Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Feb 2013 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Ik ben ook bang dat de nieuwe generatie spelcomputers en de Wii U niet aan gaan sluiten. Wat ik daarmee bedoel is dat bedrijven gaan ontwikkelen voor de PlayStation 4, Xbox 720 en PC, maar de Nintendo Wii U hierin niet mee gaan nemen omdat je dan een downgrade zal moeten maken voor je game gezien de mindere specificaties. Ben dus bang dat Nintendo achter het net vist over ongeveer een jaar en dat we dan weer vooral uit moeten kijken naar de first-party titels.

Je koopt toch ook een Nintendo-console voor first-party titels? Ik wel, tenminste...

Dit is overigens mijn persoonlijke reactie op het hele Rayman Legends-fiasco:

Honestly, I can admit that Ubisoft puts out a lot of great games. I'm a big fan of the company, and have nothing against it. However, there is no valid reason to postpone the Wii U release of Rayman Legends until September, while the game is already completely finished. I understand that it will take time to port the game over to PlayStation 3 and Xbox 360, but the Wii U version has nothing to do with that.

Understand that, in the eyes of the fans, Ubisoft is letting them down. Wii U owners have been looking forward to this game ever since its announcement. It was bad enough that it was delayed previously. However, as the February release was getting closer and closer, people started forgiving and forgetting about that.

Yet it seems that history repeats. Wii U owners with a warm heart for Rayman are getting the feeling that the Wii U doesn't really count for Ubisoft, and I don't believe that's the feeling Ubisoft wanted to create for these people when you announced yesterday that the game would be appearing on other platforms, as well...

While the gamers are the main party in this story, there's also the developer-side of it all. There are lots of people who worked for months and months to complete the game in time. When they found out they couldn't do this before the originally planned release date, they were given extra time. A new date was set and that was February 2013. Now, with only a few weeks away from its intended release date, those people, who spent months of their lives working on this game, sacrificing time to be with they're husbands, wives, children and other relatives, got hit smack in the face with this news. Because all this extra time they spent on making sure the game was finished, was told to be unnecessary. It's a shame, really.

So, please, for everyone. For all the fans out there; release Rayman Legends on Wii U now. Because the truth is, it's finished. I'm repeating myself here, but there is not a single valid reason for not doing so and keeping the game shelved for another 7 months. Rayman Origins didn't get shelved because the PlayStation Vita- or Nintendo 3DS versions weren't ready yet... so why should the Wii U version of its sequel be?

Release it, and make lots of people happy. Then spend time to port the game over to the PlayStation 3 and Xbox 360, and release those in September. It's a fair way of handling the situation, and honestly, the way it should be. Please think about it, Ubisoft.

I can say with 100% certainty that I will buy the Wii U version of Rayman Legends if Ubisoft decide to release it this month. And then when the game launches in September for the remaining platforms, I will buy the game on PlayStation 3, too.

We're all hoping to see some good news regarding this entire situation in the near future...


Laatst aangepast door Asianator op 08 Feb 2013 22:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Feb 2013 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:
Rene Groen schreef:
Ik ben ook bang dat de nieuwe generatie spelcomputers en de Wii U niet aan gaan sluiten. Wat ik daarmee bedoel is dat bedrijven gaan ontwikkelen voor de PlayStation 4, Xbox 720 en PC, maar de Nintendo Wii U hierin niet mee gaan nemen omdat je dan een downgrade zal moeten maken voor je game gezien de mindere specificaties. Ben dus bang dat Nintendo achter het net vist over ongeveer een jaar en dat we dan weer vooral uit moeten kijken naar de first-party titels.

Je koopt toch ook een Nintendo-console voor first-party titels? Ik wel, tenminste...

Nou zoveel zijn dat er ook nog niet toch? In ieder geval nog geen eentje die mijn interesse gewekt heeft. En volgens Nintendo ging het nu juist zo worden dat gamers de WiiU ook voor 3rd party games gingen kopen. Dat was de nieuwe richting die Nintendo op ging
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Feb 2013 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

elemeNt schreef:
Asianator schreef:
Rene Groen schreef:
Ik ben ook bang dat de nieuwe generatie spelcomputers en de Wii U niet aan gaan sluiten. Wat ik daarmee bedoel is dat bedrijven gaan ontwikkelen voor de PlayStation 4, Xbox 720 en PC, maar de Nintendo Wii U hierin niet mee gaan nemen omdat je dan een downgrade zal moeten maken voor je game gezien de mindere specificaties. Ben dus bang dat Nintendo achter het net vist over ongeveer een jaar en dat we dan weer vooral uit moeten kijken naar de first-party titels.

Je koopt toch ook een Nintendo-console voor first-party titels? Ik wel, tenminste...

Nou zoveel zijn dat er ook nog niet toch? In ieder geval nog geen eentje die mijn interesse gewekt heeft. En volgens Nintendo ging het nu juist zo worden dat gamers de WiiU ook voor 3rd party games gingen kopen. Dat was de nieuwe richting die Nintendo op ging


Nintendo doet daar ook haar best mee. Bayonetta 2, Lego City, Wonderful 101, SMT vs Fire Emblem, Xenoblade 2.

Kijk er zijn wel een hoop spellen die we mislopen, maar dat komt gewoon door de positie waar de Wii U zich nu bevind, er zijn niet genoeg Wii U consoles verkocht om er winst op te maken met een port en mensen kopen sowieso niet een Wii U voor 3rd party games als ze die ook op hun Ps3 kunnen halen.

Nintendo moet games uitbrengen en zorgen dat de Wii U een waardig marktaandeel krijgt zodat mensen er games voor gaan porten/ontwikkelen.

Ubisoft heeft waarschijnlijk Legends moeten uitstellen vanwege het beleid bij Microsoft, die willen geen third party game op hun console als deze al eerder op een andere is uitgebracht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2013 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

mijn nintendo ID: laraishond1992

Moet zeggen dat de wii U me tot nu toe zeer goed bevalt.Ik vind het wel degelijk echt Next-Gen (zeker in vergelijking met de wii). Ik had helemaal niet verwacht dat ik de gamepad zo vet zou vinden. Echt een hele nieuwe manier van gamen.
En NintendoLand is een stuk leuker dan dat ik verwacht had Vanavond op de bank met vrienden checken!
Alleen met de demo van ZombiU had ik wel wat last van het scherm wisselen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2013 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Moet je eens beginnen aan Batman: Arkham City, die game vond ik echt goed werken met de gamepad.

Ik heb trouwens echt zin in Lego City volgende week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2013 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Moet je eens beginnen aan Batman: Arkham City, die game vond ik echt goed werken met de gamepad.

Ik heb trouwens echt zin in Lego City volgende week.

LEGO City Undercover is naar mijn weten een weekje uitgesteld, naar 28 maart.

En Batman: Arkham City -Armoured Edition- is echt heel goed. Dit is tenminste een port van een game die er moeite voor doet om beter te zijn dan de vorige releases. En aangezien alle downloadbare content die is verschenen voor de PlayStation 3- en Xbox 360-versies er gratis en voor niets bij zit, mag je dit met recht de ultieme versie van het spel noemen.

Echter, als je het spel al eerder hebt gespeeld, is het niet de moeite om de Wii U-versie aan te schaffen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2013 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:

En Batman: Arkham City -Armoured Edition- is echt heel goed. Dit is tenminste een port van een game die er moeite voor doet om beter te zijn dan de vorige releases. En aangezien alle downloadbare content die is verschenen voor de PlayStation 3- en Xbox 360-versies er gratis en voor niets bij zit, mag je dit met recht de ultieme versie van het spel noemen.


Dat vind ik niet echt een argument aangezien je voor dat geld ook gewoon de GOTY edition kan halen. Ben je wss nog goedkoper uit ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2013 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Asianator schreef:

En Batman: Arkham City -Armoured Edition- is echt heel goed. Dit is tenminste een port van een game die er moeite voor doet om beter te zijn dan de vorige releases. En aangezien alle downloadbare content die is verschenen voor de PlayStation 3- en Xbox 360-versies er gratis en voor niets bij zit, mag je dit met recht de ultieme versie van het spel noemen.


Dat vind ik niet echt een argument aangezien je voor dat geld ook gewoon de GOTY edition kan halen. Ben je wss nog goedkoper uit ook.

De aanwezigheid van deze extra content is niet de enige reden waarom ik de Wii U-versie persoonlijk de beste van het spel vind. Er is zichtbaar moeite gedaan om gebruik te maken van het Wii U GamePad. Dat is te zien aan hoe je die in het spel gebruikt. Lees de verschillende recensies van de Wii U-versie (of beter nog; speel deze versie!) en je weet wat ik bedoel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2013 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Asianator schreef:
Nin007 schreef:
Moet je eens beginnen aan Batman: Arkham City, die game vond ik echt goed werken met de gamepad.

Ik heb trouwens echt zin in Lego City volgende week.

LEGO City Undercover is naar mijn weten een weekje uitgesteld, naar 28 maart.


Oh, nou ja.. ik ben toch nog bezig met Ni no Kuni, hindert niet.

YouTube: toon


BTW: laraishond, ik heb je toegevoegd, moet je mij even terug toe voegen: NIN007
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2013 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

laraishond schreef:
eindelijk de Wii U+ Nintendoland voor 250 euro!

nu hopen dat hij snel aankomt...


Quote uit een ander topic, maar: Waar heb jij een WiiU premium bundel voor 250€ gevonden? Is ie nieuw of 2e hands?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2013 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Op een zweedse site €245
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2013 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

2de hands, maar is nooit uit de verpakking geweest en dus ook nooit geregistreerd
Gevonden op marktplaats.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2013 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Okee thanks allebei! Mocht ik een amper gebruikte 2e hands kopen, levert t dan problemen op als ie al geregistreerd is? Ik heb er iig 1 nodig waarvan de downloadable games vanaf de wii nog niet overgezet zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2013 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

YouTube: toon


Ik heb me er nooit zo aan geïrriteerd, maar dit is toch wel lekker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Apr 2013 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Iemand die interesse heeft om mijn exemplaar van Need for Speed: Most Wanted U te kopen voor 30 euro exclusief verzendkosten? Gelieve me een P.M. te sturen.

Oh, en aangezien ik nog nooit iets heb verstuurd naar België, gelieve enkel Nederlanders...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Apr 2013 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Iemand die interesse heeft om mijn exemplaar van Need for Speed: Most Wanted U te kopen voor 30 euro exclusief verzendkosten? Gelieve me een P.M. te sturen.

Oh, en aangezien ik nog nooit iets heb verstuurd naar België, gelieve enkel Nederlanders...


Belgie is gewoon het zelfde als Nederland, alleen je moet je gehele IBAN rekening nummer sturen en BIS nummer.

thats all en de verzend kosten zijn iets duurder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Apr 2013 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=201545

Niet best als dit echt waar is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 04 Mei 2013 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

http://www.ign.com/articles/2013/05/03/eternal-darkness-spiritual-successor-shadow-of-the-eternals-headed-to-wii-u-pc

Darkness is coming!

Vind het stijltje eigenlijk wel iets kiddy hebben... hoort niet echt bij eternal darkness
Maar fuck it, ben toch super hyped
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 06 Mei 2013 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

laraishond schreef:
http://www.ign.com/articles/2013/05/03/eternal-darkness-spiritual-successor-shadow-of-the-eternals-headed-to-wii-u-pc

Darkness is coming!

Vind het stijltje eigenlijk wel iets kiddy hebben... hoort niet echt bij eternal darkness
Maar fuck it, ben toch super hyped


http://www.ign.com/videos/2013/05/06/9-minutes-of-shadow-of-the-eternals

This. can't. be. happening.

Awesome!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mei 2013 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Het zag er echt indrukwekkend uit vond ik. Ik hoop dat ze hun doelen halen en dat deze game uiteindelijk in de schappen komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 06 Mei 2013 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

vond ik ook. Ben alleen bang dat het nog wel even gaat duren voordat dit gaat gebeuren. Ook is er veel onduidelijk mbt het crowdfunding. Men weet niet of de 1.5 M voor de 12 episodes zijn, of alleen voor de eerste episode.

Verder heb ik ook gehoord dat wat we tot dusver gezien hebben eigenlijk het project van silicon knights was, op het moment dat het werd stop gezet, en dat de nieuwe ontwikkelaar er nog niks tot nauwelijks aan gewerkt heeft. Hoeveel hiervan waar is weet ik echter niet. Het zou wel verklaren waarom de animaties van de personages, monsters omgeving niet helemaal vloeiend waren. Natuurlijk werd er wel in het filmpje gezegd dat de game zich in een vroeg stadium bevind, dus grafisch zal het wel goed komen. Belangrijker in een game als deze is het verhaal en de gameplay. Ook dit lijkt wel goed te komen, want de mogelijkheden met sanity, magie en wapens (gameplay) en de settings (verhaal) zijn enorm. Ik hoop dat er weer de 1ste wereld oorlog in voor komt, ik vond namelijk dat deze setting perfect samengeweven was met het achterliggende verhaal.

Ik ben in ieder geval allang blij dat we een officiële (spirituele) opvolger krijgen van eternal darkness

EDIT: een bezoekje aan de website is ook aan te raden voor de geïnteresseerden (o.a. de huidige opbrengst van het crowdfunding, en een voorproefje van het verhaal)
http://www.precursorgames.com/shadowoftheeternals/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mei 2013 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

1,5 miljoen = 1 episode, dat is al duidelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Help me met het uit mijn hoofd praten van het halen van een WiiU!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Mafusto schreef:
Help me met het uit mijn hoofd praten van het halen van een WiiU!
Welke game is je 400 euro waard?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Kan ´m van een vriend overkopen voor ±300 euro met 3 spellen. Alleen ik weet niet of ik de gok moet wagen met de games die nog gaan verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 18 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group