Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
zie sang BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 23:26    Onderwerp: [PS3] PlayStation Move Reageren met citaat

hey wissel jullie ervaren ff uit wat het Move gevoel nu is .
Ik wil dit wel ff weten , ook degene die het niets vinden .
plaats ff jullie ervaren !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

rip-off van de Wii. Komen ook alleen waardeloze games voor uit.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Sep 2010 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb het gespeeld bij Gamemania en de techniek is best indrukwekkend. Helaas zijn er geen games die mij aanspreken voor Move. Het is Wii, maar dan met fijnere en nieuwe motion controls.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat ik geen Wii heb, lijkt de Move mij wel leuk. Vooral voor games zoals Heavy Rain, RUSE, Resident Evil 5 en Sorcery.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wacht wel tot er wat leuke games voor uit komen, en ga dan twijfelen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Probleem is echt dat de launchsoftware voor Move echt absoluut brandhout is. Ben best geinteresseerd in Move (het lijkt wat beter te werken dan de Wii en met de graphics van de PS3 is het sowieso interessanter), maar de enige interessante Move game die ik ken komt pas in oktober in de vorm van Heavy Rain. De volgende interessante move game voor mij is Killzone 3. Gebrek aan software weerhoudt me dus van aanschaf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Omdat ik geen Wii heb, lijkt de Move mij wel leuk. Vooral voor games zoals Heavy Rain, RUSE, Resident Evil 5 en Sorcery.

Jammer van RE5 zijn controls dat het de ervaring alleen anders maakt maar niet beter, zoals dat wel zo is met de Wii versie van RE4.

@Robert, idd want Super Mario Galaxy 1 en 2, Metroid Prime Trilogy, No More Heroes 1 en 2, Resident Evil 4 Wii Edition & een zooitje on-rail shooters werken natuurlijk allemaal met de classic controller.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

@Robert, idd want Super Mario Galaxy 1 en 2, Metroid Prime Trilogy, No More Heroes 1 en 2, Resident Evil 4 Wii Edition & een zooitje on-rail shooters werken natuurlijk allemaal met de classic controller.

Huh? Waar heb je t over?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
ninodude schreef:

Huh? Waar heb je t over?

Je zij dat het een Wii rip off was en dat er ook alleen waardeloze games voor uitkomen, of begrijp ik je nou verkeerd?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg dat de Move een rip off is van de Wii (mote). Daarnaast zeg ik dat de PS3 move spellen ook allemaal ontzettend waardeloos zijn. Ik snap dan ook niet wat die Wii games die je opnoemt er mee te maken hebben.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat dat toevallig games zijn die weg goed met de motion controller werken Daarom dus...
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
rip-off van de Wii. Komen ook alleen waardeloze games voor uit.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik dacht dat het om ervaringen ging...

Verder interesseren mij wel een handjevol spellen. Heavy Rain, Time Crisis, sommige minigames van Sports... Verder kom ik er zo even niet op maar er zijn nog wel meer. Launchgames zijn verder over het algemeen niet heel veel soeps, net als bij Kinect trouwens tbh.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu heb ik ff naar GM getelefoneert en wat blijkt gisteren was het echt druk voor deze Move en heel onverwacht . Raar dat jullie er zo over denken ???
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

net aangekocht, ik heb het starterpack gekocht en de navigation controller en sports champions, start the party en van psn tumble, nu eerst even uitproberen, zal straks of morgen iets laten weten
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
Nu heb ik ff naar GM getelefoneert en wat blijkt gisteren was het echt druk voor deze Move en heel onverwacht . Raar dat jullie er zo over denken ???

Casual Publiek

En lol @ Wii Ripoff.
Ik zal maar niet beginnen
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Het voelt me net iets gevoeliger aan dan de Wiimote, start the party en sports champions lijkt me eender dat je minder vershillende keuzes hebt om te doen dan bijvoorbeeld Wii sports of Wii sports resort. Tumble van PSN simpel maar zeer leuk game waarmee je move vlug gewoon kunt leren worden. Verder vraag ik me af waarom ik die navigation controller eigenlijk gekocht heb. En zometeen ga ik me een keertje bezighouden met highvelocity bowling want ik zag dat daar een move update voor stond op PSN. Mijn besluit Op deze ogenblik denk ik dat het nog iets te vroeg is om Move aan te schaffen, ik zou eerder wachten tot er wat meer aanbod voor komt , al bij al ik verkies toch nog liever een joypad boven move.

Laatst aangepast door kwingkwait op 17 Sep 2010 23:18; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Damn ik heb best zin om het gewoon impuls-achtig te kopen... 60 euro is echt niet veel voor zoiets, en dan heb je er al een spel bij En Nav Controller ben je nooit nodig en gebruik ik m'n Dualshock wel voor, alhoewel ik me nog steeds afvraag hoe dat moet met mijn linkshandigheid!
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net met Velocity bowling gespeeld, op zich verschild het niet zo veel als je gewoon speeld, wel leuk zoals steeds

@ GekooktEi ik ben ook linkshandig heb er geen problemen mee. Dat paketje heb ik ook gekocht, er is geen game bij wel een disc met een paar demotjes
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat boeit het dat 't een rip-off is? het gaat erom of je het beter kan maken en dat is inderdaad zo Playstation Move is heel precies de launchgames zijn heel slecht einigste wat me aanspreek is Sport Championship waar ik hem voor gekocht heb is Killzone 3 Socom 4 en Sorcery Tiger Woods 2011 Heavy Rain en Resident Evil 5 gold edition (die moet ik nog halen) woensdag wordt heavy rain gepatched de dualshock in je handen houden naast je motion is een beetje raar maar 't kan ik heb toch besloten de navigation te kopen je moet 'm toch een keer hebben voor shooters vind ik. ik kan ook zeggen Kinect heeft 't weer van de eye-toy gejat... maar 't gaat erom om het beter te maken niet iedereen heeft een wii.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De Move voor Killzone 3 en SOCOM 4? Je gaat online zwaar gepowned worden, maat. Motion Controls en shooters gaan niet zo goed samen (lees: uitzondering Metroid Prime).
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Werkt Move ook beter dan Wii M+? De eerste motion sensing van nintendo was natuurlijk niet al te sterk. M+ moest dit verbeteren. Nu is de vraag of sony het wel in 1 keer goed doet?

Christian Vuye schreef:
(lees: uitzondering Metroid Prime).

En terecht . Ik ben echoes aan het spelen, en wat gaat dat lekker zeg!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

kwingkwait schreef:
@ GekooktEi ik ben ook linkshandig heb er geen problemen mee. Dat paketje heb ik ook gekocht, er is geen game bij wel een disc met een paar demotjes

Oké, maar ik bedoel meer: je kan de Dualshock gebruiken ipv Nav Controller, maar als je rechts bent heb je dan de linkterhleft in je hand en als je klinkt bent de rechterhelft... Dus al linkshandige heb je dan actieknoppen onder je vingers en als rechtshandige een D-Pad... Dat lijkt me niet zo fijn.

Maar wat lelijk... Ik weet zeker dat in eerste instantie Sports Champions erbij zou zitten :o Maar goed, die demo disc is ook wel nice, dan kan je tenminste proberen welke spellen tof zijn want zonder het geprobeerd te hebben is dat moeilijk bij Move, lijkt me.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
kwingkwait schreef:

Oké, maar ik bedoel meer: je kan de Dualshock gebruiken ipv Nav Controller, maar als je rechts bent heb je dan de linkterhleft in je hand en als je klinkt bent de rechterhelft... Dus al linkshandige heb je dan actieknoppen onder je vingers en als rechtshandige een D-Pad... Dat lijkt me niet zo fijn.

Maar wat lelijk... Ik weet zeker dat in eerste instantie Sports Champions erbij zou zitten :o Maar goed, die demo disc is ook wel nice, dan kan je tenminste proberen welke spellen tof zijn want zonder het geprobeerd te hebben is dat moeilijk bij Move, lijkt me.

Kan je mooi je rechter hand trainen
Terug naar boven
kwingkwait BerichtGeplaatst: 18 Sep 2010 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:

Oké, maar ik bedoel meer: je kan de Dualshock gebruiken ipv Nav Controller.

Daarom dat ik er ook bij heb gezet, dat ik me eigenlijk afvroeg waarom ik die navigation controller ook gekocht heb. Tot hiertoe heb ik die navigation contoller nog niet nodig gehad, en de move controller had ik steeds in mijn linkerhand. Of je nu links of rechts bent gaat niet veel uitmaken. En als je nog niet met de Wii hebt gespeeld, ondervinding Wiimote, dan is het wel even aanpassen en wennen, maar eer je het gewend bent, is het wel goed. (om duidelijk te zijn ik verkies nog steeds een joypad)
Om verder te gaan, ik moet wel zeggen dat ik het pakketje met de move controller, ps eye gekocht heb en daar zat een demodisc bij, kan zijn dat er een ander pakketje is met enkel de movecontroller en het game, zou best kunnen, maar als je nog geen pseye hebt ben je dus beter het pakketje te kopen dat ik nam
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: