Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 16:50    Onderwerp: Dark Souls Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

In de nieuwste uitgave van Famitsu is From Software's "Project Dark" onthuld. Dark Souls wordt de spirituele opvolger van Demon's Souls, die vermoedelijk een multiplatform game wordt en moet nog vele malen moeilijker worden dan Demon's Souls. Hieronder de eerste informatie.

Citaat:
    First of all, the difficulty has been increased greatly over Demon's Souls, which - as fans will attest - will make Dark Souls harder than diamond-coated, titanium nails.
    Dark Souls shares the same themes as Demon's Souls: learning from your mistakes and the joy of discovery.
    There's no connection with Demon's Souls in terms of story or world. Dark Souls is a spiritual sequel rather than a direct one.
    As with Demon's Souls, the basic gameplay is based on classic RPGs and dungeon crawlers, retaining key aspects like character creation, obtaining weapons and items, levelling up and so on.
    The biggest change, according to director Miyazaki Hidetaka, is in the area of exploration. The action-battle component is an important element, but on top of this, exploration of a large, seamlessly connected field is also integral. You can walk to areas that you can see far off in the distance.
    All the maps are connected, rather than having you move to each area from a shrine. This time, you head off on a journey from a large base of operations, and find smaller bases along the way as you progress further and deeper into your adventure.
    There are far more areas with complex land formations of varying height.
    The goal in character development is to get rid of elements that may hinder freedom of play style. This is why there's no job concept during initial character creation.
    Weapons have a great variety of motions and special capabilities, and there are a great number of magic and item types. This will allow players to play in their own style.
    Regarding network play, Hidetaka said that he can't share too many details, but the game will have co-operative and competitive multiplayer components. You'll also be able to call upon people to help you out when you're stuck.
    The game will also have indirect online elements like the original, such as seeing the ghostly apparitions of other players, messages from the dead, and so-forth. The game will not have its own servers this time however, so elements like Soul Tendency from the original will not be present in Dark Souls.
    There are other online elements that will be detailed in future updates.


Eerste screenshots: http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=123975&page=1#8 (Thanx konnichiwa)

In de loop van de week zal ik de screenshots in de hierin verwerken,Heb ik nu geen tijd voor .


Laatst aangepast door Mafusto op 02 Feb 2011 18:59; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Hmm nog moeilijker?

Ach zulke spellen moeten er ook zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dangerdragon456 BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2008
Berichten: 151

Heb me eigen echt heel erg vermaakt met Demon's Souls

Dat deze moeilijker word dan "Demon's Souls" is alleen maar beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Euh... "Demon's Souls" word moeilijk dan "Demon's Souls?" Dat klopt volgens mij niet helemaal, Mafusto

Ah... je paste 'm net aan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Haha, dat is typisch Japans, Demon's Souls mag wel veel ljiken op een Westerse game, maar enorm veel vijanden en een goed verhaal zie je niet in Westerse game.
Enorm veel vijanden bedoel ik mee, als je die niet ziet in een Westerse game(in Westerse games zie je meer van draken/ridders/skelleten).

Demon's Souls is leuk, maar speel hem niet omdat als je af gaat weer die hele klote dungeon weer opnieuw moet doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

dantekloon schreef:
enorm veel vijande zie je niet in Westerse game.

Euhm, Left 4 Dead?

dantekloon schreef:
een goed verhaal zie je niet in Westerse game.

Mass Effect, Dragon Age, Star Wars: Knights of The Old Republic, Halo, Gears of War, God of War?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

^Waarom doe nog je moeite?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

konnichiwa schreef:
^Waarom doe nog je moeite?


Idd , kunnen we geen nergeer button maken voor dantekloon ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Salsa85 BerichtGeplaatst: 01 Feb 2011 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 633

Van mij mag het moeilijker.. Snap best dat de eerste playtrough frustrerend kan zijn maar daarna is het echt erg makkelijk..

En dantekloon ik snap best dat je fan van japanse dingen ben. Maar is het niet een obsessie geworden? Het klinkt niet gezond meer iig..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

http://www.gamesource.it/News/13157/namco-bandai-annuncia-dark-souls-e-armored-core-v.html

Screens, Release 2011 (NA Europe)..

Veel te lui om deze screens hier te posten...(aangezien mensen dan toch weer gaan klagen dat ze te groot zijn X°X..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Post hier maar een link neer voor de pics. Zal ik ze in de openingspost zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Mafusto schreef:
Post hier maar een link neer voor de pics. Zal ik ze in de openingspost zetten


http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=123975&page=1#8
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 02 Feb 2011 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

woh de dark souls is toch wel te zien als een deel 2 vindt ik

toen ik de screens net zag ziet het er 10 x zo mooier uit
na niet 10x maar jullie begrijpen me wel.

ben zeker benieuwd naar deze deel.
Demons souls moet ik toch maar alle trophys halen alleen nog alle weapons upgraden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 14:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Toch maak ik me een beetje zorgen... ik vraag me af of FromSoftware het wel zal aankunnen zonder SCE Japan (een divisie van Sony, heeft meegeholpen aan de productie van DS). Nu werkt SCE Japan niet meer mee, tuurlijk weten we niet wat SCE Japan nu eigenlijk gedaan heeft maar misschien is het nog best een belangrijk iets.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De game wordt in Japan wel een ps3 exclusive. Dus misschien werkt SCEJ wel aan een eigen versie van Dark Souls. En krijgt de X360 een andere versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24893

Demon's Souls was een echte From Software game met roots in hun King Fields serie. Ik zie niet in waarom ze nu moeite zouden hebben om praktisch opnieuw dezelfde game alleen te ontwikkelen. Het is geen sequel omdat de franchise van Sony is, maar als je Mass Effect 2 de titel Giant Effect geeft, is het nog altijd overduidelijk dezelfde engine als Mass Effect 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ja maar toch, je weet niet wat het team van SCEJ heeft gedaan. Kan zijn dat ze een paar belangrijke dingen hebben gedaan die Demon's Souls een veel beter spel hebben gemaakt.
Uiteindelijk hebben ze de lat erg hoog gelegd voor veel gamers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group