Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
wekband BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011 16:12    Onderwerp: Verzending vanaf Amerikaanse Amazon? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

hallo, ik wil binnenkort een spel bestellen vanuit de Amerikaanse amazon omdat dat omgerekend goedkoper is.
Nu staat er bij de engelse (amazon.co.uk) wel een prijs bij, dat je vanaf 25 POND gratis verzending hebt, toch ? : (http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=mk_sss_dp_1?ie=UTF8&nodeId=200039400&pop-up=1)

Maar bij de Amerikaanse kan ik zoiets niet vinden. Ik heb amazon.com al vergelijken met prijs met TheHut en al die sites, maar het maakt niet zoveel uit, en dan kies ik toch de "grote" site.

Nu ben ik benieuwd of jullie iets kunnen vinden en of jullie het toevallig weten.

(Voor het geval dat, het geen dat ik wil kopen is $99.99, dus als het vanaf een bepaald "tarief" is, hoor ik het ook graag natuurlijk)..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dan kun je beter bij the hut oid uit VK bestellen dan uit de VS. Bij bestellingen buiten de EU moet je meer belasting betalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

en codes voor bijvoorbeeld DLC die je erbij krijgt werkt dan alleen op US account.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Waarom niet gewoon eens proberen? Je Amazon UK en COM account is dezelfde, en je kunt gaan tot net voor het confirm schermpje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

@Joni,

Dan moet je een creditkaart ingeven, en die heb ik nog niet..
En, dan zou alleen Amazon Engeland overblijven, maar wat zijn andere betrouwbare en goedkope sites uit het VK dan?

Ik hoor het wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Sep 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

TheHut, Zavvi en Game misschien eens proberen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wekband BerichtGeplaatst: 23 Sep 2011 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 127

Christian Vuye schreef:
TheHut, Zavvi en Game misschien eens proberen?


Welke site bedoel je met "Game"?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 23 Sep 2011 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.game.co.uk/

zie ook: http://www.gamestracker.com/

En Amazon US heeft inderdaad geen gratis shipping naar Nederland. Amazon UK is geloof ik boven de 10 pond gratis, niet 25.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group