Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:14    Onderwerp: Gamewinkel Reageren met citaat

Deel hier jouw ervaring met gamewinkels die jij hebt bezocht.

Mijn lokale gameboer is Gamemania. Best wel standaard, maar ik koop daar voornamelijk mijn games voor de pre order bonus. Ook ben ik naar Gameshop geweest in Den Haag wat echt geweldig is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ken enkel Game Mania als echte gamewinkel maar vind het maar kut daar. De prijzen zijn te duur en de zogezegde acties zijn altijd vrij waardeloos.

Het enige wat misschien interessant is zijn heel oude tweedehands-games, die games kunnen een redelijke prijs hebben maar meestal ligt er niet echt veel waardevols.

Ik koop eigenlijk nog amper games via een retailer, haal ze altijd uit het buitenland.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ForeGames Tilburg en ForeGames Breda, natuurlijk.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haal al mn games tegenwoordig bij de gamemania. Goede service , vaak pre-order bonussen =D En het pre-orderen via de site gaat geweldig
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Ik haal al mn games tegenwoordig bij de gamemania. Goede service , vaak pre-order bonussen =D En het pre-orderen via de site gaat geweldig

Je zou eens moeten pre-orderen bij ForeGames... gaat ook geweldig, met de nieuwe site
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:

Je zou eens moeten pre-orderen bij ForeGames... gaat ook geweldig, met de nieuwe site

Ik woon in almere , en hier zit geen ForeGames
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:

Daarom versturen ze ook!
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

GameMania?
ForeGames?

Jongens, jullie kopen jullie games veel te duur (Is dat wel een normale zin?)
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:
Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:

Daarom versturen ze ook!

Ik heb aleen contant geld lol , dus ik bestel liever niks online. Daarom is de Nedgame soms ook wel handig , daar kunnen ze artikelen van filiaal naar filiaan sturen =D
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
GameMania?
ForeGames?

Jongens, jullie kopen jullie games veel te duur (Is dat wel een normale zin?)

idd, gewoon naar budgetgames.nl
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:
Mr. Awesome schreef:
RoaringMdog schreef:

Daarom versturen ze ook!

De games wat ze op Foregames hebben staan, al die Japanse import.
Hebben ze die gewoon voorradig in de winkel zelf.
Of moet je ze bestellen net als bij Dimension Plus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:41    Onderwerp: Re: Gamewinkel Reageren met citaat

Lawliet schreef:

Mijn lokale gameboer is Gamemania. Best wel standaard, maar ik koop daar voornamelijk mijn games voor de pre order bonus. Ook ben ik naar Gameshop geweest in Den Haag wat echt geweldig is!

Kwam ik vroeger ook vaak. Veel games die je niet in een normale winkel tegenkomt, maar jammergenoeg wel afzetters voor t leven.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ForeGames Breda heeft alle import liggen, Dantekloon. Enne... te duur, deathtanz matisk? Als een spel het in mijn ogen waard is, betaal ik er graag de volle prijs voor. Vroeger kostten games ook gewoon ƒ149,99. En dan heb ik het over games voor de originele PlayStation®!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Via pricewatch voor normaal, soms in de winkel als ik iets leuks zie, als leuke games on sale zijn op Steam dan daar en als ik er echt heel graag 1 wil haal ik em gewoon full price (50,-) in de winkel in onze stad.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 22:11    Onderwerp: Re: Gamewinkel Reageren met citaat

Sayonara schreef:
Lawliet schreef:

Kwam ik vroeger ook vaak. Veel games die je niet in een normale winkel tegenkomt, maar jammergenoeg wel afzetters voor t leven.

Ben er ook 1 keer geweest, ze hebben daar enorme dure games.
Atelier Iris Eternal Mana voor de PS2 had ik voor 25 euro in Hengelo gehaald, daar was hij echt 70 euro, toen dacht ik van, dag ik kom hier niet weer. Heb er toen alleen Ehrgeiz PS1 game gehaald, 30 euro.
Bij gameshop Twente Hengelo hebben ze goede PSP JRPGs voor 3 halen 2 betalen(15 euro per stuk)USA en EU versies.

de site van Dimension Plus moet je niet gaan geloven wat ze wel of niet op voorraad hebben, ben een keer met een vriend van me naar Groningen geweest, en ben Dim Plus binnen gegaan en was er met 2 min er alweer uit, ze hadden daar niks.

Bij Gamemania (Groningen) had ik 3 games in handen, waaronder Valkyria Chronicles II PSP en Blue Dragon 3 DS,
2 van de games konden ze niet vinden. Eikels.

Nedgame zijn oplichter als het gaat om verzenden als je onder IDeal betaalt heb een maand moeten wachten op de games.

Next Level, had in het begin goede USA import games voor PS2 nu helemaal niks meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
ForeGames Breda heeft alle import liggen, Dantekloon. Enne... te duur, deathtanz matisk? Als een spel het in mijn ogen waard is, betaal ik er graag de volle prijs voor. Vroeger kostten games ook gewoon ƒ149,99. En dan heb ik het over games voor de originele PlayStation®!

Maar waarom zou je een spel voor 65-70 euro kopen als het ook voor 45 of zelfs minder kan? Oké je moet wat langer wachten, maar de meeste fanatieke gamers tegenwoordig hebben nog een grote backlog.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 06:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Euhm.... Game Mania? Veel te duur, jongens! Voor de prijs van één game daar kan ik op Zavvi, theHut of MyMemory twee nieuwe games halen!
Terug naar boven
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

voor nintendo games kan je het best naar mariowii.nl (of mariods.nl) gaan.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Marktplaats of ebay
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Moet het een fysieke winkel zijn? Anders, één woord: Mediaoffer!!!

Enorm goedkoop en verzending etc. is goed geregeld

Ik kom trouwens ook heel soms wel in de GameMania. Leuke winkel, vooral voor de tweedehands games en de spaarpunten, maar ik koop er toch bijna nooit new releases aangezien ik dat tientje voor een dag wachten kan besparen als ik bij Mediaoffer koop. Ik heb er een paar tweedehands games gekocht en een new release, en bij die laatste (Fallout: New Vegas was dat trouwens) heb ik maar een klantenpas genomen; ik wou wel waar voor m'n geld natuurlijk!

Alleen jammer dat ik er één heb van AC: Brotherhood, ik vond die van GT5 mooier, maar ik mocht niet kiezen
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

2e hands : gamemanie en Gameover (centrum amsterdam)
nieuw - gamersland / willikeurige retail
online - Gamersland.com
Buitenland - HMV (Een engelse variant van de freerecordshop) en fock wat is dat gebouw groot!!

(lost 77 euro ipv 180 in nederland)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Alleen jammer dat ik er één heb van AC: Brotherhood, ik vond die van GT5 mooier, maar ik mocht niet kiezen

Oh, je bedoelt de Game Mania klantenkaart? Ik heb er een met GT5 op!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:

Ruilen?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
GekooktEi schreef:

Ruilen?

Het staat op naam.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar zit ik dan.. met mn guitarhero klantenkaart -.-'
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: