Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 18:56    Onderwerp: L.A. Noire Reageren met citaat

Omdat hier nog geen topic over was, maar één aangemaakt.
---------------------------------------------------------------------
Er is een nieuwe trailer verschenen, met de eerste gameplay:

http://www.rockstargames.com/newswire/article/13551/watch-the-first-la-noire-gameplay-series-video-orientation.html

Ik vind de gameplay er erg GTA/RDR-achtig uitzien, vooral het free-roaming deel dan. Natuurlijk heeft L.A. Noire ook unieke aspecten, zoals de ondervragingen. En die zien er in ieder geval indrukwekkend uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga weer iets zeggen wat ik ook zei bij de eerste trailer van RDR: "Wat een epische voice over"
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Het ziet er heel vet uit , na het zien van die trailer heb ik de game meteen gepre-orderd
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Gave trailer. Leuk dat ze weer die gozer met de vette stem hebben gebruikt. Heb erg veel zin in deze game.

Wat me ook opvalt is dat er dit keer PS3 footage wordt gebruikt (terwijl bij RDR alleen maar X360 footage werd gebruikt). Dit keer waarschijnlijk dus geen gezeur over zogenaamd inferieure versies.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Paintskillz schreef:
Ik ga weer iets zeggen wat ik ook zei bij de eerste trailer van RDR: "Wat een epische voice over"

Hahaha ik was ook heel blij toen ik de eerste drie woorden "With L.A. Noire..." net als bij de epische RDR filmpjes waar de eerste ook begon met "With Red Dead Redemption, Rockstar Games wanted to create a..." blabla.

Inderdaad een epische stem
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan het niet genoeg zeggen: die gezichten zien er geweldig uit!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

gezichts animaties zijn echt geweldig. Helaas zijn de algemen graphics dan gewoon erg slecht. Toch wel een interresant concept.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

De gezichten zijn inderdaad fantastisch. Voor de rest ziet het er ook wel goed uit volgens mij...

En de gameplay lijkt schietsgewijs inderdaad erg op Rockstar's titels. Het is wel eens leuk om een politieagent te spelen trouwens, weer eens wat anders. Leuk dat er gameplaybeelden in zaten, geen grote verrassingen dus; de typische R.A.G.E interface en gameplay, met een snufje speurwerk nu dus weer.

Het leukste vind ik wel dat ze de gezichtsanimaties meteen in de gameplay integreren, want de ondervragingen zijn hier Lie To Me-style, dat had natuurlijk met veel andere games niet gekund omdat de lichaamstaal er niet uit op te maken was. Dat vind ik wel een sterk punt.

Ach, als dit gewoon van niveau Rockstar wordt, met dezelfde gameplay maar dan uitgebreid, moet ik hem eigenlijk ook gewoon kopen. Ik weet inmiddels toch wel dat dat super leuk is om te spelen, RDR was echt geweldig.

Ik kijk namelijk nog steeds een beetje cynisch tegen dit spel aan; ik heb het idee dat het enige wat me écht aantrekt de setting is. Maar als ik me dan bedenk waarom ik zo hyped was voor Red Dead Redemption? Daar kan ik niet echt een reden voor noemen, behalve ook de toffe setting. Dus misschien toch maar anders kijken naar dit spel
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Redenen voor hype:

1) Game wordt ontwikkeld in samenwerking met Rockstar Games.
2) De setting is origineel en biedt veel sfeer.
3) De game geeft ons een anders soort gameplay dan de meeste 'grote' games deze dagen.
4) Je mag zelf gaan zitten puzzelen en proberen gezichtsanimaties te lezen.
5) De game ziet er niet verkeerd uit.

Ach; games van Rockstar zagen er sowieso al nooit geweldig uit; die games moeten het hebben van de sfeer; de gameplay en het verhaal. L.A. Noire lijkt het allemaal te hebben. Ik kan niet wachten.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de game vandaag ontdekt op the interwebs and wow. Vooral de techniek achter de motion capture is goed gedaan. Zo kan je meer geloofwaardig mensen ondervragen als je aan hun gezicht kan zien als ze liegen. Ik ben een groot fan van point & click en Mysterie games dus uiteraard spreekt deze game mij zeer aan omdat die elementen er juist inzitten. Een goede mix tussen free roam, detective werk en actie. Ik denk dat we al veilig kunnen zeggen...

Rockstar did it again!
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Feb 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind alleen de hoofdpersoon tot nu toe erg mwa mwa.. spreekt me niet echt aan, ook al is het een bekende acteur. Toch ben ik wel erg benieuwd omdat Rockstar weer eens een gok waagt met vernieuwende gameplay. Hopelijk zijn de gezichtsuitdrukkingen niet te herkenbaar. Zou jammer zijn als je na een missie of 2 het trucje door hebt en bij de volgende verdachte snel ziet wat je moet doen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Ik vind alleen de hoofdpersoon tot nu toe erg mwa mwa..

Dat heb ik inderdaad om de één of andere reden ook. Ik vind hem sowieso uiterlijk nogal... oppervlakkig uit zien, een beetje leeg. Hij heeft zo'n heel vlak gezicht en heeft nog niet echt persoonlijkheid. Misschien komt dat ook wel omdat hij contrasteert met enkele stereotypes die we al hebben gezien in beeld, maar ik heb ook echt niets met hem. Gelukkig kijk ik het grootste gedeelte van het spel hopelijk tegen zijn achterhoofd

Zo bekend is hij trouwens ook weer niet. Hij speelt gewoon in Mad Men, maar dat is het dan ook zo'n beetje. Ik vind de overzetting van zijn gezicht ook niet 100% gelukt; hij lijkt wel aardig, maar ik vind "Cole Phelphs" nog steeds een beetje een oppervlakkig en niet goed uitgewerkte uitstraling en gezicht hebben... Een beetje zo'n jan modaal

Wel grappig trouwens, Andrew Connolly staat nu met een in-game shot uit L.A. Noire als profielfoto op IMDb. Vind hem echt enorm goed lijken, een stuk beter dan Cole (kan niet vaak genoeg gezegd worden).
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 07:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Cole ziet er eigenlijk ook niet echt uit als een warhero, vind ik. Het zou best kunnen dat het verhaal meer om de gebeurtenissen draait dan om de hoofdpersoon zelf. Maar goed, voor zulk soort conclusies is het nog te vroeg.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het er maar saai uitzien. Ze hadden eens iets nieuws kunnen doen en dan komen ze voor de duizendste keer met Mafia II/GTA-achtige gameplay.

Wanneer gaat Rockstar een keertje iets nieuws proberen?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Totdat sandbox games niet meer populair zijn, nooit dus.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 13:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ze kunnen toch een keertje iets anders doen? Geld hebben ze genoeg. Maar we zitten eigenlijk al 10 jaar met dezelfde gameplay, tijd voor wat meer vernieuwing als je het mij vraagt.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Ik vind het er maar saai uitzien. Ze hadden eens iets nieuws kunnen doen en dan komen ze voor de duizendste keer met Mafia II/GTA-achtige gameplay.

Heb je de laatste trailer wel gezien? In deze game zitten er echt wel nieuwe dingen in. Zie het maar als een point & click adventure game in een sandbox omgeving. Volgens mij is L.A. Noire de eerste game die dit doet. Detective werk, sporen zoeken en mensen ondervragen hoe L.A. Noire dat doet is echt geweldig en totaal iets nieuws voor het sandbox gengre.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

Heb je de laatste trailer wel gezien? In deze game zitten er echt wel nieuwe dingen in. Zie het maar als een point & click adventure game in een sandbox omgeving. Volgens mij is L.A. Noire de eerste game die dit doet. Detective werk, sporen zoeken en mensen ondervragen hoe L.A. Noire dat doet is echt geweldig en totaal iets nieuws voor het sandbox gengre.

Allemaal mooi verbloemd, maar ik word nou niet bepaald warm van een kruising van een adventure-game (voor de meesten zal Heavy Rain wel het bekendst zijn) en een typische Rockstar-game.

Ik zie dat eerlijk gezegd ook niet werken. Point and Click en Sandbox zijn 2 verschillende genres en ik kan me amper voorstellen dat het goed gebalanceerd wordt. Eén van die genres zal wel de overhand krijgen in dit spel. In dit geval hoop ik dat het Point and Click is.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Tja, het is inderdaad wel weer jammer dat ze de standaard gunfighting en CQC, en de nogal arcade driving (zag je die achtervolging waarbij die auto aan de kant werd geduwd?) gewoon weer zo in het spel gooien. Ben het wel met DPS eens dat het gewoon een shooter is waar wat elementen doorheen zijn gegooid. Hoeveel dezen voorkomen weten we uiteraard nog niet, maar het lijkt er nu toch op dat het speelt als een shooter.

Ik verwachtte inderdaad ook een stukje "Heavy Rain" bij dit spel, dat valt dus wel een beetje mee. Natuurlijk kan dit heel goed lukken, en ik heb ook vertrouwen in (het toeziend oog van) Rockstar, maar het is wel een stapel dingen die op elkaar is gegooid in plaats van dat ze iets heel nieuws maken.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog steeds een stuk orgineler dan 4/5 van de games van tegenwoordig. Ben opzich wel geintreseerd.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 10 Feb 2011 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me juist een leuke en originele game. Die gezichtsanimaties zijn (soms) echt verbluffend, en ik vind het leuk dat de game zich focust op Los Angeles, een stuk interessanter dan bijv. New York.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 16 Feb 2011 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Lijkt me juist een leuke en originele game. Die gezichtsanimaties zijn (soms) echt verbluffend, en ik vind het leuk dat de game zich focust op Los Angeles, een stuk interessanter dan bijv. New York.

Helemaal mee eens, behalve het laatste stukje

Ohja,, DEXTER!!!!
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag release date bekend 25 Augustus 2 dagen voor mijn verjaardag
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
Vandaag release date bekend 25 Augustus 2 dagen voor mijn verjaardag

Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt :') De releasedate is 20 mei , niet 25 augustus :'D
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij heeft het over Deus Ex... lol.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: