Auteur |
Bericht |
|
the_dan |
Geplaatst: 06 Apr 2011 18:45 Onderwerp: Problemen
| |

Geregistreerd op: 19 Aug 2009 Berichten: 6073
|
Ik heb een aantal maanden een compleet nieuwe laptop bij de mediamarkt gekocht
Na 1 dag deed het al moeilijk met enorme vastlopers en crashes
ik bracht het terug naar de service balie, waar ze het door een stresstest gooiden. maar de hardware werd goedbevonden en ze zette er een nieuwe versie van W7 op (alles wat ik had was dus weer weg)
En ze wouden me nog laten betalen ook -.-'
Een paar weken erna kreeg ik weer precies dezelfde problemen. crashes, soms niet eens booten, etc...
Ik heb hem nu eigenlijk al maanden niet meer aangeraakt, want ik was zo chagrijnig...
Nu heb ik weer een laptop nodig, dus ik heb geen idee wat te doen -.-
1 Breng ik hem terug, laten ze me betalen en doet ie het na een korte tijd weer niet
2 Ik doe er niks mee, en ben ik rond de 650 euro kwijt
3 ik scheld ze de tievus in en schiet niet verder op (wel het leukste om te doen)
Iemand een idee, of welke rechten ik heb? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 06 Apr 2011 18:48 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Mei 2010 Berichten: 1063
|
Jij meneer hebt recht op een volledig nieuwe laptop.
Mijn broer had 1 pixel kapot na aankoop van een laptop, zelfde dag weer teruggebracht en hij kreeg meteen een nieuwe, dat was ook bij de mediamarkt of saturn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2011 19:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 24917
|
Je hebt 1 jaar garantie waarbij ze moeten omruilen tenzij ze kunnen bewijzen dat het jouw fout is. (Daarna heb je nog een jaar waarin je zelf moet bewijzen dat het een productfout is) Aangezien je een laptop incl. W7 hebt gekocht, zijn ze trouwens ook verantwoordelijk voor de software. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|