Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Aaruman BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 15:03    Onderwerp: Ds voor de zomer! Reageren met citaat

Hello guys!

Ik heb mijn DS weer uit de kast getrokken en al het stof eraf geblazen want ik ga volgende week op vakantie! Nu heb ik de Ds al een hele tijd en heb de nodige toppers al in huis, veel van die heb ik dus al uitgespeeld.

Weten jullie nog erg leuke titels?

Ik zoek eigenlijk een beetje 'stoere' titels.

dankje!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan je Pokemon White , Okamiden en de nieuwe Golden Sun wel aanraden
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Mischien erg stom om te zeggen als je een DS hebt, maar ik ben dus echt geen fan van games zoals Final fantasy
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaruman schreef:
Mischien erg stom om te zeggen als je een DS hebt, maar ik ben dus echt geen fan van games zoals Final fantasy

Okamiden is een actiegame, meer als Zelda.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Haal de Ace Attorney en Layton games. Ze zijn misschien niet "stoer" maar ze zijn wel awesome en perfect voor vakanties.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Aaruman schreef:

Okamiden is een actiegame, meer als Zelda.
Misschien bedoelt hij dat hij niet echt fan is van Japanse games in het algemeen?
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jul 2011 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Hangt nogal af van je definitie van "stoer" maar ik ben bang dat je beter af geweest was met een PSP.

Anyway, "stoere" titels op de DS: GTA Chinatown Wars, Ninja Gaiden, Castlevania, Worms, GRID, Dementium, Metroid Prime Hunters, Moon, Hotel Dusk. Neutrale spellen zoals Advance Wars, Ghost Trick, Trauma Center, Phoenix Wright, Fire Emblem en Okamiden zijn ook erg aan te raden. Er zijn ook een aantal toffe RTS games op de DS.

Dit zijn allemaal geen RPG's (zoals Final Fantasy), maar de helft is Japans. Als je en niet van RPG's en niet van Japanse games houd heb ik geen idee waarom je een DS hebt gekocht.

Ik denk dat dit wel genoeg is, als je genre-specifieke aanraders wilt moet je 't maar zeggen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Jul 2011 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Fire Emblem en Advance Wars zijn Tactical RPGs.
Minder cool als een turn-based/real-time RPGs zoals Final Fantasy.
De DS heeft helemaal geen aanraders, ook niet qua RPGs.

dan alleen
Final Fantasy IV, Chrono Trigger, The World Ends With You, Kingdom Hearts 358/2 Days, Kingdom Hearts Re:Coded, Shin Megami Tensei Devil Survivor, Pokémon Black Version, Pokémon White Version, Mario & Luigi RPG 3, Tales of Hearts, Tales of the Tempest, Tales of Innocence.

Zoals die gast boven me al zegt, als je niet van Japanse games houdt, dan snap ook ik niet waarom je een DS hebt gekocht.
PSP heeft veel meer stoere games als,

God of War:Ghost of Sparta, God of War:Chains of Olympus, GTA:Liberty City Stories, GTA:Vice City Stories, Pursuit Force, Pursuit Force Extreme Justice, Resistance Retribution, Killzone Liberation en nog veel meer.

Maar ken wel een horror game voor de DS, die is wel leuk Resident Evil Deadly Silence.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 15 Jul 2011 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij heeft de DS niet eens echt stoere games. Het is allemaal een beetje happy nintendo en RPGs. (Vind ik leuk, maar goed..)

Maar zoals al werd gezegd denk ik Castlevania en Chinatown Wars.. verder zou ik het ook niet weten.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Jul 2011 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Moon is een hele toffe FPS voor de DS.

Check hier een video!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: