Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
elemeNt |
Geplaatst: 26 Apr 2011 18:30 Onderwerp: BRINK
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Brink is an upcoming first-person shooter video game developed by Splash Damage and published by Bethesda Softworks set to release in May 10th, 2011 in the U.S. (May 13th in Europe and Australia). It offers team-based multiplayer missions with authored narratives, persistent player characters and an approachable nature. It is also developer Splash Damage's first original title as past titles were part of franchises. On November 30, 2009, an exclusive preview video was released on G4tv. The footage, narrated by BRINK's game director and Splash Damage CEO Paul "Locki" Wedgwood, shows off the game’s Smooth Movement Across Random Terrain (S.M.A.R.T.) system and combat. In Brink, two factions, "Resistance" and "Security", fight in the outskirts of a utopian city known as "The Ark", a floating city surrounded by the waters of a flooded Earth. The Ark was designed as a prototype of the perfect city, with renewable resources and no pollution, large enough to support 5,000 residents. Its population has grown to 50,000 however, leading it to the brink (hence the name of the game) of civil war.
Platform(s): PC, PlayStation 3, Xbox 360
http://www.brinkthegame.com/
http://brink.wikia.com/wiki/Main_Page
Cinematic - http://youtu.be/s-kVnw4RA80
Customization - http://youtu.be/bskWdhla82c
Guns - http://youtu.be/tI4y2P0r7K0
SMART movement - http://youtu.be/pXWV8N4yBLY
The Basics - http://youtu.be/9cAovvxcT8U
http://www.gamed.nl/messages/156626.jpg
http://www.gamed.nl/messages/156627.jpg
http://www.gamed.nl/messages/156628.jpg
http://www.gamed.nl/messages/156629.jpg
http://www.gamed.nl/messages/156630.jpg
http://www.gamed.nl/messages/154300.jpg
http://www.gamed.nl/messages/154301.jpg
http://www.gamed.nl/messages/154302.jpg
http://www.gamed.nl/messages/154303.jpg
Wie kijkt er nog meer heel erg uit naar deze game? Ik ben vooral benieuwd naar de mogelijkheden om echt je eigen karakter, wapen en zo een identiteit samen te stellen. Hopelijk komen er ook genoeg maps en is de balans online goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 26 Apr 2011 19:50 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 5569
|
Deze game wordt leuk. Maar ik wil eens meer PC specifieke informatie. Vind het zowieso stom dat bethesda niet wil dat daar over gesproken wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 26 Apr 2011 19:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 22 Feb 2009 Berichten: 525
|
een game die rap zal tegen steken , denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Apr 2011 20:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
zie sang schreef: | een game die rap zal tegen steken , denk ik  |
Hoezo kom je daar bij?
Anyways, ik ga hem waarschijnlijk wel in huis halen. De multiplayer is wat meer focused op teamplay en de klasse-mogelijkheden en het SMART systeem lijken me alvast erg interessant.
Alleen wil ik nog wel zien hoeveel spelers er maximaal op een map kunnen. Denk dat het bewust klein is gehouden maar toch, meer is beter imho. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Apr 2011 20:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
MaartenL schreef: | Alleen wil ik nog wel zien hoeveel spelers er maximaal op een map kunnen. Denk dat het bewust klein is gehouden maar toch, meer is beter imho. |
Het is maximaal 8 of maximaal 16, durf ik zo niet te zeggen.
Coöp kan tot acht man, dus het zou me niets verbazen als "versus" met acht tegen acht kon. Vier tegen vier is wel erg karig, met 16 spelers kan ik, als de maps zo klein zijn, wel leven.
In ieder geval, ik haal hem 100% zeker in huis. Ik hou van alles aan dit spel. Ik vind dat veel mensen een beetje misvattend praten over de single- en multiplayer-modi, aangezien de meesten de campaign mode als "multiplayer met bots" beschrijven. Vind ik eigenlijk onzin want volgens mij is de game wel gewoon opgedeeld in een single- en multiplayer modus. Het is eerder dat veel multiplayer-elementen doorgevoerd zijn in de singleplayer, vind ik.
