Auteur |
Bericht |
|
rolf |
Geplaatst: 16 Aug 2007 18:56 Onderwerp: Bioshock demo GLITCH!
| |
|
er zit een glitch in de bioshock demo waarmee je buiten in de zee kan lopen
chek et hier |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Aug 2007 19:02 Onderwerp:
| |

|
er zitten er redelijk veel in  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 16 Aug 2007 19:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | er zitten er redelijk veel in  |
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Overigens voegt de glitch weinig toe, je kunt maar een klein stukje door lopen, toch is het grappig om te zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Aug 2007 20:06 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | dnarbeis schreef: | er zitten er redelijk veel in  |
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Overigens voegt de glitch weinig toe, je kunt maar een klein stukje door lopen, toch is het grappig om te zien. |
het is waar,check gamespot forum |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 16 Aug 2007 20:34 Onderwerp:
| |

|
Als er een glitch inzit waarmee je tegen een big daddy kunt vechten wil ik de demo nog eens opnieuw spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 19 Aug 2007 17:25 Onderwerp:
| |
|
Ik vond die demo veels te kort. Een paar ruimtes door lopen 8 vijanden kapot knallen. En een vliegende verdedegings robot. En alleen maar vuur en electrisiteit als plasmid. En ik heb alleen een pistool en machine geweer gevonden.
Ze hadden beter de demo ook een deel van midden het spel in kunnen stoppen. En een gevecht tegen een big daddy. En een gedeelte waar je telekinese (hoe schrijf je dat?) kon gebruiken en een stukje waar je een verdedigings robot kon hacken. Nu is het alleen maar uit water zwemmen. In de vuurtoren. In een onderzee transport beetje rond kijken. En zoeken naar steeksleutel meppen. cut-scene plasmid duurtje open. Lopen lopen. cut-sceen. Wat neer schieten. Einde.
Veels te korte demo. Je ziet niks. Waarvan die enthousiasme?  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 19 Aug 2007 19:45 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | en een stukje waar je een verdedigings robot kon hacken |
Dat kun je ook.
En volgens mij is ie niet korter dan de andere demo's op marketplace. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 19 Aug 2007 22:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Master Killer schreef: | Ik vond die demo veels te kort. Een paar ruimtes door lopen 8 vijanden kapot knallen. En een vliegende verdedegings robot. En alleen maar vuur en electrisiteit als plasmid. En ik heb alleen een pistool en machine geweer gevonden.
Ze hadden beter de demo ook een deel van midden het spel in kunnen stoppen. En een gevecht tegen een big daddy. En een gedeelte waar je telekinese (hoe schrijf je dat?) kon gebruiken en een stukje waar je een verdedigings robot kon hacken. Nu is het alleen maar uit water zwemmen. In de vuurtoren. In een onderzee transport beetje rond kijken. En zoeken naar steeksleutel meppen. cut-scene plasmid duurtje open. Lopen lopen. cut-sceen. Wat neer schieten. Einde.
Veels te korte demo. Je ziet niks. Waarvan die enthousiasme?  |
Ze hebben er juist goed aan gedaan, hoe verder je geplaatst was, hoe meer spoilers er in hadden gezet, zo ook als ze hem langer gemaakt hadden. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 19 Aug 2007 23:14 Onderwerp:
| |
|
ja maar dat is niet het enige, het is juist zeer dom om een demo vol te stoppen met features die ook in de game zitten, dan weet je alles al, nu ben je beniewt wat er gaat komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 20 Aug 2007 00:14 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
rolf schreef: | ja maar dat is niet het enige, het is juist zeer dom om een demo vol te stoppen met features die ook in de game zitten, dan weet je alles al, nu ben je beniewt wat er gaat komen. |
Dat valt dus ook onder spoilers  |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 20 Aug 2007 11:43 Onderwerp:
| |
|
Een demo is toch bedoeld om jouw te overtuigen om die game te gaan halen? Ik ben alleen teleurgesteld. Ik vond het niet indrukwekend.
Waarom altijd een demo van het begin van een spel? |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 20 Aug 2007 18:58 Onderwerp:
| |

|
Master Killer schreef: |
Waarom altijd een demo van het begin van een spel? |
Rene Groen schreef: | Ze hebben er juist goed aan gedaan, hoe verder je geplaatst was, hoe meer spoilers er in hadden gezet, zo ook als ze hem langer gemaakt hadden. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
wa |
Geplaatst: 27 Sep 2007 13:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Waarom ze dat doen nou ?als je alles weet is er geen uitdaging meer en weet je alles al. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|