Auteur |
Bericht |
|
Mafusto |
Geplaatst: 22 Mei 2011 10:04 Onderwerp: PlayStation Portable Remaster Series
| |

|
Sony heeft eindelijk haar PlayStation Portable Remaster Series bevestigd. Deze lijn zal de PSP spellen naar de Ps3 porten.
-De ports worden ge-re-released met een grafische update, extra content en de besturing wordt aangepast voor een PS3 controller.
-De multiplayer maakt het mogelijk om met je PS3-versie met/tegen iemand te spelen met de PSP-versie. Dit zal gebeuren met Sony's Ad Hoc.
-De save files van je PSP game over te zetten naar de PS3 en andersom.
-Monster Hunter Portable 3rd is de eerste game die aangekondigd is voor de PlayStation Portable Remaster Series.
-De volgende games zal Sony waarschijnlijk aankondigen tijdens de E3.
-Sony zal deze service zeer waarschijnlijk ook gebruiken voor de toekomstige NGP games.
Welke games zullen jullie terug willen zien komen in de PlayStation Portable Remaster Series? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 22 Mei 2011 10:19 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Interessant. Vooral Monster Hunter als eerst. Is er iets bekend over de prijs? Ik neem aan dat een grafische update geen volle HD graphics zijn zoals we die kennen van retail games? Als dit budget-games worden vind ik het een interessant idee.
EDIT: Oh trouwens, Metal Gear Solid: Portable Ops zou ik graag zien. Met split-screen, als het kan. 
Laatst aangepast door GekooktEi op 22 Mei 2011 10:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 22 Mei 2011 10:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 22 Mei 2011 11:41 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 22 Mei 2011 12:39 Onderwerp:
| |

|
Domme set van SONY,
ze weten dat de PSP heel erg goed verkoopt, voornamelijk in Japan en gaan ze ook nog eens èèn van de beste verkochte PSP games porten naar de PS3.
Straks gaat de verkopen van de PSP naar beneden als ze maar niet
Kingdom Hearts BBS/Persona 3-Portable/Final Fantasy VII-Crisis Core uit brengen in HD versie.
Maar om on topic te blijven, zal ik toch wel graag zien
een aantal Tales delen,(Tales of Eternia,Tales of Phantasia,Tales of Rebirth,Tales of Destiny 2).
^^Zou het niet erg vinden dat ze niet komen.
Oja en de PS3 moet toch een PS3 blijven en niet van een PS3 een PS2/PSP gaan maken. Laat de games gewoon toch op de console/handheld waar het hoord.
Als Square Enix dat doet om FFI tot IV duizend keer opnieuw uit te brengen moeten ze zelf maar weten, wilt niet zeggen dat SONY dat ook gelijk moet gaan doen, ik zeg this zonder voor je geld. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:02 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Domme set van SONY,
ze weten dat de PSP heel erg goed verkoopt, voornamelijk in Japan en gaan ze ook nog eens èèn van de beste verkochte PSP games porten naar de PS3.
Straks gaat de verkopen van de PSP naar beneden |
Dus? Sony verdient juist aan de games en niet de consoles/handhelds. Daarnaast staat de opvolger van de PSP al klaar en zal de PSP er naar verloop van tijd dus toch uit gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:16 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | dantekloon schreef: | Domme set van SONY,
Straks gaat de verkopen van de PSP naar beneden |
Dus? Sony verdient juist aan de games en niet de consoles/handhelds. Daarnaast staat de opvolger van de PSP al klaar en zal de PSP er naar verloop van tijd dus toch uit gaan. |
Dat wil niet zeggen dat de NGP in èèn klap beter gaat verkopen dan de huidige PSP.
3DS doet het tot nu toe nog steeds niet beter dan een DSi.
Omdat ze dit gedoe al doen om PS1 games naar de PSN te gooien, PS2 games naar PS3 porten en nu ook PSP games, zou het me niks verbazen dat ze dat op een gegeven moment het zelfde doen met NGP.
En nee ik zeg niet dat SONY meer verdient aan games want
Monster Hunter is van Capcom. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:17 Onderwerp:
| |

|
Het maakt voor sony toch ook niet uit als de PSP verkopen naar beneden gaan, wanneer die kosten door de PS3 worden gecompenseerd of verhoogd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Als je de huidige zet bekijkt, zou je misschien kunnen gaan denken dat de PS3 en de NGP; of de PS4 en de NGP compatibel gaan worden met één set games voor beide. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 13:51 Onderwerp:
| |

