Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 20:57    Onderwerp: Jikandia, een nieuwe PSP game! Reageren met citaat

Geen idee waar het vandaan komt, heb er nooit topics over gezien. Geen trailers, screenshots, ook nooit langsgekomen op Gamed. Maar voor de geintreseerden, Jikandia is nu uit voor de psp (Us versie). Simpele graphics, beetje in de stijl van 30 second hero/Holy Invasion Badman etc.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=CLX8LW9pdDk

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Titel voor de duidelijkheid aangepast... Ik had hier namelijk nooit op gedrukt als ik had geweten dat het om een JRPG ging, bijvoorbeeld
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is even wel off-topic, maar toch: waarom is je avatar gewoon een roos vierkant ikzoekruzie?
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kon zo snel niks anders vinden. Zodra ik iets leuks vind verander ik em weer. Thx Ei
Terug naar boven
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Op gamefaqs heb ik er over gelezen. Ben gek op JRPG's maar deze heeft als gameplay dat je binnen een bepaalde tijd een dungeon moet doorlopen en ik heb het niet zo op deadlines in de gameplay
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan zelf instellen hoe lang je over een dungeon doet, van 3 tot 30 minuten, hoe korter de tijd hoe beter de rewards. Ik weet niet of dat uitmaakt voor het verhaal, zou idd lastig zijn als je voor de lol 15 min instelt en geen tijd meer heb om de boss te verslaan ofzo.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: