Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:26    Onderwerp: FIGHT NIGHT CHAMPION Reageren met citaat

Kan iemand mij helpen ???
Ik sla maar op de tegenstandster zijn face maar er komt GEEN bloed eruit ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik sla maar op het slotje, maar er komt maar geen slot op dit topic..

Om welke versie van de game gaat het (jaar)? Misschien verschild het per console? En als je je spel bv in Duitsland hebt gekocht, dan kan er helemaal geen bloed in zitten dacht ik.

Maar goed, wees specifieker bij zo'n vraag. En voor korte vragen kan je het beste in een topic zoals deze posten, maar dan voor de juiste console
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat

De nieuwste Fight Night heet gewoon Fight Night Champion
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

mmm owja maar als nog kan ik het niet vinden op google (een antwoord). Iemand die het spel heeft?
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2011 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Om de vraag maar ff te beantwoorden. In de game zelf bloed de tegenstander minder snel dan in de demo. Dit heeft EA gedaan om het spel realistisch te maken. In echte box-wedstrijden zijn de boxers na een wedstrijd meestal ook niet bebloed.

Als je bloed wil zien moet je deze instellingen proberen.

Citaat:
*Put game on AMATEUR difficulty.

*Change the following sliders...
Referee Damage Awareness - 0/Far Left (Ref probably won't stop the fight under any circumstance)
Boxer Physical Damage - 100/Far Right (This speeds up cuts and swelling)
Boxer Toughness - 100/Far Right (This will make it harder to knock your opponent down/easier to get up more)
CPU Defensive Awareness - 0/Far Left (Makes him a sitting duck)

Optional... Boxer Speed and Power to 100/Far Right, this will help you beat your opponents blocks.[/b]

*Choose Mike Tyson and face Jake Lamotta (Middleweight). He has a good rating for heart and chin, but bad rating for foot speed, head movement, block strength, head/body toughness, and cuts. This will work to your advantage at breaking through fast and being able to throw several combos at his head.

*STICK TO JABS TO THE SAME SIDE, DO NOT KNOCK HIM DOWN IF HE IS STUNNED, AND KEEP YOUR HOOKS/HAYMAKERS/UPPERCUTS TO A MINIMUM.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: