Wat wil je meer zien van Rift |
PVE (Quest,Raids,instances) |
|
0% |
[ 0 ] |
PVP (PVP battles) |
|
50% |
[ 1 ] |
De looks van de wereld zelf |
|
0% |
[ 0 ] |
Anders (zet ff in de comment neer wat) |
|
0% |
[ 0 ] |
Geen mening |
|
50% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 2 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Brastin |
Geplaatst: 23 Mei 2011 14:13 Onderwerp: MMO youtube kanaal
| |

|
Hallo mensen van gamed! ik heb zelf een nieuwe kanaal gemaakt en daar zet ik per catogorie filmpjes van mmo,s die ik speel neer. Ik ben nu eerst bezig met de eerste RIFT filmpjes. Ik ga er filmpjes neer zetten zoals
PVE (Quest,Raids,instances)
PVP (PVP battles)
De looks van de wereld zelf
?????
Die vraagtekens staan voor de kinnies die nog wat meer van het spel willen zien. zijn het de skills of Character creation.
RIFT Mei/???
Age of Conan Juni of juli/???
Lord of the rings online ???/???
Aion ???/???
Er zitten nog wat test filmpjes tussen daar moet je even overheen kijken.
Nou ook een poll gemaakt en aan jullie de vraag wat je meer wilt zien
Dit is het kanaal: http://www.youtube.com/user/Brastinlotro?feature=mhee |
|
Terug naar boven |
|
|
The Coon |
Geplaatst: 23 Mei 2011 18:46 Onderwerp:
| |

|
lol geluid fail
Bij 1 filmpje heb je geen geluid bij een ander dom geluid en bij de laatste wordt er het radionieuws als geluid gebruikt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 23 Mei 2011 19:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
Doe dan echte mmorpgs, zoals Warhammer online, of Darkfall online.. Of kun je niet pvp'en?..  |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 23 Mei 2011 20:26 Onderwerp:
| |

|
The Coon schreef: | lol geluid fail
Bij 1 filmpje heb je geen geluid bij een ander dom geluid en bij de laatste wordt er het radionieuws als geluid gebruikt. |
haha klopt bij Lantern hook boss 2 = Radio 538 op de achtergrond wat ik er ook bij had gezet bij een comment. En een dom geluid welke heb je het over dan? Maar er zitten idd nog wat vids tussen die eruit moeten vanwege tests enzo ^^
Dellion daar gaan we weer zoals ouds:P Dit zijn gewoon DE mmo,s van deze tijd.
Warhammer online ook gespeelt maar niet veel aan. Darkfall meeehh en sinds wanneer ben jij tegen AION dan ? die gaat er ook nog aankomen
Eerst nog wat rift vids dan komt Lotro/Aion/Conan en naar die tijd zal DE mmo van de jaren uitkomen Starwars: The old republic  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 23 Mei 2011 20:31 Onderwerp:
| |
![]()
|
Brastin schreef: | The Coon schreef: | lol geluid fail
haha klopt bij Lantern hook boss 2 = Radio 538 op de achtergrond wat ik er ook bij had gezet bij een comment. En een dom geluid welke heb je het over dan? Maar er zitten idd nog wat vids tussen die eruit moeten vanwege tests enzo ^^
Dellion daar gaan we weer zoals ouds:P Dit zijn gewoon DE mmo,s van deze tijd.
Warhammer online ook gespeelt maar niet veel aan. Darkfall meeehh en sinds wanneer ben jij tegen AION dan ? die gaat er ook nog aankomen
Eerst nog wat rift vids dan komt Lotro/Aion/Conan en naar die tijd zal DE mmo van de jaren uitkomen Starwars: The old republic  |
Ah, sorry dat ik het zo stelde. In mijn ogen is pvp de factor die aantoont hoe goed een spel is, het is veel moeilijker te maken dan pvp.
Aion heeft geweldige pvp, maar het is nogal afgezaagd en ik haat de chinese stijl. Ik ben sinds kort voorgoed gestopt met Aion.
Age of conan heb ik zelfs nog speeltijd voor, echter alleen voor de graphics te kijken , en het combatsysteem, van een uitgebreid ingame speelsysteem, zoals eigen steden/pvp moet het spel het niet hebben.
LOTRO is geweldig, ik heb het laatst weer gespeeld, jammer dat de free spelers nu al ongeveer vertekken, en het spelersaantal wederom omlaag gaat. Ik ben benieuwd hoe men het opnieuw hoger kan maken. Ook jammer van de cash shop, daar ben je het denk ik ook mee eens?
Tevens zijn darkfall en warhammer net zo DE mmo's van deze tijd, als de spellen die jij noemt
En dan nog iets, ik denk dat starwars een prima mmorpg word. Maar de fanbase van Guild wars 2 is toch echt iets groter, dat zou dus DE mmorpg worden. Maar voor jezelf kan idd starwars wel de mmorpg worden.
Oja, en rift is te kort/makkelijk voor de ervaren mmorpg speler  |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 24 Mei 2011 11:38 Onderwerp:
| |

|
Denk je nou echt dat de fanbase groter is voor Gw2? denk dat je daar vlink in vergist imo! Maar we zullen het wel zien wanneer het uitkomt  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|