Auteur |
Bericht |
|
Decay |
Geplaatst: 22 Apr 2011 12:53 Onderwerp: Final Fantasy IV: The Complete Collection
| |

|
Hey, ik heb een paar vraagjes voor diegene die het spel al gespeeld hebben. Ik heb namelijk de ds versie ook gekocht vroeger maar vond deze soms frustrerend moeilijk.
Ik heb graag een uitdaging maar bij de ds versie heb ik soms echt op het internet moeten opzoeken hoe je een baas kon verslaan en dat vind ik niet leuk om te doen.
Mijn vraag is dus, is de psp versie ook op dezelfde manier moeilijk? Dien je ook soms op het internet na te gaan hoe je sommige bazen het beste aanpakt of niet?
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 22 Apr 2011 13:11 Onderwerp:
| |

|
Ik had het ook met de PS1 en GBA versie dat je moest opzoeken wat de beste strategy was bij een baas.
De baas gevechten zijn in de PS1 als de GBA en DS hetzelfde.
En neem dus aan dat het ook geld voor de PSP versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pannekoek |
Geplaatst: 22 Apr 2011 14:14 Onderwerp:
| |

|
Als je het spel al een keer gespeeld hebt, dan weet je toch nog ongeveer wat je moet doen bij een eindbaasgevecht? Verder is deze versie natuurlijk wel de meest uitgebreide, heb zelf the after years nog niet gespeeld dus ik denk dat ik hem binnenkort ook maar ga halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Deep_But_Stupid |
Geplaatst: 22 Apr 2011 14:30 Onderwerp:
| |

|
Ik heb FFIV gespeeld op de PS1 en die game was niet moeilijk hoor (ik vind geen enkele FF moeilijk).
De DS-versie had echter klachten dat het frustrerend moeilijk was, dus logischerwijs zal Square Enix het hebben versoepeld in de PSP-versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Decay |
Geplaatst: 22 Apr 2011 15:14 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop het want ik wil het spel echt wel kopen. Aangezien ik het spel van de ds niet aan 1 stuk gespeeld heb (soms wel maanden tussen spelbeurten), weet ik inderdaad niet alle strategieën meer voor de bazen.
Ik hoop dat de moeilijkheidsgraad (verschil met de vorige remakes) in de review hier op gamed ter sprake komt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Apr 2011 22:09 Onderwerp:
| |

|
Koop het nu maar gewoon. Een uitdaging is zeer zeker niet verkeerd. En je krijgt in principe drie spellen voor de prijs van één. Het is het dubbel en dwars waard.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 22 Apr 2011 22:20 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Koop het nu maar gewoon. Een uitdaging is zeer zeker niet verkeerd. En je krijgt in principe drie spellen voor de prijs van één. Het is het dubbel en dwars waard.  |
Bij mij zitten er 2 games op 1 umd.
Speel jij hem nu maar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 22 Apr 2011 22:37 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Mr. Awesome schreef: | Koop het nu maar gewoon. Een uitdaging is zeer zeker niet verkeerd. En je krijgt in principe drie spellen voor de prijs van één. Het is het dubbel en dwars waard.  |
Speel jij hem nu maar. |
Final Fantasy IV
Final Fantasy IV: Interlude
Final Fantasy IV: The After Years |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 22 Apr 2011 23:36 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | dantekloon schreef: | Mr. Awesome schreef: | Koop het nu maar gewoon. Een uitdaging is zeer zeker niet verkeerd. En je krijgt in principe drie spellen voor de prijs van één. Het is het dubbel en dwars waard.  |
Speel jij hem nu maar. |
Final Fantasy IV
Final Fantasy IV: Interlude
Final Fantasy IV: The After Years |
Hmmm, wist ik niet. Zie ik morgen wel als ik hem binnen heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|