Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Volgende  
Thejoker BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2009 11:22    Onderwerp: Assassin´s Creed: Revelations Reageren met citaat

Assassin´s Creed: Revelations

Al enige tijd blijven we middels vage teasers geïnteresseerd in de komst van Assassin's Creed: Revelations. Nu is dan eindelijk het moment dat we de eerste informatie kunnen lezen en bekijken. Revelations is het laatste deel van de Assassin's Creed games waarin Ezio centraal staat. Het is echter niet het enige karakter, ook Desmond en Altaïr staan wederom centraal en zijn allen speelbaar in de game.

In de titel, te verschijnen in november, reizen we onder andere af naar de hoogtes van het Ottoman Empire in Constantinopel. Voor additionele details, waaronder nieuwe wapens en mogelijkheden die de manier van het vechten veranderen, moeten we afwachten tot de nieuwste uitgave van Game Informer te verkrijgen is. We weten echter al wel dat ook de multiplayer terug zal keren, echter mogen we ook hier de nodige veranderingen verwachten.

Meerdere details:

http://www.gamed.nl/view/87735

Laatst aangepast door Thejoker op 07 Mei 2011 11:22; in totaal 38 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2009 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat

altair in een 1700 setting lijkt me erg vet. Het spel moet natuurlijk niet zo eentonig worden als zijn voorganger, en wat meer soorten wapens of een soort upgrade systeem zouden volgens mijn mening het spel een vette boost geven.
het klimsysteem moet wel behouden blijven, dat was bijna perfect. alleen miste ik in het eerste deel de echt vette '' assasin stuff'' zoals kleren van iemand stelen om ongezien een gebouw binnen te sluipen, een plan saboteren... dat soort dingen. het komt er op neer dat het spel volgens mijn mening wat meer Metal Gear/Technu worden en wat minder AC mag worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Thejoker BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, idd wat mij zelf ook erg vet zou lijken is bvb gebruik kunnen maken van, de xbow in het filmpje of miss bow/arrow, om guards van daken af te schieten etc, misschien Free roaming, met side missions zodat je altijd nog wat te doen hebt etc
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2009 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Gestemd op "Zeker niet".
Gewoon omdat ik deel 1 niet tof vond...

Misschien kan het spel me overtuigen wanneer het uitkomt.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2009 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat

In de poll ging het er toch om of je denkt dat ie komt? Inmiddels is dat bevestigd , maar ook daarvoor was dat zeer waarschijnlijk. Deel 1 verkocht goed namelijk...

Ik wil eerst weten wat er verandert wordt t.o.v deel 1, voor ik hier enthousiast over word. Deel 1 was echt gaaf op bijna alle fronten, alleen die variatie hè...
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 1 had een goede sfeer en zette de stijl heel goed neer, heb er geen twijvels bij dat ze dat met een andere tijdperiode en cultuur ook zouden kunnen. Het probleem wat ik zelf had met Assassin's Creed is dat ik de schrijvers nog al wat lui vond. Het basisprincipe bleef steeds hetzelfde met de assassinations en de opdrachtgevers waardoor de gameplay soms heel repitatief kon worden, mochten ze daar wat meer aandacht aan besteden haal ik AC2 gewoon weer binnen
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2009 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Deel 1 had een goede sfeer en zette de stijl heel goed neer, heb er geen twijvels bij dat ze dat met een andere tijdperiode en cultuur ook zouden kunnen. Het probleem wat ik zelf had met Assassin's Creed is dat ik de schrijvers nog al wat lui vond. Het basisprincipe bleef steeds hetzelfde met de assassinations en de opdrachtgevers waardoor de gameplay soms heel repitatief kon worden, mochten ze daar wat meer aandacht aan besteden haal ik AC2 gewoon weer binnen
over die herhaling waren we al 30 jaar geleden ofzo achter gekomen hoor

maar je hebt wel gelijk,ik denk dat ze te enthousiast waren en snel geld wouden zien.maar als die herhaling blijft koop ik het misschien toch wel omdat het zo een vet spel is
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 03 Apr 2009 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat de game in Venetie afspeeld komt erg goed samen met het zwemmen, ik hoop wel dat er meer wapens en variatie in komt. Maar voor nu is het afwachten.
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Assassin's Creed 2, heeft reeds een Teaser site online gebracht.

Nu wou ik jullie speculaties en ideeen horen over wat jullie er allemaal in zien? worden het florence en rome, wellicht delen van italie? of gaan we meer zien en krijgen? Laat het hier weten.

http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/teaser/
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat deze direct voor pc zal verschijnen.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je een webcam hebt vind je hier een handleiding om extra zaken te unlocken. Voorlopig is enkel de eerste van de vijf extra's beschikbaar en die ziet er zo uit:
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 23:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoewel het eerste deel me erg tegen viel voor m'n 60 euro, ben ik toch heel erg benieuwd naar het vervolg. Ik hoop namelijk dat Ubisoft de kritieken goed onthouden heeft en er ook daadwerkelijk wat mee gaat doen. Als dit het geval is, koop ik hem waarschijnlijk gewoon weer meteen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 02:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond deel 1 wel vet. Al had ik mezelf niet erg goed geïnformeerd en verwachte ik een rpg.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 09:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ga deeltje 2 zeker in huis halen

Van deeltje 1 heb ik de Collector's Edition en 'm ongeveer een zestal keer uitgespeeld met uitzondering van het zoeken van de vlaggetjes.

Geen last gehad met de repetitiviteit.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Het tweede en derde logo is nu ook al gevonden

tweede logo:

video:
http://www.youtube.com/watch?v=1VaEzyqHaZA

derde logo:

video:
http://www.youtube.com/watch?v=P8mXAvAIEfM

En dan nog de gespiegelde tekst die verschijnt op het einde van de video:

En nog iets:
M. FRAG. EFBUI
M. FRAG: IFSP
M. FRAG: VQHSBEF
M. FRAG: BOBUPNZ
M. FRAG: GMZ

als je de letters na M. FRAG: vervangt door de letter voor die letter in het alfabet dan vind je:
DEATH
HERO
UPGRADE
ANATOMY
FLY
Terug naar boven
Thejoker BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

@im2duvi bedankt voor het sharen!

Die woorden zouden misschien wel een betekenis hebben voor wat er in de game kan zitten, upgraden van wapens je gear?, vliegen
Het is en blijft een raadsel, maar we komen stukje bij beetje verder.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat

leonardo da vinci heeft wel een soort deltavlieger, een soort duikboot en nog wat andere voertuigen ontworpen, maar nooit gemaakt. het kan zijn dat je werkt voor da vinci, die bij een geheim genootschap (de illuminati) zou hebben gezeten, en dat hij of iemand anders die voertuigen voor je gemaakt heeft en dat je je daar dan ee kan vervoeren.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 1 had mooie steden, maar was voor de rest zo leeg als ballon, na een uur of drie heb ik de game dan ook niet meer aangeraakt. Deel 2 zal veel dingen anders moeten doen voordat ik interesse heb.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Deel 1 had mooie steden, maar was voor de rest zo leeg als ballon, na een uur of drie heb ik de game dan ook niet meer aangeraakt. Deel 2 zal veel dingen anders moeten doen voordat ik interesse heb.
'story of assassin's creed 2's life'
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk gaan de systeemeisen voor de PC versie nog meevallen....
Wss wel omdat het 2de deel toch op de engine van de eerste gebouwd is
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond assasin's creed een van de meest "bijzondere" spellen die ik al gespeeld heb. Niet zo extreem goed, maar toch speciaal en uniek. Vooral de vrijheid om te doen wat je wou was iets dat ik nog in geen enkele andere game gezien heb.

Eigenlijk waren er maar een paar probleempjes die in de weg stonden, de rest viel goed mee.

Daarom ga ik AC2 zeker kopen als ubisoft heeft geleerd van hun fouten en alles aanpast zoals de fans het willen. Dan wordt het zeker een topgame!

BTW: de eerste trailer was gewoon WTF? Je wist niet eens dat het over AC2 ging, ik wil binnenkort wel wat eigenlijke gameplay gaan zien.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

het klimmen en lopen over de daken vond ik werkelijk briljant. Ik raakte in een soort flow. en samen met de prachtige graphics vond ik AC alleen door die 2 factoren al een pareltje.
Als de gameplay gevarieerder word in deel 2, dan weet ik nu al dat het een meesterwerk gaat worden.

De Leonardo setting vind ik erg vet. De beste man heeft zeer veel uitvindingen bedacht die niet allemaal zijn uitgevoerd. Ubisoft kan met o.a de vlieger geweldige gameplayelementen creeren. Nou nog hopen dat ze dat dan ook echt gaan doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm ik hoop dat we nog steeds Altair gaan spelen. Heb zo mijn twijfels als ik naar die screen van die hand kijk want Altair had 1 vinger afgehakt ofzoiets.
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk eerder dat dat de hand is van een bezoeker met web cam waarop ze dat toestel "geplakt hebben"

hij zegt toch dat je er een webcam voor nodig hebt.

Ontopic, kijk wel uit naar ac 2.

Gewoon al het kimmen over daken en de grafics waren heerlijk.

Als ze nu nog wat variatie in de missie kunnen brengen dan wordt dit helemaal heerlijk.

En laat hem AUB zwemmen (niets hatelijker dan in 1 m water vallen en doodgaan)
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 08 Apr 2009 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Kenobixios schreef:
Ik denk eerder dat dat de hand is van een bezoeker met web cam waarop ze dat toestel "geplakt hebben"

hij zegt toch dat je er een webcam voor nodig hebt.

Nee, het is wel degelijk een 3D hand op dat plaatje.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 30, 31, 32  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 32

Ga naar: