Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53, 54  Volgende  
sjeffie BerichtGeplaatst: 10 Jan 2017 11:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2008
Berichten: 4

ik ben erg druk met GTA 5 op het moment. Zowel single- als multiplayer. Zeer gaaf en gevarieerd spel om te spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Jan 2017 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bezig met Agarest:Generations of War 2, een erg saaie game. Leuke personages maar man wat is de game tyfus langzaam. De game stottert als een gek tijdens de gameplay, vooral de battles lijden eronder. Een battle wat normaal 5 seconden moet duren duurt daardoor zo'n minuut. de andere 2 Agarest delen had daar geen last van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 14 Jan 2017 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Na het uitspelen van Chrono Trigger gelijk maar begonnen aan Chrono Cross.

Wat een aparte en totaal andere game.

Ondertussen ook bezig met Final Fantasy IV 3d remake op de PC.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jan 2017 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vandaag begonnen aan "Star Wars: The Force Unleashed" op PlayStation 2. Ben erg benieuwd naar deze versie van de game omdat die verschilt van de versie voor PlayStation 3 en Xbox 360. Tot nu toe bevalt-ie erg goed!

Daarnaast ook nog bezig met "Tales of Zestiria" voor PlayStation 3. Na zo'n 34 uur denk ik dat het hoofdverhaal er bijna op zit. Vind de game erg vermakelijk en het verhaal is in mijn optiek ook erg interessant. Ben erg benieuwd naar de afloop van het avontuur van Sorey en zijn vrienden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 19 Jan 2017 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik ben begonnen met Atelier Shallie Plus op de Vita en volg de verhaallijn van Shalotte, die is lekker vrolijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2017 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Stardew Valley

Ik zat net lekker in de game en toen vroeg ik me af of deze game ook naar de Nintendo Switch zou komen, online gekeken en ja! Hij komt ook naar de Switch. Ik denk dat ik dit spel ook niet meer ga spelen totdat ik hem weer heb voor de Switch, kan ik hem overal meenemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2017 02:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Mass Effect

Ik heb nog nooit goed voor deze game gezeten, heb de game net 4 uur lang gespeeld en gestreamed! Topspel, ik denk dat ik hier nog aardig wat uurtjes mee door kan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 03 Apr 2017 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Persona 5

Nu 7 uur in de game, vind ik het al een goede opvolger van Persona 4 (Golden) wat voor mij persoonlijk mijn favoriete Persona game is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2017 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Yooka-Laylee
Heerlijke game en ben nu bij wereld 3. Al die klachten in de reviews komen niet terecht in mijn mening, zeker met de launch patch die wij hebben op PC (mooie port met 60 FPS, met soms een dipje). Het is jammer dat veel reviewers een slechtere versie moesten spelen en zonder een patch. Met namen de camera problemen heb ik totaal geen last.

Ja hier en daar misschien wat oude cliche gameplay momenten en de werelden zijn wel erg safe met hun design, maar dat was alles wat ik wou. Een game als Banjo-kazooie lekker dingen verzamelen en nieuwe plekken ontdekken hebben ze echt goed gedaan. En die muziek! Is het net zo goed of beter als Banjo? Nee. Het is gemaakt door 25 man met een bepaalde budget. Het is niet zoals in de glorie dagen dat met een mooie funding en support van ome Nintendo een mooie afgewerkte game te kunnen brengen.

Maar voor een indie game is dit geweldig en hoop dat we er meer kunnen van verwachten. De looks and feels hebben ze zeer goed gedaan. Trotse backer! Als je het wilt spelen haal de PC versie.

Shovel Knight: Treasure Trove
Specter Knight campaign uitgespeeld, nu nog Plague Knight campaign en de gender swap mode van Shovel Knight. Echt een top ontwikkelaar al die gratis content en zo uitgebreid aan gameplay. Dan krijgen we ook nog een laatste playble boss in de toekomst wat een toppers!

Overwatch
Met de nieuwe Overwatch Uprising event is het weer knallen. Echt tijden gelden dat een shooter me echt weer te pakken heeft. Competitive is zo intense!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 11 Mei 2017 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Tales from the Borderlands
De eerste Telltale game die ik speel met dank aan PlayStation Plus. Nu de eerste episode afgerond en heb al ontzettend veel zin in de andere episodes. Wat me voornamelijk verbaast is dat het ontzettend vermakelijk is om gewoon te zien hoe het verhaal zich uitspeelt, zonder dat daar een grote hoeveelheid aan gameplay bij komt kijken. Grote kudos dan ook naar de schrijvers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Mei 2017 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Stefan van B schreef:
Tales from the Borderlands
De eerste Telltale game die ik speel met dank aan PlayStation Plus. Nu de eerste episode afgerond en heb al ontzettend veel zin in de andere episodes. Wat me voornamelijk verbaast is dat het ontzettend vermakelijk is om gewoon te zien hoe het verhaal zich uitspeelt, zonder dat daar een grote hoeveelheid aan gameplay bij komt kijken. Grote kudos dan ook naar de schrijvers.


