Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26 Volgende
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Apr 2014 14:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17889
|
The Son of No One
Een verhaal die de schrijver ongenodigd ingewikkeld heeft gemaakt. Is na enige tijd amper meer te volgen, terwijl het op papier in enkele alinea's verteld had kunnen zijn. Ook de acteurs lijken dit zich te beseffen, want ze acteren voornamelijk op de automatische piloot. |
|
Terug naar boven |
|
|
scorpio23-b |
Geplaatst: 08 Mei 2014 19:29 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 1197
|
Jack Ryan Shadow Recruit
Geen meesterwerk gewoon een film voor op een dag waarop je je verveeld met een aardig verhaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
scorpio23-b |
Geplaatst: 26 Mei 2014 20:29 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 1197
|
The Nut Job
Leuke CGI film, verhaal is erg voorspelbaar maar de humor is geweldig erg aan de droge kant maar leuk.
CGI is goed gedaan, ziet er goed uit en muziek is geniaal uitgekozen.
8/10
Eindelijk weer eens een leuke CGI film. |
|
Terug naar boven |
|
|
scorpio23-b |
Geplaatst: 01 Jun 2014 21:11 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 1197
|
Why Don't You Just Go To Hell?
Een grappige Japanse comedy.
Film komt moeilijk op gang, maar na een half begint de film eindelijk op gang te komen.
Hele flauwe humor, maar zeker de moeite waard.
Films als Kill Bill en van Robert Rodriguez komen in beeld bij het zien van deze film.
Gore, gore en nog meer gore xD
8/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 25 Jun 2014 19:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17889
|
The Day
Een titel waar ik na het kijken nog steeds weinig van snap. Met weinig uitleg proberen ze een verhaal te vertellen waar je zelf een invulling aan moet geven, maar helaas is datgene wat ze wel tonen zeer matig. Een film die je over mag slaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 07 Jul 2014 21:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24892
|
Nu kijken naar de beste gamefilm ooit, Ballistic: Ecks versus Sever. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 24 Jul 2014 16:15 Onderwerp:
| |
Redacteur
Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6016
|
Sinds ik in Rusland ben kijk ik heel wat films af.
The Hunger Games:
Mooie film die verschillende politische lagen laat zien. Daarnaast ook voor Twilight fans, en uiteraard vond ik dat het minste gedeelte van de film.
7.5/10
The Hunger Games: Catching Fire:
Het verhaal wordt uitgediept, en het Capitol laat zijn authoritaire trekjes meer zien dan in deel 1. Het heeft wat weg van een soort nazisme, met President Snow als dictator. Beter dan deel 1.
8.0/10
The Starving Games:
Een parodie op bovenstaande films. Deze hebben we niet afgekeken omdat de grappen echt te slap waren. Leuk voor een avondje met vrienden, anders gewoon mijden.
4.0/10
The Dark Knight:
Bruce Wayne is Batman. Ik vond, ondanks dat ik de film nooit had gezien, de waardering voor The Joker veelste hoog, puur omdat Heath Ledger daarna overleed. Een postume verering, ik hou er niet van. Ik moet mijn mening toch enigzins herzien. Ledger speelt een geweldige Joker en ook Gordon (Gary Oldman) en Alfred (Michael Caine) leveren heerlijk acteerwerk af. Een goede film, maar de sequel...
8.0/10
The Dark Knight Rises:
... is echt wel een stuk beter. Damn. Hoewel Tom Hardy prima acteert, maar helaas niet Ledger overtreft, is de totaal ervaring wel een stuk indrukwekkender. Ik kreeg zeer medelijden met Alfred, en op een gegeven was ik zelfs voor Bane, waarvan ik niets van ga spoilen. Er zitten ook een aantal mooie plottwists in de film en Anne Hathaway speelt een prima Catwoman. Het is jammer dat Ledger hier niet bij kon zijn, met hem in de verhaallijn verweven zou The Dark Knight Rises een klassieker zijn, nu is het vooral een zeer sterke film die ik verkies boven The Dark Knight.
8.5/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
scorpio23-b |
Geplaatst: 24 Jul 2014 19:31 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 1197
|
Transformers Age of Extinction
Vind de film niet beter als de eerste 3 delen, maar ook niet zo slecht als de 2e.
Gewoon weer een typische Michael Bay Transformers film.
7/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Jul 2014 10:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17889
|
47 Ronin
Meh. Een beetje het 'we zijn Hollywood en we doen een blik naar het oosten'-film. Komt niet geheel over, mede door de opvallende mix van fictie en ware gebeurtenissen.
