Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 Volgende
|
Simon |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 13:28 Onderwerp:
| |

|
Het ís een nieuwe DS. Als we die uitspraken van Iwata mogen geloven, krijgt het ding iig ook betere graphics en bewegingssensoren. Wat mijn wensen zijn:
- kom eindelijk eens met een Virtual Gameboy store! Ik dacht dat Nintendo lekker gemakkelijk geld binnen wilden halen, nou dit is de manier.
- dat je uiteraard geen last krijgt van de 3d-effecten. Ikzelf hoop op diepte in de schermen (zoiets als bij Avatar)
- net zulke grote schermen als de DSiXL (maar wel een hogere resolutie in games)
- goede beveiliging, zodat je niet weer binnen no-time iedereen met die R4-kaartjes rond ziet lopen
Ik vind wel dat ze héél snel komen met zo'n nieuwe DS, hoor. Natuurlijk, kijkend naar de releaselijsten van de DS zie je al gaten, en zo'n nieuwe handheld brengt een nieuwe impuls. Maar stiekem... vind ik dit toch te snel. |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 13:58 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | Het ís een nieuwe DS. Als we die uitspraken - kom eindelijk eens met een Virtual Gameboy store! Ik dacht dat Nintendo lekker gemakkelijk geld binnen wilden halen, nou dit is de manier.
snel. |
Ja dat zou echt geweldig zijn, gewoon voor 2,50 zo'n gameboy advance game kopen, 1,50 voor color, en 1,00 voor de gameboy  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 14:18 Onderwerp:
| |

|
Ik vind 't wel tof, helemaal als de graphics van Gamecube niveau zijn. GC ports zonder laadtijden? Yes please.
Gelukkig geen brilletje, dat zou 't namelijk helemaal verpesten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 14:48 Onderwerp:
| |

|
Ik blijf nog wel sceptisch hoe geweldig de 3D wordt. Voor de rest klinken de specs, als het waar zal zijn, geweldig. Ik ben zeer benieuwd wat het precies allemaal gaat worden. Ik verwacht alleen geen complete make over van de nieuwe DS. |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:19 Onderwerp:
| |

|
Dit zet wel druk op Sony, wat gaan zij doen nu?
En eigenlijk verwachtte ik dit al, veel te weinig DS aankondigingen de laatste tijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:21 Onderwerp:
| |

|
Toch lullig voor de mensen die net een DS XL hebben gekocht en horen dat er een nieuwe DS onderweg is. Nintendo begint op Apple te lijken. ... En zo komen er ook nog eens mee weg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:27 Onderwerp:
| |

|
Ach, als je een beetje van de gameindustrie af weet dan wist je ook wel dat Nintendo binnen 2 jaar met een nieuwe handheld komt; de hardware van de DS komt uit 2004! Ik denk dat 't zowiezo nog wel een ruim jaar duurt voordat ie hier uit is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:28 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Toch lullig voor de mensen die net een DS XL hebben gekocht en horen dat er een nieuwe DS onderweg is. Nintendo begint op Apple te lijken. ... En zo komen er ook nog eens mee weg. |
Eigenlijk is dit té naai voor woorden, zo vroeg na de release van de XL, waarom bleven ze niet wachten tot de E3? Dan had Sony daar met lege handen gestaan en Nintendo met de 3DS, nu gaat Sony zeker ook een nieuwe PSP aankondigen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:33 Onderwerp:
| |

|
Ik begrijp ook niet waarom Nintendo dit nu al uit te doeken doen. Dit had een grote klapper op de E3 kunnen zijn.
... of wordt de Wii HD dat?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:40 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | Ik begrijp ook niet waarom Nintendo dit nu al uit te doeken doen. Dit had een grote klapper op de E3 kunnen zijn.
Beter dan een console: Zelda Wii  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 15:53 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Simon Venneman schreef: | Ik begrijp ook niet waarom Nintendo dit nu al uit te doeken doen. Dit had een grote klapper op de E3 kunnen zijn.
Beter dan een console: Zelda Wii  |
Hands down for that one  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 16:25 Onderwerp:
| |

|
Ben benieuwd, heb me goed vermaakt met de DS.
Toch heeft de volgende DS meer chinatown wars achtige titels nodig. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 16:27 Onderwerp:
| |

|
Als dit waar is, moeten ze het groots aanpakken. In plaats van dat het de handheld is waar je alle verkleinde versies van de grote-broer spellen op de Wii, Ps3 en 360 speelt, moet het zijn eigen bestaansrecht hebben, en een alternatief zijn voor de Wii Ps3 en 360! Dat is namelijk een beetje het probleem met de DS tegenwoordig, en in kleinere mate ook met de PSP. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 16:29 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Als dit waar is, moeten ze het groots aanpakken. In plaats van dat het de handheld is waar je alle verkleinde versies van de grote-broer spellen op de Wii, Ps3 en 360 speelt, moet het zijn eigen bestaansrecht hebben, en een alternatief zijn voor de Wii Ps3 en 360! Dat is namelijk een beetje het probleem met de DS tegenwoordig, en in kleinere mate ook met de PSP. |
In kleinere mate met de PSP? Lulz. Als er 1 commentaar is op de software van de PSP (behalve 't gebrek aan games) is 't wel dat 't precies is wat de naam suggereert. Geen eigen identiteit, maar gewoon een portable playstation. De DS heeft een touch screen... hoe kun je dat zien als een portable versie van de grote consoles? |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 16:49 Onderwerp:
| |

|
Had ik eerlijk gezegd ook niet zo snel verwacht en zeker niet out of the blue aangekondigd.
^^' Anderzijds duurt nog wel even voor hij uit is...+ Zet druk op Sony.
nu hopen dat Sony niet komt met 3DPSP ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 18:11 Onderwerp:
| |

|
Ik ben in ieder geval blij dat de handheld ook backwards compatible is met DS games, en ik hoop eigenlijk ook dat ze GameBoy Advance games zullen uitgeven op een Virtual Handheld ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 18:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dit is een kleine bom. Hopelijk tonen ze op E3 dat het een echte bom is en geen nieuwe 'DS1' versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 18:59 Onderwerp:
| |

|
Ik ben er van overtuigd dat de 3DS een succes wordt, en dat alles goed gaat werken, maar echt enthousiast ben ik nog niet...
sowieso spreekt dat hele 3D gedoe mij niet echt aan, en voordat ik er ook maar over nadenk om zo'n 3DS te kopen, wil ik eerst een nieuwe PSP zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 20:33 Onderwerp:
| |

|
Uchiha_Shadow schreef: | Ach, als je een beetje van de gameindustrie af weet dan wist je ook wel dat Nintendo binnen 2 jaar met een nieuwe handheld komt; de hardware van de DS komt uit 2004! Ik denk dat 't zowiezo nog wel een ruim jaar duurt voordat ie hier uit is. |
Maart 2011 zeggen ze, kan ik nog mooi een jaartje van mijn DSi genieten.
Joni Philips schreef: | Dit is een kleine bom. Hopelijk tonen ze op E3 dat het een echte bom is en geen nieuwe 'DS1' versie. |
Dat wou ik er nog even bij toevoegen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 11:36 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 12:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Had een hele mooie E3 aankondiging geweest kunnen zijn. Wat herbewerkte beelden van reeds bestaande Mario en Zelda beelden erbij en we hadden al een positief punt voor hun presentatie. Natuurlijk kunnen ze deze aankondiging toppen met een andere grote aankondiging, maar waarom dit niet gewoon naast elkaar zetten? Een erg raar moment voor een aankondiging, maar ik laat me graat verrassen door het eindresultaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 19:48 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=WkgMUk_5p2A&feature=player_embedded
Wow de eerste trailer! |
Zo hé!
Dat lijkt op paper Mario! De graphics zijn idd net zoals de Gamecube misschien ietjes beter.
Ik kijk er nu al naar uit! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 20:14 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Volgens mij doet Sony hieraan geen shit -- zoals ze altijd lijken te doen op het portable platform. Ik heb echt niet het idee dat Sony om hun mobiele variant geeft, en ik vind het ook gewoon heel klote dat ze alleen maar van die stomme varianten uti blijven brengen in plaats van een PSP2...
Ik hoop dat dit Sony wakker schud. Dan zal Sony namelijk een PSP2 moeten maken, met PS2 graphics en een tweede analoge stick. En dan... gaan we PS2 ports spelen Dat is echt mijn ideale toekomstbeeld, maak het waar Sony!
Verder vind ik de 3D functie van de DS heel interessant klinken Fijn dat Ninty wel wat support toont voor hun handheld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 20:36 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dus ze moeten een gedowngrade PSP ontwikkelen bij Sony? |
|
Terug naar boven |