|
Het zou voor mij erg interessant zijn als ze ook besluiten de volgende titels over te zetten:
- Metal Gear Solid: Peace Walker
- Metal Gear Solid: Portable Ops (Plus)
- The 3rd Birthday
- Crisis Core: Final Fantasy VII
- Kingdom Hearts: Birth by Sleep
- Valkyria Chronicles II
- Valkyria Chronicles III
- Daxter
- Dynasty Warriors: Strikeforce 2
Om er maar een paar te noemen... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 22 Mei 2011 14:45 Onderwerp:
| |

|
Het zijn voornamelijk games die toch al bijna niets meer verkopen dan is het echt geen rare zet om het dan ook beschikbaar te maken voor PS3. Het zal PS3 sales een duwtje geven en dat heeft het nodig om enkele jaren voort te gaan..De PSP mag rustig gaan uitsterven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 15:50 Onderwerp:
| |

|
Ten zeerste hoop ik dat ze overwegen om Dynasty Warriors: Strikeforce 2 over te zetten naar de PlayStation 3. Dit deed Koei eerder ook met Dynasty Warriors: Strikeforce, en dat is mij persoonlijk erg goed bevallen!
Vooral nu we weten dat Dynasty Warriors: Strikeforce 2 nooit in Europa zal verschijnen voor de PSP is het een wens die ik graag in vervulling zie gaan... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 22 Mei 2011 15:57 Onderwerp:
| |

|
DW strikeforce PSP =/= DW strikeforce PS3/X360. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 15:58 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | DW strikeforce PSP =/= DW strikeforce PS3/X360. |
En wat bedoel je met deze zin/vergelijking?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Mei 2011 15:59 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop in ieder geval op GTA en God of War. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:01 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ik hoop in ieder geval op GTA en God of War. |
In mijn opinie zijn her-bewerkte versies van Grand Theft Auto: Liberty City Stories en Grand Theft Auto: Vice City Stories onnodig. De games verschenen eerder al op de PlayStation 2. En daar komt nog bij dat er tijdens de aankomende E3 waarschijnlijk een nieuwe Grand Theft Auto-titel aangekondigd zal worden...
En de God of War: Portable Collection is inmiddels bevestigd. Deze zal zowel God of War: Chains of Olympus als God of War: Ghost of Sparta bevatten. Klik! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:14 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: |
En de God of War: Portable Collection is inmiddels bevestigd. Deze zal zowel God of War: Chains of Olympus als God of War: Ghost of Sparta bevatten. Klik! |
De collectie is alleen nog maar bevestigd voor Taiwan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:16 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Mr. Awesome schreef: |
De collectie is alleen nog maar bevestigd voor Taiwan  |
Inderdaad. Echter, als je het nieuws goed hebt gevolgd, weet je dat die versie ook Engelse stemmen en menu's bevat. Importeren is dus zeker mogelijk. En ik zou dat ook aanraden, als ik mijn persoonlijke mening mag geven...
P.S.
Zojuist heb ik ook de Wikipedia-pagina's voor deze God of War-titels aangepast met de informatie die recentelijk is vrijgegeven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:18 Onderwerp:
| |

|
Awesome! Dan zal ik alle God of War's hebben voor de PS3!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:22 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Awesome! Dan zal ik alle God of War's hebben voor de PS3!  |
Incorrect. De enige game die ontbreekt is God of War II: Betrayal; een game die verscheen voor de mobiele telefoons. Of deze ook behoort tot de echte verhaallijn, weet ik niet, omdat ik het spel nooit speelde. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:25 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | konnichiwa schreef: | DW strikeforce PSP =/= DW strikeforce PS3/X360. |
Dat de PSP versie niet hetzelfde is als de HD versies, liever DS2 HD versie dan een port van de PSP versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Mei 2011 16:29 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Mr. Awesome schreef: | konnichiwa schreef: | DW strikeforce PSP =/= DW strikeforce PS3/X360. |
Dat de PSP versie niet hetzelfde is als de HD versies, liever DS2 HD versie dan een port van de PSP versie. |
Volgens mij werd Meng Huo toegevoegd voor de HD-versies. Een ander verschil was er niet, toch?
EDIT:
Nog twee titels die toegevoegd zouden kunnen worden aan deze bibliotheek!
Dissidia: FINAL FANTASY
Dissidia 012[duodecim]: FINAL FANTASY |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|