Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
kaart BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 23:13    Onderwerp: Te koop: Nintendo DS Lite + Flashcard Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Sep 2009
Berichten: 84

Ik weet niet of er een apart topic is voor verkopen etc.? Maar ik bied mijn Nintendo DS Lite te koop aan.

Het gaat om de witte versie en heeft altijd in een hoesje gezeten. Het apparaat is dus krasvrij en werkt zonder problemen. Bij de DS zit ook een Cyclo Evolution flashcard welke het mogelijk maakt om backup games te spelen (je kunt er ook gedownloade games mee spelen maar dat mag niet he!).

Ik heb geen prijs in gedachten dus doe een leuk bod en hij is van jou.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 29 Jun 2011 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Jup, hier: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=254935#254935

Heb jouw post daar even in Gequote
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group