Nou ja, in ieder geval... De grafische stijl, de controls, wapen- en personages customizen, het verhaal (en de setting daarbij) en de gameplay klinken me allemaal zo ontzettend tof in de oren... Hopelijk wordt dit één van de toppers van dit jaar, ik wil echt niet hoeven zeggen "Het concept was goed, maar de uitwerking..." Maar ik heb veel vertrouwen in het spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 27 Apr 2011 20:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Er zijn vandaag twee nieuwe trailers verschenen voor Brink. Wat ik wilde zeggen: in een preview zegt IGN dat je bij de multiplayer-modi schermpjes hebt met voice overs om de objectives kort te introduceren. In de "The Basics"-trailer van de twee nieuwe trailers wordt gezegd dat er ook een CAMPAIGN modus is, en terwijl dat gezegd wordt is er een cutscene in beeld.
Ik snap het nu dus nog steeds niet; verschilt de singleplayer-modus nou van de multiplayer-modus of niet? Bovenstaande wijst er voor mij toch op dat er verschil in zit, want ik kan me niet voorstellen dat de multiplayer cut-scenes krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Apr 2011 14:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Er is wel effectief een campagne modus met een verhaal. Het is echter in de stijl gebracht alsof je een multiplayer map aan het spelen bent en bijkomende objectives die ook in multiplayer voorkomen, zullen in de campagne ook zitten.
Nja, de laatste trailers hebben me over de lijn getrokken. Deze game ga ik 100% zeker in huis halen (PC versie offc).  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 28 Apr 2011 16:04 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Dit is eigenlijk echt zo'n game waar je een demo van wil proberen... helaas zit deze er niet aan te komen. Ik denk dat de SP/MP heel erg gaat lijken op de Operations mode van Killzone 3. In Killzone 3 werkte dit echt heel goed, alleen was er een enorm tekort aan maps voor deze modus (3 in totaal). Een ander ding waardoor het soms gewoon niet leuk meer was is matchmaking. Ik kwam echt regelmatig in een server waarbij we 3 vs 8 speelden en dan ook nog eens het aanvallende team. Hopelijk gaat dit in Brink allemaal wel goed werken.
Die escort objectives doen me trouwens erg denken aan Team Fortress 2! Verder doet het me denken aan Global Operations, welke game niet zo heel bekend was. Deze heb ik wel heel veel gespeeld na CS.
Ik ga wel voor de ps3 versie overigens  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 28 Apr 2011 16:19 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
elemeNt schreef: |
Ik ga wel voor de ps3 versie overigens  |
Ik ook. Maar zit te twijfelen of ik het spel wel ga halen. Ik wacht eerst de reviews af. Verder ga ik het spel toch pas na mijn examen kopen, dus heb ik nog genoeg bedenktijd  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Apr 2011 16:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Deze game gaat gewoonweg goed zijn. Het zal niet zo'n game zijn waar de kill/death ratio het belangrijkste gaat zijn maar waar je voor teamwork de meeste punten krijgt en dat missen veel hedendaagse shooters.
De objectieven die tijdens de match voorkomen is iets wat ik ook leuk vond aan Section 8, het wisselt de flow van het gevecht en vergt samenwerking om het te verhinderen of voltooien.
Ok, Section 8 was zeker niet één van de populairste maar de basics van dat spel waren gewoonweg af. Vooroordelen hebben echter veel mensen tegen gehouden om de game een kans te geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Apr 2011 16:38 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 5569
|
Ja ik ben ook wel redelijk overtuigd. Denk dat ik em op internet voor een mooie prijs opzoek. Uiteraard neem ik de master race versie.
Ik vind het alleen erg vervelend dat bethesda SD verbied om informatie over de PC versie te verstrekken. >.< |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Apr 2011 17:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Robert schreef: | Ja ik ben ook wel redelijk overtuigd. Denk dat ik em op internet voor een mooie prijs opzoek. Uiteraard neem ik de master race versie.
Ik vind het alleen erg vervelend dat bethesda SD verbied om informatie over de PC versie te verstrekken. >.< |
Bron?
Niet dat ik je niet geloof maar ik wil de details zelf even lezen en dan bekijken of ik me zorgen moet maken of niet >_< |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Apr 2011 18:05 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 5569
|
Mijn bron heeft geen bron dus het is niet helemaal betrouwbaar maar goed:
Citaat: | It wont be a cheap port.
Bethesda isnt releasing any PC specific information... probably to not piss off potential console buyers.
In the official developer forums (the ones from splash damage, not bethesda) you regulary see posts from their dev team.
They really try to tell us that the PC wont be a simple console port, but they make it clear that they're not allowed to discuss the differences as of yet.
We will probably get fully customizeable HUD and config files.
they confirmed that PC players will be able to disable that shitty looking red/blue glow on character and objective models.
Recently people complained about the lack of recoil in their new videos and pointed out that this is unnacceptable for a PC game that isnt trying to be the next quake.
Exedore(I think that is paul wedgewood) responded and said that the PC "recoil system" will work differently, to the question how differently it will work he just said they are aware of the M&K differences compared to the controllers, but they cant release information about that yet.
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Robert schreef: | Mijn bron heeft geen bron dus het is niet helemaal betrouwbaar maar goed:
Citaat: | It wont be a cheap port.
Bethesda isnt releasing any PC specific information... probably to not piss off potential console buyers.
In the official developer forums (the ones from splash damage, not bethesda) you regulary see posts from their dev team.
They really try to tell us that the PC wont be a simple console port, but they make it clear that they're not allowed to discuss the differences as of yet.
We will probably get fully customizeable HUD and config files.
they confirmed that PC players will be able to disable that shitty looking red/blue glow on character and objective models.
Recently people complained about the lack of recoil in their new videos and pointed out that this is unnacceptable for a PC game that isnt trying to be the next quake.
Exedore(I think that is paul wedgewood) responded and said that the PC "recoil system" will work differently, to the question how differently it will work he just said they are aware of the M&K differences compared to the controllers, but they cant release information about that yet.
|
|
Dat is nog niet echt zo slecht niews  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Apr 2011 20:36 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 5569
|
Ik zei ook niet dat het slecht nieuws was, enkel dat ik het vervelend vind dat bethesda SD verbiedt om over Brink PC te praten.
Zowieso vertrouw ik SD wel, maar ik zou het toch graag horen. Zeker ook of ze iets aan de lage playercount hebben gedaan. Dat is toch wel de teleurstelling van deze game. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:09 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Ben ik de enige die Objective based MP leuker vind met servers die 16 of minder spelers hebben? Vooral met clangames of spelers die je kent. Het spel is dan persoonlijker. Counter-Strike was met 16vs16 ook gewoon echt niet leuk meer en veel te chaotisch. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:14 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 04 Mrt 2008 Berichten: 5569
|
elemeNt schreef: | Ben ik de enige die Objective based MP leuker vind met servers die 16 of minder spelers hebben? Vooral met clangames of spelers die je kent. Het spel is dan persoonlijker. |
Ben ik niet met je eens. Ik hou zeker wel van een competieve game met teamwork maar daar heb je (gek genoeg) toch wel een redelijk groot team voor nodig. 3/4 van de spelers zijn toch geen goede teamspelers en in kleine teams is iedereen extra belangrijk qua TW. |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:24 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 28 Jul 2009 Berichten: 438
|
elemeNt schreef: | Ben ik de enige die Objective based MP leuker vind met servers die 16 of minder spelers hebben? Vooral met clangames of spelers die je kent. Het spel is dan persoonlijker. Counter-Strike was met 16vs16 ook gewoon echt niet leuk meer en veel te chaotisch. |
Zelf speel ik ook niet graag met veel spelers, bij zowat elke game mode. Hoe meer spelers er zijn hoe minder tactisch het word, imo.