The Purge
Leuk concept, matige uitwerking. Wat een interessante verhaallijn kan worden resulteert al snel in een 'verdedig ons huis'-idee met weinig diepgang.
The Amazing Spider-Man 2
Het blijven leuke films, maar toch niet geheel enthousiast over deze uitgave. Kan er de vinger niet op leggen, maar het deed me wat minder dan de eerste film. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 27 Jul 2014 12:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24892
|
scorpio23-b schreef: | Transformers Age of Extinction
Vind de film niet beter als de eerste 3 delen, maar ook niet zo slecht als de 2e.
Gewoon weer een typische Michael Bay Transformers film.
7/10 | Veel te veel menselijke acteurs die domme dingen doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 09 Aug 2014 10:59 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
The Pursuit of Happyness
Ik kon me weinig verdiepen in de hoofdrolspeler omdat hij de meeste problemen in zijn leven zelf heeft veroorzaakt. Ook verwacht hij teveel en in plaats van goeie character development dat hij er mee om leert gaan raakt hij alleen maar meer gefrustreerd. Ik vond het een eikel.
Laatst aangepast door No'tje op 03 Nov 2014 13:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 16 Aug 2014 19:32 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Detective Conan:Dimensional Sniper
9/10
Een hele leuke anime film. Heb erg genoten. Ondanks ik deze film in de indonesische bios heb gezien wist ik niet of ik de film zou begrijpen maar het was engels en indonesisch ondertiteld met japanse stemmen.
The Expandables 3
8,5/10
Verstand op 0 en genieten. Heb erg genoten van Antonio Banderas hoewel het jammer is dat Jet Li een te kleine rol heeft en Bruce Willis niet meer in speelt.
en de amateurs als nieuwe leden had niet gehoeven.
Babadook
4/10
Mijn vriendin houdt ervan. Ik zelf niet. Best saai en fake.
Teenage Mutant Ninja Turtles
8/10
Vindt het een erg vette film maar zat te twijfelen of we wel deze film wilden zien en toch
besloten te gaan. Geen spijt
Tot 24 september ga ik nog heel wat films kijken in de bios hier in indonesie zoals ju-on 3(the grudge), the purge anarchy en lucy en een paar indo films. Ken de naam niet |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 01 Sep 2014 23:06 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
The Amazing Spiderman 2
Echt een fantastische film. Ik vind Andrew Garfield dan ook een stuk overtuigender als Peter Parker (qua spidey humor) dan de Tobey Maguire versies. Voor de rest gewoon een fucking vette Spiderman film! Ik kijk al uit naar deeltje 3 |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 04 Sep 2014 10:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur
Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17889
|
Sabotage
Veel bekende namen, weinig inhoud. Het plot was op een gegeven moment wel te voorspellen.
A Million Ways To Die In The West
Wow. Echt wow. Wat slecht. Enorm Slecht.
Godzilla
Begint nog aardig, helaas hierna weinig boeiend.
X-Men: Days of Future Past
Erg sterk, enig minpunt vond ik dat de nadruk weer teveel op Wolverine lag. Niet dat ik iets tegen de acteur of het karakter heb, maar het zou leuk zijn als een ander karakter een zelfde verdieping kreeg, hoewel ik snap dat dit lastig is binnen het verhaal. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 05 Okt 2014 22:21 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Heb de afgelopen 2 maanden wat films gezien in de bioscoop
paar daarvan heb ik al eerder vermeld op gamed maar hier is het opnieuw
LUCY
1/10
Wat een gigantisch slechte film, had van de producer wel meer verwacht maar Léon is toch wel een vam zijn beste films.
EXPANDABLES 3
8/10
gewoon je verstand op nul en kijken, het is gewoon een pjre actie film en niks anders dan de eerdere 2 delen. Wel erg jammer is dat barnie(stalone) zijn oude team eruit gooit en paar van de amateurs erin komen. Maar antonio banderas is geweldig
BABADOOK
3/10
een vreemde horror film
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES
8/10
Had makkelijk een 10 kunnen krijgen als April de film niet zo verpest heeft met dat slecht acteren.
GUARDIANS OF THE GALAXY
10/10
Ben geen fan van marvel films maar deze is echt geweldig. Wat mij betreft oom de beste film wat ik dit jaar in de bios heb gezien.
JU-ON 3(japanse gesproken, engels/indonesisch ondertiteld)
7/10
Leuke film maar echter niet verrasend
DETECTIVE CONAN:DIMENSIONAL SNIPER(japanse gesproken, engels/indonesisch subs
9/10
een hele leuke anime, heb nog nooit eerder een aflevering of film gezien van detective conan maar heb echt genoten. Het is dat mijn vriendin helemaal weg is van detective conan.
MALEFICENT
6/10
leuk gemaakt maar niet bijzonder
SNOWPIERCER
10/10
Nog nooit eerder van gehoord, was op tv in de hotel kamer aan het zappen en zag snowpiercer in beelt staan en heb ff gekeken. Het bleek een erg goede film te zijn, helaas de eerzte 10 minuten gemist. Maar heb wel van de rest wat ik wel gezien heb echt genoten.
GODZILLA
1/10
wat een kut film
HERCULES
6/10
leuke film. Maar je mist niet veel. De trailer was beter
THE LEGO MOVIE
7/10
Lachwekkende film, best de moeite waard
THE POLICE STORY 2013
3/10
Het heeft een 3 omdat jackie erin speelt. Maar deze films is zooooo slecht. Vondt de vorige veel beter.
THE PURGE ANARCHY
8/10
veel beter en meer actie dan de vorige deel
en nog een paar ohdere films die ik al eerder gezien heb
SNOW WHITE AND THE SEVEN DWARFS
TAKEN 2
SILENT HILL REVELATIONS
had ook de kans gekregen om The Raid 2 te bekijken maar toen ik hem zag op tv heb ik alleen de laatste paar minuten kunnen kijken helaas.
Maar heb wel spijt dat ik niet nogmaals naar de bios ben gegaan naar de nieuwste Rurouni Kenshin film. Heel erg jammer. Dacht eerst dat mijn vriendin totaal niks wilde weten van dat soort films maar ze blijkt het erg mooi te vinden. Maar ja het was op mijn laatste dag en dus al te laat. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 03 Nov 2014 13:08 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Bad Grandpa
Het heeft genoeg momenten waar we echt aan het lachen waren waardoor de film het kijken waard is. Sommige momenten zijn niet zo grappig maar dat is een kwestie van humor.
Scott Pilgrim vs The World
Ik vind de comic leuker om te lezen dan het kijken van de film, maar dat is mijn mening. De film is alsnog het kijken waard, het gaat alleen op een hoger tempo dan de comic waardoor ik sommige puns niet duidelijk vond overkomen in de film terwijl dat juist goeie grappen waren in de comic.
@dantekloon,
Ik kan niet wachten tot GoTG op Blu-ray uit is. Dat is echt een film waar ik veel naar uitkijk om te kijken.
@Redneckerz, The Hunger Games moet je ook echt met je vriendin kijken. Daar zijn die films ook naar mijn mening voor bedoelt. Ik heb deel 2 gezien in de bios met vrienden maar had een slechte ervaring, ik vond het namelijk teveel nadruk hebben op emotie, tegelijkertijd had het wel een redelijk verhaal waardoor het nog op een laag niveau interessant bleef.
De hoofdrolspeelster vond ik wel echt een lelijk mormel, ik verbaas me dan ook over de hype die zij krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 05 Nov 2014 23:57 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
Project X
Niet echt een film, het is meer een accuraat beeld van hoe tieners een house-party in zien. Zonder de nadelen, want ja tieners hebben het 'leven' nog niet voor hun gezien. Ik vond het af en toe grappig, maar meestal was het lomp.
Ik heb liever een film met meer diepgang of anders geslaagde humor, ik snap ook niet hoezo dit nou zo populair is geworden want het was naar mijn mening een vrij matige 'film'. |
|
Terug naar boven |
|
|
scorpio23-b |
Geplaatst: 16 Nov 2014 20:51 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 26 Jan 2010 Berichten: 1197
|
Mama
Een lang verhaal kort gemaakt, deze film is heerlijk.
Heb in tijden al niet meer een goede horror film gezien.
Verhaal is wat cliché, maar ondanks dat erg vermakelijk.
ik geef de film een 8/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 12 Dec 2014 17:38 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 08 Aug 2008 Berichten: 10199
|
John Wick
Leuke actie, weinig verhaal. Blijft de hele film interessant maar sommige dingen zijn wat vaag vond ik zelf.
The Maze Runner
Geweldige film, ik dacht dat het een slap aftreksel was van The Hunger Games maar het is meer dan dat, deze film staat op zijn eigen voeten. En in vele opzichten vind ik het zelfs beter dan The Hunger Games. Ik had echt andere verwachtingen bij deze film, maar hij is zeker het kijken waard.
The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
Eerste helft was enorm saai, alleen maar gepraat. Daarna leuke actie maar gebeurd niet heel veel in dit deel. Denk dat in part 2 de meeste dingen gaan gebeuren, was met de boeken ook zo hoorde ik.
Garfield: A Tail of Two Kitties
Gekeken met mijn vader en z'n vrouw. Daarvoor zijn zulk soort films ook bedoelt, ik denk niet dat ik hier zelf snel naar zou gaan kijken als ik alleen op de bank zou zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 05 Jan 2015 23:28 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 12 Jan 2006 Berichten: 5252
|
Prometheus
Wat een kutfilm. Eendimensionaal, loos, weinig diepgang en saai. Hele mooie CGI, dat zeker. Maar echt een graf film! |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 07 Jan 2015 19:03 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Heb weer heel wat films gezien in de bios afgelopen paar weken hier in indonesie.
PK(india)
1000000/1000000
Een geweldige mooie, komische film. Alles is perfect aan deze film, muziek, personages,
maar het enige wat ik niet snap is waarom deze film is toegelaten in indonesie waar meer dan 90% moslim is! Want in deze film worden alle religies namelijk afgekraakt en zo ook islamitische geloof.
Taken 3
8/10
de vorige 2 delen waren beter maar ook deze is wel erg goed
Stand by me Doraemon(japan)
9/10
Een leuke 3D animatie van de enorme populaire serie uit japan
Comic 8(indonesie)
7/10
3 verschillende groepen gaan exact de zelfde bank overvallen en ze kenden elkaar nauwelijks maar wel samen werken om te winnen van de politie.
Exodus
4/10
Niet erg genoten van de film
Paddington
8/10
Klinkt en is misschien kinderachtig maar wel een erg leuke familie film
Night at the Museum 3
9/10
Een hele leuke film
Before i go to Sleep
4/10
Best saai en slecht
Jessabelle
6/10
Het einde had niet de hele film af moeten kraken, had de score best hoger gekunt
Frozen
6/10
moet toch wat in de vliegtuig doen kingdom hearts 3 misschien
22jump street
2/10
Kunnen de films nog slechter. Jezus
binnenkort nog een paar keer naar de bios zoals
fatal frame(japanse horror) en misschien nog een keertje PK. |
|
Terug naar boven |
|
|
Potato |
Geplaatst: 08 Jan 2015 16:07 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 06 Jan 2015 Berichten: 10
|
Her
Een film over een man die een relatie begint met zijn operating system. Wat langzame film, maar ik vond hem erg mooi en zie dit in de toekomst ook nog wel daadwerkelijk gebeuren.
8/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 08 Jan 2015 17:35 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Fatal Frame(japans)
0/10
Wat een saaie lesbische kutfilm.
na een uur ben ik uit de zaal gaan lopen, nog nooit zo'n saaie film gezien in de bios als Fatal Frame. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 14 Jan 2015 16:38 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 19 Jul 2009 Berichten: 4261
|
Blackhat
2/10
Ook zo'n belachelijke film, de camera man die de camera niet stil kan houden, slechte acteurs, weinig actie, en veel plekken in de film zoals je ziet in maleisie en jakarta die niet eens bestaan dat alles best wel fake is. Kan je heel erg goed zien in de onafgewerkte gebouw in Jakarta met de Monas op de background dat het fake is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 09 Feb 2015 21:12 Onderwerp:
| |
Redacteur
Geregistreerd op: 14 Dec 2011 Berichten: 6016
|
Even maar weer een bump.
The Imitation Game
De film over Alan Turing, de codekraker die Enigma kraakte en aan wie wij Turing compatible machines lenen. Zonder Turing geen computers. De film is (terecht) genomineerd voor vele grote prijzen. Mensen die een docu verwachten kunnen niet verder naast zitten. Benedict Cumberbatch zet een prachtige Turing neer. De film heeft veel humor, tot op het Sheldon-achtige af. Toch heeft het een tragisch einde.
Er zijn een 2 tal zeer kleine foutheden in de film waar ik het idee had van ''Hoe komen ze zo snel tot die conclusie? Er is vrijwel geen aanname voor.'' Daar de titel nog zeer recent is ga ik niet echt lopen spoileren maar ik zeg: De nominaties zijn verdiend. Voor een diepe, maar ook leuke en tegelijkertijd tragische film is The Imitation Game een klassieker in wording.
9/10 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26 Volgende |