Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 00:35    Onderwerp: Epic Mickey Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Hij is al te koop, maar nog niet echt reviews van gezien. Ik las dat iemand em hier al heeft en was nogal positief iig. Ben al overtuigd van het platform gedeelte, van de rest en het spel als geheel heb ik nog niet zo'n goed beeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 07:10    Onderwerp: Re: Epic Mickey Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Louis Tinner schreef:
Hij is al te koop, maar nog niet echt reviews van gezien. Ik las dat iemand em hier al heeft en was nogal positief iig. Ben al overtuigd van het platform gedeelte, van de rest en het spel als geheel heb ik nog niet zo'n goed beeld.

x2!

Krijg hem hopelijk voor sinterklaas, dan hoeft mn porto niet te overlijden :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 07:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uitgespeeld! Zeker een must voor Disney fans. Ik raad je wel aan om zo veel mogelijk quests te doen want eenmaal uitgespeeld moet je weer van af het begin weer spelen. Niet dat het erg is nu kan je de andere keuzes uitproberen. keuzes hebben echt invloed op het spel. Zo had ik besloten om iemand niet te helpen en kreeg ik later een leger van monsters achter me aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

IGN en Gametrailers hebben al reviews. Hij scoort rond de 8, had ik ongeveer verwacht.

Kennelijk valt de combat nogal tegen?

Ach, we hebben zo weinig 3D platformers gehad deze generatie dat ik 'm zowiezo wel haal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Combat is prima, maar niet diep helaas. je hebt maar een paar vijanden en de strategie is altijd het zelfde. Camera is soms kut, maar niet altijd veel last van. Voor de rest vind ik het een top game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Net de GT review gezien. Lijkt me ook echt een top game. Weinig van het platformen gezien. Naar aanleiding van de review had ik een iets hogere score verwacht (zijn in het algemeen nogal hoog op GT, en zowiezo bijna alle gamesite imo)

Lijkt me er leuk gevarieerd spel om te spelen en je kan hem zo te horen op verschillende manier uitspelen, goed voor de replaywaarde. Tis dat deze game zware concurrentie in december heeft van andere (komende) wii games. Ik ga hem zeker wel eens halen, maar geen day 1 buy voor mij (ben ik zowiezo te laat mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 02 Dec 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

morgen kan ik hem spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mariofan1988 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2011 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Jan 2011
Berichten: 8

ik krijg m van de week thuis gestuurd als t goed is hoe lang duurt de game ongeveer?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Jan 2011 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

mariofan1988 schreef:
ik krijg m van de week thuis gestuurd als t goed is hoe lang duurt de game ongeveer?
Ligt eraan hoeveel tijd je erin gaat stoppen. *Lees rond de 10-15 uur )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 25 Jan 2011 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ik moet bekennen, narmate het spel vordert, wordt het wel een erg leuk spel
Maar ik blijf maar ruzie hebben met de camera
(wil ik dat de camera naar rechts gaat, gaat hij ook omhoog)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group