Deze game is echt geweldig dankzij met Gearbox een goede samenwerking dat het echt in de Borderlands afspeelt. Vind de Telltale games leuk, gewoon lekker van een verhaal en zijn personages genieten met verschillende opties om het verhaal een beetje te veranderen. Ik raad je ook aan om The Wolf Among Us van Telltale te spelen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mei 2017 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ik heb voor een zeldzaam moment wat tijd voor persoonlijke gamegewoontes dus ik heb een kort spel gekozen, Coffin Dodgers. Soort slechte Mario Kart met oude mensen die tegen de Dood racen. Gaat ondertussen zo goed dat ik een race gewonnen heb met vijf van de zeven andere deelnemers te dubbelen. Nog één Trophy te gaan en dan naar de Gamed verplichtingen terug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Mei 2017 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Joni Philips schreef:
Ik heb voor een zeldzaam moment wat tijd voor persoonlijke gamegewoontes dus ik heb een kort spel gekozen, Coffin Dodgers. Soort slechte Mario Kart met oude mensen die tegen de Dood racen. Gaat ondertussen zo goed dat ik een race gewonnen heb met vijf van de zeven andere deelnemers te dubbelen. Nog één Trophy te gaan en dan naar de Gamed verplichtingen terug.


Het zal maar je werk zijn he.

Ik ben benieuwd wat je nu 'moet' spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 10 Jun 2017 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Life is Strange
Nu de eerste twee episodes afgerond en ben echt fan geworden. Vind het zelfs niet erg om alle teksten verspreid in de game in me op te nemen en achter elk hoekje drie keer te kijken. Al lang geleden dat ik daarvoor echt de tijd nam in een game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jun 2017 10:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Stefan van B schreef:
Life is Strange
Nu de eerste twee episodes afgerond en ben echt fan geworden. Vind het zelfs niet erg om alle teksten verspreid in de game in me op te nemen en achter elk hoekje drie keer te kijken. Al lang geleden dat ik daarvoor echt de tijd nam in een game


Zeker een toffe game, heb er zelf ook heel veel plezier uitgehaald. Game blijft gedurende de episodes ook tof, en dan dat einde. Zoals Rob Geus zou zeggen (in positieve zin): Man, man, man...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Jun 2017 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Ben er bijna. Gisteravond Episode 4 uitgespeeld en daar zat me toch ook wel een flinke twist in. Voornamelijk erg enthousiast over het uit te voeren detectivewerk, flink anders dan het actievolle Tales of the Borderlands. Viel me ook op dat ik met Episode 4 een stuk langer bezig was dan de andere episodes, die ik in 2-3 uur uitspeelde. Nu was ik zo'n uur of 4-5 bezig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Jun 2017 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Ben druk bezig met Uncharted 4. Hoewel de opzet nog altijd wat hetzelfde is als je het vergelijkt met vorige games geniet ik er toch weer van. Game ziet er ook schitterend uit op een 4K TV met HDR, één van de mooiste console games die ik gespeeld heb. Ben inmiddels bij hoofdstuk 15, dus het schiet aardig op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Jul 2017 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Speel veel Paladins op het moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2017 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

No Man's Sky
Toch zelf eens ondervinden of het zo'n teleurstelling is. Tot nu toe vind ik het nog wel cool. Maar kan me voorstellen dat het na een aantal planeten/uren spelen wel saai wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jul 2017 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Recentelijk heb ik de originele Xbox weer eens aangesloten en ik moet zeggen dat ik dit systeem momenteel veel meer gebruik dan ieder ander. Een viertal games waarmee ik momenteel bezig ben:

Buffy the Vampire Slayer:
Mijn eerste Xbox-spel en een game welke ik nog steeds erg leuk vind. Als fan van de televisieserie (waarmee ik als gevolg weer opnieuw ben begonnen) zal je dit spel nog nét dat beetje leuker vinden. Favoriete personages zoals Xander Harris, Willow Rosenberg, Rupert Giles, Cordelia Chase, Angel en Spike zijn ingesproken door de acteurs die deze rollen ook vertolken in de serie en het gevechtssysteem is erg geavanceerd voor een spel in dit genre. Je zult locaties bezoeken zoals de Bronze, Sunnydale High School en verschillende anderen. Het enige jammere is dat de actrice die de rol van Buffy Summers speelt, Sarah Michelle Gellar, haar stem niet uitleent aan dit spel, noch diens vervolg. Hier zijn redenen voor waardoor het te accepteren is, maar desondanks blijft het jammer. Maar goed... erg leuk spel!

