Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 15:54    Onderwerp: RARE HEADSHOT ! gow Reageren met citaat

(gears of war) hey ik weet niet of jullie deze al kennen maar ik d8 laat um tog maar even zien ik vind um heel apart ik kwam er 8er toen ik een beetje aan het klote was met me neef ik wou zijn gezicht volop in me beeld hebben en toen schoot ik en zo was ik er 8er gekomen het is meschien een beetje nutteloos topic maar wou tog met jullie delen http://www.youtube.com/watch?v=dOjmblgADMY
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Goh zo ijdel?

*Zoom in* Lil Mike *zoom out* *zoom in* lil mike *zoom out* >_<

Had ik trouwens nog nooit gezien. Mij zul je dus nooit achter iemand met een sniper rifle vinden ^_^
Terug naar boven
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

jah tog ff naam representen en sasuke wanneer kom je weer x online kunnen ff potje gamen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: