Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende  
Xenathos BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Ik zal ff kijken of ik het gewoon kan krijgen van m`n ouders... mag niet zomaar dingen kopen via internet namelijk (A)

Naja... Het ziet er echt niet uit maar ik ben al addict terwijl ik alleen nog maar filmpjes heb bekeken o-o
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

ik heb nog geen paypal van iemand kunnen lenen/op mn eigen kunnen storten. Dus ik speel het in offline mode (iemand met acc 1 keer in laten loggen, wereld aanmaken, en je kan offline spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Sutefuu schreef:
ik heb nog geen paypal van iemand kunnen lenen/op mn eigen kunnen storten. Dus ik speel het in offline mode (iemand met acc 1 keer in laten loggen, wereld aanmaken, en je kan offline spelen


Ik ga het wel kopen vanavond, daarvoor idd op dezelfde manier gedaan. Ik zou niet weten waarvoor ik het koop, mss omdat ik nu maar op versie 1.0 zoveel zit , en niet 1.1 ofzo , + 30 oktober komen er nieuwe updates zoals fishing. Oja en dan nog online, maar dat lijkt me saai, want er is toch nog geen survivor mode voor online of wel?

Trouwens thanks nog, het is gelukt met cartograph, het was wel even uitzoeken waar mijn huis was maar uiteindelijk gelukt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sutefuu BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

btw, een tip met cartograph is ook om van torches een lichtje naast een boom te zetten, en dan met cartograph kijken waar je bent, weet je precies waar je heen moet
of je maakt een compass
leegIRONleeg
IRONredstoneIRON
leegIRONleeg
en legt een spoorlijn oid tussen je huis en je spawnpoint
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Godver, Mick alleen kon me dan nog niet overhalen maar ik kan niet op tegen het enthousiasme van heel Gamed. Ook maar kopen I guess.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Net echt gekocht, ben benieuwd naar of er echt zoveel updates zijn. iig kijk ik uit naar dingen die notch op zijn blog zet
Nu weer even verder nieuw kampje te maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Gamed party server?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Nickdhnick schreef:
Spawnpunt is altijd op 1 plek ja. Dus het is altijd handig om de weg te markeren waar je heen gaat. Pluk bijvoorbeeld veel bloemen.

Of sla herkenbare punten op als een plaatje. Ik hem me de eerste keer ook rot zitten zoeken naar mijn huis xD pff

Je kan ook een compas maken die altijd naar je spawnpunt wijst. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tools#Compass
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Paintskillz schreef:
Gamed party server?


lijkt me vet, alle Gamed bro's die lekker rond lopen te kutten online. Is op zich niet eens zo moeilijk om te maken, je kunt gewoon software van de officiële site downloaden en zo een server opzetten. Het is denk ik wel het beste om te wachten tot de uber update van 31 oktober aangezien multiplayer support dan beter zal worden, ben erg benieuwd.

@Dellion momenteel ligt de update rate een stuk lager maar dat komt natuurlijk door de grote update die eraan zit te komen

Verder zelf verder gegaan met Skylands vandaag, echt super epic. Heb in een dungeon gevonden waarin je eerst een groot stuk af moest leggen langs legioenen van zombies en skeletten waarna er uber loot te vinden was; twee diamanten pickaxen, een diamante shovel en een volledige iron armor ^^.


een beetje de wereld van Skylands
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Über-update? De bèta? Dan moet ik hem snel kopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

GekooktEi schreef:
Über-update? De bèta? Dan moet ik hem snel kopen?


Neh, kijk gewoon @ http://notch.tumblr.com/ En dan volgens mij het 3rde artiekel. Zowiezo moet je hem, als je het niet hebt snel kopen. Omdat je dan achterloopt hehe

Ja zo een dungeon had ik ook eens, maar die was like 4 blokjes onder de grond. Echt dichtbij, ook maar een klein stuk lopen en toen een chest met items. Jammer dat die zombies me weer moesten dood maken -.- !

Heeft iemand hier al eens een ECHT groot dungeon/cave gehad? Dus ook like enorm van binnen kwa ruimte (aangezien ik wel wil weten of dat er is zonder te maken) als het antwoord ja is , plaatjes?


-- Btw , wat bedoelen ze met die eerste van de update ? over die wereld? met portals?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Dellion schreef:
-- Btw , wat bedoelen ze met die eerste van de update ? over die wereld? met portals?

