Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Hbrakel21@gmail.com BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 16:25    Onderwerp: Hulp gezocht bij een games retail onderzoek. Reageren met citaat

Beste,
Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek naar de games retail. Zoals iedereen wil weet wordt er tegenwoordig bij de pc veel meer gebruik gemaakt van download platformen dan van het kopen van je game in de winkel. Daarbij gaan er over de nieuwe generatie console steeds meer geruchten dat ook daar steeds meer mogelijkheden zijn om dingen makkelijk online binnente halen.

Met mijn onderzoek zou ik de behoeftes naar het online downloaden willen meten. Daarbij wil ik kijken of er mogelijkheden zijn om de gamer terug in de winkel te krijgen. Ik hoop dat jullie mij willen helpen door deze poll in te

Een paar bijzonderheden over de poll. Ik geef de mogelijkhede om te kiezen voor de Wii en handheld niet omdat daar op dit moment de mogelijkheden tot online verkoop heel klein zijn dus die doen er niet echt toe op dat gebied. Daarbij denk ik niet dat mensen tegenwordig alleen nog op een Wii spelen. als je dat toch doet hoef je die vraag niet in te vullen.

Alvast bedankt voor de hulp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

oke , ttp link
Heb de test ook al gedaan

Laatst aangepast door sotarK op 26 Sep 2012 19:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Even de link gefixed en de enquete gedaan.
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Op welk platform speel je je games?

Xbox 360
Playstation 3
PC

ik voel me als nintendo gamer buitengesloten
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 26 Sep 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier is geen toestemming voor gevraagt. Tot die tijd een slotje.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: