Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Volgende  
AMK281 BerichtGeplaatst: 05 Feb 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

The Green Lantern - Goede film. Op bepaalde punten misschien een beetje gehaast, maar de actie, het verhaal en de sporadische humor maken het weer goed. En natuurlijk de epicness van de Oath
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2012 11:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Black Butterflies - Heeeul apart. Wel een hoog Nederlands gehalte, jammer genoeg.

When in Rome - Veel te flauw, maar had zijn grappige momenten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Feb 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

The Double: - Sterk verhaal, goede cast.

No Strings Attached: - Mila Kunis! Verder nog best een aardige chickflick.

Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2: Eindelijk maar eens de Harry Potter films afgerond, goed laatste deel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2012 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

You Again - Weer een flauwe romkom met dezelfde actrice als When in Rome. Meh.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 09 Feb 2012 13:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Mei 2008
Berichten: 1395

The Untouchables - 8.8/10

Sterke misdaadfilm over de jacht op Al Capone. Sterke cast, (Connery & Deniro!) en een erg goede sfeer en opbouw. Jammer van de overdadige jaren 80 muziek, die was soms iets te aanwezig, maar voor de verdere rest geweldig filmpje die is wat anders doet dan de meeste gangster vs politie films. Duur is wat aan de korte kant en dat schaadt misschien een beetje de ontwikkeling van sommige karakters, maar daar staat scherp camerawerk tegenover.

The Birds - 7.0/10

Zeer gedateerde film, maar komt dan ook uit 1963. Verhaal bouwt gek op; begint als een soort romantische film maar slaat subtiel maar rap over naar thriller/horrorfilm. De jaren 60 sfeer is sterk aanwezig, maar de acteurs doen het best aardig. Verder zijn de volgels, ondanks de voor deze tijd dramatisch slechte special effects, angstaanjagend en de film heeft een paar tergend spannende scenes die je nog wel even bij zullen blijven.


Weeds Season 4- 7.8/10

Leuk seizoen, het werd tijd voor wat frisse wind en dat hebben de makers goed begrepen. Leuke nieuwe locatie, karakters en situaties. Wel een tikkeltje gewelddadiger en expliciter dan voorgaande delen. Humor is vooral in het begin scherp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

A Clockwork Orange
What is this I don´t even...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 11 Feb 2012 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

musthavethisgame schreef:
A Clockwork Orange
What is this I don´t even...


Boek was goed. Moet film nog zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Killers (2010) - Mwah. Ashton Kutcher en Katherine Heigl trouwen en hij is een huurmoordenaar, ofzo. Voorspelbaar, cliché, matig.

Last Night (2011) - Wel een aardige film met een gekke opbouw en een soort open einde. Ik weet niet, ik heb er gemengde gevoelens over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

musthavethisgame schreef:
A Clockwork Orange
What is this I don´t even...
Ik had een soortgelijke reactie na de eerste keer dat ik hem bekeek, de tweede keer vond ik hem veel leuker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 17 Feb 2012 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Blood in blood out uit 1993 is een stuk beter dan zijn opvolger El Padrino uit 2004 .
Het gaat over het leven als Chicano's in "The hood" veel drugs geweld en rangordes een hele vette film met genoeg aktie en drama , de film krijgt van mij een 8,9.


Laatst aangepast door sotarK op 19 Mrt 2012 12:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Feb 2012 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Hugo - Ik snap echt niet wat er zo goed aan is. Na 10 minuten was ik de film al beu. Teveel Mr Bean humor die totaal niet in de filmstijl past, slecht gecast en veeeel te saai. Er gebeurt echt niks. Ofwel te traag en saai voor een kinderfilm en te kinderachtig en suf voor volwassenen. Geen cijfer... dit ga ik niet 2 uur vol houden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2012 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

FlashForward: Damn, wat een fantastische serie en wat een ramp dat die nooit een tweede seizoen kreeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2012 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Edward Scissorhands, best een leuke film, jammer dat het einde zo afgelopen is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2012 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Paranormal Activity 3: - Deel 1 had wat goede schrikeffecten, deel 2 had er eentje, deel 3 had er geen enkele.

All Good Things: - Aardige film die wel even op gang moet komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2012 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Devil - Tja, niet al te bijzonder. Gelukkig voor mij als niet-fan van horrorfilms ook niet echt eng.

In a Better World (Hævnen) - Mooie film, het zei me niets ondanks dat het de 2010-Oscar voor Beste Buitenlandse Film had gewonnen. Maar erg ontroerende film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2012 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Boy Wonder - Super film waarvan het verhaal een beetje lijkt op een 'realistische' Batman. Jongen verliest op brute wijze zijn moeder op vroege leeftijd en gaat hardhandig op zoek naar de moordenaar. De hoofdrolspeler (vrij onbekend, speelde 16 jarige Locke in Lost) doet het echt heel goed in deze rol. Het verhaal zit goed in elkaar met enkele toffe twists en met de goede editing echt een toppertje. Jammer dat zulke films zo weinig aandacht krijgen.
9/10

Citaat:
"Comic book fans may be fooled into thinking this film is somewhat related to Batman's longtime sidekick due to it's title, but fortunately the similarities end there. A dark and gritty journey into the tortured psyche of a young man who fails to peacefully cope with his mother's murder and father's brutality, Boy Wonder succeeds in humanizing an anti-hero in ways no other big budget film did this year. It is written and directed by freshman filmmaker Michael Morrissey, who believed in the quality of the final product so much that he wouldn't even change it's title even though it undoubtedly caused distribution issues. Boy Wonder is gripping, terrifying and a delight from beginning to end, as well as featuring the best cinematography of any independent film I've ever seen this year." - Pietro Filipponi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2012 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Pokémon 2

Genieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2012 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Deception/ Reindeer games

1,6

Holy shit wat een crap film. Na 3 jaar hebben gelachen om een grap in Role models over reindeer games eindelijk besloten om eens te kijken waar de film over ging. Zonde van je tijd, niet doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

21 Jump Street

Geweldige comedy! Beetje voorspelbaar maar toch leuk. Jonah Hill en Channing Tatum zijn echt een geweldig duo! Als deze over een paar maanden in de bios draait zal ik em waarschijnlijk weer gaan kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2012 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

The Shinjuku Incident

9/10
Meesterlijk verhaal. en omdat Jackie Chan er in speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jordy92 BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2012
Berichten: 6

elemeNt schreef:
Hugo - Ik snap echt niet wat er zo goed aan is. Na 10 minuten was ik de film al beu. Teveel Mr Bean humor die totaal niet in de filmstijl past, slecht gecast en veeeel te saai. Er gebeurt echt niks. Ofwel te traag en saai voor een kinderfilm en te kinderachtig en suf voor volwassenen. Geen cijfer... dit ga ik niet 2 uur vol houden.


Mee eens. Grote goedheid zeg. Bijna nog saaier dan The Polar Express met Tom Hanks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2012 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

John Carter
Geen bijzondere film. Leuk popcorn vermaak voor een paar uurtjes als je er niet teveel bij nadenkt. Had van mij wel iets korter en creatiever (veel gejat van andere films) gemogen. Voor de scifi liefhebber wel aardig dus! Het 3D vond ik eigenlijk niet zo goed en had de film liever gewoon normaal gezien.
6/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2012 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

RoaringMdog schreef:
21 Jump Street

Geweldige comedy! Beetje voorspelbaar maar toch leuk. Jonah Hill en Channing Tatum zijn echt een geweldig duo! Als deze over een paar maanden in de bios draait zal ik em waarschijnlijk weer gaan kijken!


en totaal niks met de serie van vroeger te maken, helaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2012 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

The Green Lantern - Vermakelijk filmpje, alleen ietwat gehaast op sommige momenten - 7.0

In Time - Grappig uitgangspunt, mindere uitwerking - 6,0

Rango - Zeer leuke animatiekomedie - 8,0

Seeking Justace - Nicolas Cage weet zijn films niet goed meer te kiezen en deze film is daar geen uitzondering op - 4,0

Stone - Topcast, kutscript - 2,0

The Inbetweeners - Film die zich laat vergelijken met de humor van American Pie, waarbij de kwaliteit van de grappen nogal wisselend is - 6,5

The Twilight Saga - Breaking Dawn: Part 1 - Nu ben ik al geen fan van de Twilight films, maar wat was dit een aanfluiting. Laag tempo, vrijwel geen actie, erg slecht - 1,5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2012 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Apocalypse Now

6/10

Te langdradig, wel mooie camerawerk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 26

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group