu drie planeten bezocht, vind alleen nog dat de vijanden wat spannender moet zijn qua combat, maar tot nu vermaak ik me prima.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Moniel BerichtGeplaatst: 02 Jul 2020 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Jul 2020
Berichten: 1

Ik speel het spel online Aliens in 2017 en bestaat uit 5 rollen en 15 betaallijnen. Dit spel is volledig in overeenstemming met de bekende film en in detail de plot kopieën. Hier zien we hetzelfde scenario met een indringer aan boord van het ruimteschip. Het spelontwerp is gemaakt in een mooie stijl en een hoge detail- en beeldkwaliteit. Deze nuance stelt bepaalde eisen aan het grafische computersysteem. U zult genieten van het spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 53 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group