Gewoon dat je een portal inloopt en er even verder weer uit komt bij een ander portal. Zo klinkt het tenminste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

vgo910 schreef:

Je kan ook een compas maken die altijd naar je spawnpunt wijst. http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tools#Compass


Dank u!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 13 Okt 2010 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

win win





Alhoewel, die mevrouw....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Net een toren gemaakt, spring er van af. Zie ik mijn toren niet vanaf mijn spawn point -_- crap xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ffuuuu. Nog meer gefaal dan mijn voorganger hier @ topic.
.. Dit faalt ECHT heel erg.
De hele eerste dag & nacht een enorme berg uitgegraven. ga ik even woodcutten voor lampen. kom ik terug zit er zo een dikke spin in -.-
FFuuu!

Nu maar eens em eruit proberen te luren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dellion schreef:
Ffuuuu. Nog meer gefaal dan mijn voorganger hier @ topic.
.. Dit faalt ECHT heel erg.
De hele eerste dag & nacht een enorme berg uitgegraven. ga ik even woodcutten voor lampen. kom ik terug zit er zo een dikke spin in -.-
FFuuu!

Nu maar eens em eruit proberen te luren


Je kan een zwaard craften of een pijl en boog en em neer schieten. Vergeet nooit licht overal te zetten en je hele huis dicht te maken. (gebruik ramen, geen open gaten).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Robert schreef:
Dellion schreef:
Ffuuuu. Nog meer gefaal dan mijn voorganger hier @ topic.
.. Dit faalt ECHT heel erg.
De hele eerste dag & nacht een enorme berg uitgegraven. ga ik even woodcutten voor lampen. kom ik terug zit er zo een dikke spin in -.-
FFuuu!

Nu maar eens em eruit proberen te luren


Je kan een zwaard craften of een pijl en boog en em neer schieten. Vergeet nooit licht overal te zetten en je hele huis dicht te maken. (gebruik ramen, geen open gaten).


Ramen doe ik altijd , werkt prima zoals op de vorige pagina die link. maarja dat was een hoge woning en niet zoals nu cave-achtig.
Ja voortaan eerst maar eens woodcutten voordat ik aan een huis begin

maar ik heb die rot-spin al dood.. handige bug had ik.
Nu even deur maken en dan achter de enorme cave woning mijn mining plek maken, ook handig.

en ja ik weet van zwaard etc. daarom zei ik ook eerste dag & nacht. als je langer bezig bent heb je dat uiteraard al

En hée, de tijd vliegt.. zo maar eens stoppen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

... zo maar eens stoppen...

tsja dat zei ik een half uur geleden al tegen mezelf

En crap, ik zit nu lekker onder in de grond, vind telkens nieuwe ruimtes. Maar is lastig om daar allemaal fakkels te plaatsen. Zit telkens weer zo'n kut beest achter me en hoor zo'n spin piepen. Wordt er nog bang van xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
... zo maar eens stoppen...

tsja dat zei ik een half uur geleden al tegen mezelf

En crap, ik zit nu lekker onder in de grond, vind telkens nieuwe ruimtes. Maar is lastig om daar allemaal fakkels te plaatsen. Zit telkens weer zo'n kut beest achter me en hoor zo'n spin piepen. Wordt er nog bang van xD


nou net dan. ik draai me om ineens zo een geluid en staat er zo een opblaas beest , kijk wat die kut-beesten aanrichten

http://img545.imageshack.us/f/dood1.jpg/
http://img100.imageshack.us/f/dood2.jpg/

Was dood gegaan daardoor, ineens 3 van die ontploffingen
Nja, zo maar eens verder met mijn mine plekken. Of eh zo, morgen. ik ga zo pitten.


Edit ; Eh wat.. Dat zei ik een halfuur geleden ookal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik heb een huisje van tnt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Leuk als er zo'n groen beest bij komt en ontploft ByeBye huisje xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Damn nog gewoon 16 dagen tot de update. bah
Echt zin in ; Biomes, wat dus inhoud verschillende land types, bijv
Desert Swamp, Mountains, Canyons, Volcanic
Beetje dat. volgens mij weet nog niemand wat precies, maar het woord biomes staat tenminste in de update lijst.


Update ;


Edit: Dit gebouwtje vanaf een afstand(vanaf mijn eerste gebouw) in het donker:


Best leuk huisje zo, zie je ook van ver af. dat is altijd mijn bouwstijl zo (ergens in de verte kan je nog net een ander gebouw zien, daarzo rechts)

En die cave Beste ooit. daar ben ik nog lang niet klaar =D
Btw : Thanks nog voor de tip, echt geweldig die cartographer


Laatst aangepast door Velqor op 14 Okt 2010 16:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ik heb even gekeken of het wat voor mij is, en ben na een paar dagen spelen maar gelijk een PayPal account aan gaan maken Hier kan ik mooi de tijd mee doden tot Black Ops!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ben er gisteren ook maar even aan begonnen. En wat is het verslavend! Speel het voorlopig nog illegaal, maar er is al geld onderweg naar m'n PayPal account. Vanaf volgende week heb ik hem gewoon legaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group