Hunter the Reckoning: Redeemer
Een game in de stijl van Diablo die, ondanks het feit dat het spel inmiddels misschien verouderd aanvoelt, nog steeds erg leuk is om te spelen. Je hebt een drietal statistieken die je kunt verhogen door monsters te verslaan en het verhaal is erg interessant, vooral als je de twee voorgaande games in de reeks hebt gespeeld. Wat wel een beetje spijtig is, is dat de stemmen van de verschillende personages erg zachtjes zijn opgenomen en heel moeilijk te verstaan zijn tijdens filmpjes zonder het volume van je televisie hoger te zetten dan nodig zou zijn. Leuke game waarin je zombies, weerwolven, demonen en nog veel meer kunt verslaan!

Dead or Alive 2 Ultimate
Toch blijf ik terugkomen naar dit spel. Samen met Dead or Alive 3 kan ik nog steeds erg moeilijk geloven dat een fighter met zulke gladde animaties, mooie graphics, prachtige kleuren en veel content op een originele Xbox draait. Erg mooi! Echter wel een strakke 'learning curve' om dat counter-systeem onder de knie te krijgen.

Sudeki
In mijn optiek samen met "Jade Empire" een ondergewaardeerde game. Een RPG zoals deze zijn er ongekend weinig op het systeem, en dat is spijtig. Dit is een game waar ik me momenteel heel erg mee vermaak. De personages zijn excentriek, interessant en geinig en het gevechtssysteem doet zijn werk goed. Het enige nadeel dat ik momenteel kan bedenken is dat één van de personages in de game een erg slechte vertolker heeft. Het lijkt wel een Nederlander, zeg! Heel dik accent, en dat verpest de sfeer een beetje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Jul 2017 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Bezig met Final Fantasy XII:The Zodoac Age op de ps4.

Na afgelopen weekend de laatste 8 espers te hebben verslagen (inclusief Zodiark) heb ik vandaag Yiazmat verslagen, duurde totaal 4 tot 5 uur, het is dat je tussendoor kunt saven en kunt genezen zonder dat Yiazmat zichzelf geneest.
Het duurde wel effetjes voor ik hem verslagen had ivm dat ik erg slecht voorbereid het gevecht aanging zoals onvoldoende phoenix downs.

Nu ff alle magics em techniks verzamelen.

De 4x snelheid en het auto save functies blijven echt vette toevoegingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Aug 2017 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Fire Emblem Awakening
Mijn eerste Fire Emblem game. De game heeft zoveel geweldige functies dat de gameplay zeer aangenaam en vriendelijk is voor nieuwkomers. Verder zink ik heerlijk de uurtjes weg in deze game.

Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past
Erg tof dat we eindelijk deze games kunnen spelen. Had de voorgaande remakes ook gespeeld en deze is ook weer super.

Overwatch
Even op de teller gekeken hoeveel uur ik er ingestoken had.. Schrok dat ik over 700 uur heb gespeeld. Eindelijk heeft Blizzard mij te pakken! Het blijft een van de beste shooters op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Aug 2017 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Lawliet schreef:
Fire Emblem Awakening
Mijn eerste Fire Emblem game. De game heeft zoveel geweldige functies dat de gameplay zeer aangenaam en vriendelijk is voor nieuwkomers. Verder zink ik heerlijk de uurtjes weg in deze game.

Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past
Erg tof dat we eindelijk deze games kunnen spelen. Had de voorgaande remakes ook gespeeld en deze is ook weer super.

Overwatch
Even op de teller gekeken hoeveel uur ik er ingestoken had.. Schrok dat ik over 700 uur heb gespeeld. Eindelijk heeft Blizzard mij te pakken! Het blijft een van de beste shooters op dit moment.


Geen Sonic Mania? :o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Aug 2017 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@No'tje
Helaas uitgesteld op PC (had het al gekocht op Steam) tot 29 augustus dus ik moet helaas wachten en zoveel mogelijk spoilers vermijden. Ben zeer blij over de zeer positieve reacties en reviews over de game!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Aug 2017 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik ben nu bezig met Dragon Quest VIII Journey of The Cursed King.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 51, 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 52 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group