Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 17:54 Onderwerp: Motorstorm: Apocalypse
| |

|
Heeft iemand em al? Is hij even pro als Pacific rift? |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 18:04 Onderwerp:
| |

|
Sinds wanneer vind jij een console-only game pro?
Laat me raden: de vorige had een framerate van 60FPS?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 18:09 Onderwerp:
| |

|
Ik vond Pacific Rift niet zo boeiend. De beste blijft voor mij de eerste, gevolgd door Arctic Edge. Deze heb ik een uurtje gespeeld, en kon me wel vermaken. Echter, een volledige aankoopprijs vind ik 'm niet waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 18:12 Onderwerp:
| |

|
KingLikesCookies schreef: | Sinds wanneer vind jij een console-only game pro?
Laat me raden: de vorige had een framerate van 60FPS?  |
Helaas niet. Maar als een game pro is, dan is die pro. Motorstorm is gewoon erg leuk, het had beter kunnen zijn (inderdaad door een betere framerate) maar ik kan er bij een race game wel mee leven. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 19:14 Onderwerp:
| |

|
De eerste vond ik ook de leukste. De tracks spraken mij meer aan omdat de anderen delen meer 'fantasie' tracks hadden van ijsvlaktes en jungles etc. Alleen erg jammer dat er geen splitscreen in zit Dit soort racegames vind ik eigenlijk altijd veel leuker dan de realistische games als GT, Shift en Forza etc. Apocalypse ziet er ook zeker tof uit, dus deze ga ik ook checken! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 19:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik vond de tweede toch echt leuker, door split-screen (kom op, wat is MotorStorm zonder? Voor mij niet veel) en meer variatie in tracks... Also, water, vuur, modder enz. zijn daar allemaal geweldig in verwerkt, en met die meerdere paden overal is het echt tactisch rijden.
Deze lijkt me fantastisch. Door mijn broertje die de PS3 bezet houdt nog geen tijd gehad om de demo onder handen te nemen, maar ik weet ook niet zeker of ik hem zou kopen als ik hem geweldig vind spelen omdat ik deel 2 ook maar een paar uur single player heb gespeeld... Ik ben niet zo van singleplayer in racegames, I guess. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|