Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 85, 86, 87  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 09:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik was gisteravond een beetje gefrustreerd, kwam ook omdat ik gewoon fuckibg moe was en ik was de hele dag al een beetje sacho. Dont worry heb niets erover tegen haar gezegd. Misschien dat ik de gok wel zal wagen om mee idd te gaan.... word vervolgd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

no-ps3-no-living

ik denk dat je in de war bent met ninodude bent.
heb zelf niks gezegd over dat ik misschien niet goed genoeg ben.:p

alleen dat ze soms afwisselende signalen afgeeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nelus schreef:
QQ pew pew

y u no play less league of legends.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

D: schreef:
Nelus schreef:
QQ pew pew

y u no play less World of Warcraft.


fixxed

Dat deed ik vroegah! Hoewel ik het toch best weer wil spelen, maar dan mis ik andere leuke spellen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

deadlytown schreef:
no-ps3-no-living

ik denk dat je in de war bent met ninodude bent.
heb zelf niks gezegd over dat ik misschien niet goed genoeg ben.:p

alleen dat ze soms afwisselende signalen afgeeft.
wuahhaahah stiekem haat voor nindude ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hij heeft opzich wel gelijk, ik moet maar eens geen chillen voor een dagje en me wat volwassener gedragen, stel me soms wel heel erg aan, het blijft frustrerend om haar anderhalve week niet te hebben gesproken IRL maar het heeft geen zin om daar nu om te gaan zeuren.

Verder, tja ze vind me leuk of ze vind me niet leuk, ik denk niet dat die kerel er veel invloed op heeft want ze vraagt me nog steeds mee en praat nog steeds met me op de chat, weet niet of ze nog hetzelfde doet tegen mij IRL maar het is zoals het is.

Ik denk wel dat ik mee ga naar de kermis, ik ben wel nerveus over het feit hoe het nu zit tussen haar en die kerel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Mm, mijn vriendin heeft vanavond een verjaardag terwijl ik moet werken. En op die verjaardag zijn ook 2 jongens die haar leuk vinden. Ik weet vanuit haar dat ze geen gekke dingen doet, maar me daar ook geen zorgen over.

Maar is het nou zo gek dat ik wel een apart gevoel bij die jongens heb? Ik ken ze niet, maar vertrouw ze ook niet xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nickdhnick schreef:
maak me daar ook geen zorgen over.

Maar is het nou zo gek dat ik wel een apart gevoel bij die jongens heb? Ik ken ze niet, maar vertrouw ze ook niet xD


Lieg niet als je er geen zorgen over maakt en haar volledig vertrouwd, dan hoef je ook niet druk te maken om die jongens. Ik neem aan dat je vriendin verstandig en sterk genoeg is om jongens af te weren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

ow dat doet ze zeker, maar die jongens snappen het gewoon niet :') ze blijven pogingen wagen en daar kan ik niet tegen xd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Ik denk wel dat ik mee ga naar de kermis, ik ben wel nerveus over het feit hoe het nu zit tussen haar en die kerel.

Juist daarom zou ik meegaan, dan kun je het met eigen ogen zien.

Nicdhnick schreef:
Maar is het nou zo gek dat ik wel een apart gevoel bij die jongens heb? Ik ken ze niet, maar vertrouw ze ook niet xD

Nee, natuurlijk is dat niet gek. Hoeveel je haar ook vertrouwt, wantrouwen in die vreemde jongens en jaloezie zijn gewoon menselijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wat als ze daadwerkelijk wat hebben, ik heb geen idee wat ik dan moet doen, jij? Nja, ik heb wel zin in de kermis dus het is niet zo dat ik alleen voor haar daar heen ga dus ik zal waarschijnlijk wel blijven, alleen wat moet ik met m'n gevoel doen?

Edit: Godver, ik lees nu wat forums enzo door over hoe meiden zich gedragen als ze een jongen leuk vinden en ik zie best wel veel overeenkomsten (Het klopt natuurlijk niet allemaal maar toch.), ik heb het nu over mezelf niet over die kerel, maar dat was al weer anderhalve week geleden, ben benieuwd hoe het straks zal lopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Jemig ninodude, seriously. Probeer ff te relaxen. Het leven draait niet alleen om meiden ofzo, je hebt toch ook wel andere dingen in je leven waar je je op kan focussen terwijl zij even op de achtergrond draait? Zo maak je jezelf echt helemaal gek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

yes.. vandaag weer, signalen!.. geen signalen.. signalen! Geen.. zucht. Vaag gedoe. Nouja sowieso is het leuk om bij haar in de buurt te zijn, hoe zielig dat ook mag klinken

En @ nino, idd ik snap dat het frustrerend kan zijn. maar zoiets komt meestal gewoon (als je er niks zelf aan kan doen) met tijd.
En btw, ik heb het niet helemaal gevolgd.. maar, kun je niet gewoon vragen hoe het tussen die chick en die gozer zit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nelus schreef:
Jemig ninodude, seriously. Probeer ff te relaxen. Het leven draait niet alleen om meiden ofzo, je hebt toch ook wel andere dingen in je leven waar je je op kan focussen terwijl zij even op de achtergrond draait? Zo maak je jezelf echt helemaal gek.


Ik ben nu aan het relaxen hoor. P:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Wat als ze daadwerkelijk wat hebben, ik heb geen idee wat ik dan moet doen, jij?

Ja, dan weet je dat je haar voorlopig met rust moet laten. En wat je dan ter plekke doet? Je had het net over een vriendin die ook mee ging... als zij wat blijken te hebben trek je toch gewoon met haar op daar op de kermis? Misschien kun je haar nog jaloers maken... (grapje)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

no-ps3-no-living

Wat bedoel je met haat aan ninodude?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Er is helemaal niets gebeurd, we waren gewoon chill op de kermis en dat is het, hij was ook nog even met z'n vriendin op de kermis en daar was ie gewoon nog close mee.

Verder hoe ze tegen mij deed vanavond, tja ik ga niet van een muis een olifant maken, wacht liever eventjes af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Verder hoe ze tegen mij deed vanavond, tja ik ga niet van een muis een olifant maken, wacht liever eventjes af.

Hoe deed ze dan ongeveer, if I may be so bold?

Fijn om te horen dat ze niets heeft met die andere vent trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 02:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb haar maar een uurtje ofzo gezien daarvoor was ik met vrienden aan het chillen, ik kan er nu niet echt een oordeel over geven maar het lijkt of ze nog hetzelfde tegen me doet als voorheen.

Vorige keer bijvoorbeeld was ze met haar vriendin wat foto's doorkijken en vond ze een hele gênante foto van haarzelf, iedereen mocht hem zien behalve ik. En ook als ik tegen haar begon te praten ging ze glimlachen, ze vraagt me ook altijd of ze schattig is en begint ook te lachen als ik bijvoorbeeld nog mee ga naar de snackbar. Verder vraagt ze soms ook random mijn aandacht en praat ze heel verlegen. Als ik hoofdpijn heb dan wilt ze me ermee helpen en ze vind het leuk om mij te plagen, ook als ik iets heel stoms vraag zoals m'n cola fles te pakken die op mijn fiets zit terwijl ik er 5 meter naast zit doet ze dat gewoon..

Het zijn allemaal van die kleine dingetjes, ik wil niet meteen als fakey ( ) overkomen maar toch, zoals ik al zei ik wacht het allemaal wel af. Heb haar gevraagd wanneer we weer gaan chillen maar ze ging meteen slapen na de kermis dus ik heb nog geen antwoord, hopelijk zo snel mogelijk. (:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nou nino dat gaat wel de goede kant op volgens mij.

En Nick, maak er geen probleem van zeker niet tegenover je vriendin.
Zij heeft niet veroorzaakt dat die jongens haar leuk vinden en er is niets erger dan een jaloers vriendje!
Ja ik spreek nu uit eigen ervaring en dat is rondom klote.
Dat is echt een van de dingen waar je relaties mee kunt verpesten.
Als je haar vertrouwd kun je beter vragen of ze het leuk had, en die jongens buiten zicht laten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

ninodude schreef:
Ik heb haar maar een uurtje ofzo gezien daarvoor was ik met vrienden aan het chillen, ik kan er nu niet echt een oordeel over geven maar het lijkt of ze nog hetzelfde tegen me doet als voorheen.

Vorige keer bijvoorbeeld was ze met haar vriendin wat foto's doorkijken en vond ze een hele gênante foto van haarzelf, iedereen mocht hem zien behalve ik. En ook als ik tegen haar begon te praten ging ze glimlachen, ze vraagt me ook altijd of ze schattig is en begint ook te lachen als ik bijvoorbeeld nog mee ga naar de snackbar. Verder vraagt ze soms ook random mijn aandacht en praat ze heel verlegen. Als ik hoofdpijn heb dan wilt ze me ermee helpen en ze vind het leuk om mij te plagen, ook als ik iets heel stoms vraag zoals m'n cola fles te pakken die op mijn fiets zit terwijl ik er 5 meter naast zit doet ze dat gewoon..

Het zijn allemaal van die kleine dingetjes, ik wil niet meteen als fakey ( ) overkomen maar toch, zoals ik al zei ik wacht het allemaal wel af. Heb haar gevraagd wanneer we weer gaan chillen maar ze ging meteen slapen na de kermis dus ik heb nog geen antwoord, hopelijk zo snel mogelijk. (:
REALLY come on dudue -...........-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik zeg ook dat ik van een muis geen olifant wil maken, neem het ook niet zo serieus hoor.

@Ellen, ja ik wacht het allemaal wel af.


Laatst aangepast door No'tje op 17 Sep 2011 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ellentjeeah schreef:


En Nick, maak er geen probleem van zeker niet tegenover je vriendin.
Zij heeft niet veroorzaakt dat die jongens haar leuk vinden en er is niets erger dan een jaloers vriendje!
Ja ik spreek nu uit eigen ervaring en dat is rondom klote.
Dat is echt een van de dingen waar je relaties mee kunt verpesten.
Als je haar vertrouwd kun je beter vragen of ze het leuk had, en die jongens buiten zicht laten.


Of ze het leuk heeft gehad is ook precies dat gene wat ik heb gevraagd, heb er verder ook niks over gehoord, dus zit wel snor Normaal heb ik er ook nooit zo veel last van hehe. Achja, het komt wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

no-ps3-no-living schreef:
REALLY come on dudue -...........-

Wat nu, ik vroeg hem wat en hij geeft antwoord?

Klinkt goed Nino, klinkt alsof je al een hele omslag in je instelling hebt gemaakt.

Had ik maar wat up te daten...


Laatst aangepast door GekooktEi op 17 Sep 2011 11:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 17 Sep 2011 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

@nino

Vraag het haar toch gewoon? Anders ga je het nooit weten en om eerlijk te zijn niemand houd van een wener, je moet een beetje durven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group