Als de maps er speciaal voor aangepast zijn kan het nog leuk zijn, maar dat is helaas meestal niet het geval.
Bij killzone 2 vond ik het bvb. ongeloofelijk vervelend om op servers met een groot aantal spelers te spelen. Je kon letterlijk niemand anders aanvallen zonder dat je tijdens het gevecht al meteen door een 3e persoon onder vuur genomen werd. En er waren ook bepaalde maps waar er gewoon zoveel entry points waren dat je gewoon continu uit elke richting aangevallen kon worden.
Bij objective based komt er ook nog bij dat hoe minder spelers, hoe meer ik zelf kan bijdragen aan de match. Klinkt misschien wat elitair maar de verhouding goede/slechte spelers is in dit geval meestal gunstiger :p
Laatst aangepast door Draster op 28 Apr 2011 21:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Apr 2011 21:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
elemeNt schreef: | Ben ik de enige die Objective based MP leuker vind met servers die 16 of minder spelers hebben? Vooral met clangames of spelers die je kent. Het spel is dan persoonlijker. Counter-Strike was met 16vs16 ook gewoon echt niet leuk meer en veel te chaotisch. |
Niet per sé leuker, maar het maakt me niet zo veel uit. Het verschilt per spel. CS:S moet je inderdaad niet met 32 spelers spelen, dan wordt het chaotisch, maar dat is meer omdat het daar gewoon geen spel voor is. Battlefield bijvoorbeeld is juist prachtig met een team van 32 man, en het hindert de teamplay totaal niet... Het mooie van Battlefield is dan bijvoorbeeld dat je opdeelt in meerdere squads; binnen een squad heb je een apart teamgevoel en kan je goed samenwerken, zo kan je dan ook een squad maken met mensen die je kent.
Maar goed, ik vind de lage playercount voor Brink dus niet erg... 32 was prima geweest, maar 16 vind ik ook goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 04 Mei 2011 12:48 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 04 Mei 2011 17:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Stond al van deze morgen op de frontpage
Anyways, zag er weer leuk uit!
Nu alleen wachten tot 13 mei T_T |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Mei 2011 17:25 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Mei 2009 Berichten: 7006
|
MaartenL schreef: |
Stond al van deze morgen op de frontpage
Anyways, zag er weer leuk uit!
Nu alleen wachten tot 13 mei T_T |
Stond al sinds gisteren op de Brink-blog :p
(Soz moest flauw doen. Hele dag al aan het proberen te leren ) |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 04 Mei 2011 17:30 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 18 Aug 2009 Berichten: 2495
|
Pff ik post het ook maar om het Brink topic wat leven in te blazen De nieuwste video staat inmiddels ook op de site http://www.brinkthegame.com/ en gaat nu over de classes. Deze staat nog NIET op de Gamed frontpage
Vind het wel goed dat ze het onmogelijk maken om granaten te spammen door de cooldown timer |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 06 Mei 2011 14:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

Geregistreerd op: 19 Jan 2007 Berichten: 4358
|
Nog maar een weekje
De coole trailers maken het wachten niet meteen makkelijker... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Mei 2011 14:28 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
Geregistreerd op: 18 Jan 2008 Berichten: 9765
|
Ik maak me om het wachten geen zorgen, genoeg te doen (examens, sigh). Ik neem de releasedag van Brink gewoon even 'vrij' van het leren om het spel de hele dag te spelen, dan ben ik al die leer-frustratie ook weer kwijt. Daarna stop ik het spel in een laatje en geef ik mijn moeder de sleutel  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |