Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 19:56    Onderwerp: Hebt u ook de nieuwe F1 ? , en wat vind u ervan . Reageren met citaat

Als F1 gek vind ik deze game te gek , btw ze weten v die minpunten want 2011 zou nog meer schade hebben er wordt al aan gewerkt dus 2011 zal knallen !!! In de versie 2010 moet je ff je tegenstanders op legendes zetten dan pas weet je wat een F1 rijder meemaakt bij de minste fout . :q .
Ik geef deze game nu al 85/100
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Is het niet Heeft u *********?

nee heb ik niet, maar wil het wel eens halen.
de weerseffecten zien er geweldig uit
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja de game ziet er best goed uit. Heb zowieso mijn race stuur weer eens erbij gepakt en misschien ga ik deze game wel halen.
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

@ De Dan , ja zeker .
reken er mij niet op af ik ben maar een arme man , sorry , spijt me .
Dank u voor deze verbetering maar ga nu tv kijken , bey
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik haak altijd af omdat ze een game maken van een seizoen dat al bijna is afgelopen/ afgelopen is eer dat ik de game koop.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Ik haak altijd af omdat ze een game maken van een seizoen dat al bijna is afgelopen/ afgelopen is eer dat ik de game koop.

Jij bent vast ook zo'n iemand die nooit meer Fifa 10 aanraakt als Fifa 11 er is?

Dit zijn echt dingen waar ik me nooit druk over kan maken.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt, alleen speel ik geen Fifa haha. Maar ik ben fan van een club en realisme. Ik wil dan inderdaad niet met een club spelen waar de helft van de selectie al lang een transfer heeft gemaakt naar een andere ploeg of waar de nieuwe aankopen niet meteen bij de selectie zitten.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Sep 2010 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat

zo is pro evo 6 nog steeds beter dan de next gen versies . . .

(heb ik ban horen zeggen ...)
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 06:35    Onderwerp: Reageren met citaat

F1 kan nooit begin het seizoen uitkomen omdat er zoveel verandert in het tussen seizoen andere wings ,rijder die hun plaatsje kwijt geraken.
Sponsers enz. F1 zal altijd in Sept of Ockt uitkomen.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Het leek een leuk spel te worden, maar Codemasters heeft het op de een of manier toch weten te verneuken...hier de tot nu toe bekende bugs:

Citaat:

BUGS & ERRORS OFFLINE

-Pitstop exiting hesitation (see targa thread for temporary solution) (ALL FORMATS)

-Race results not portraying actual results (ALL FORMATS)

-Tyre punctures occur far too frequent (ALL FORMATS)

-AI blue flag issue, they get disqualified (ALL FORMATS)

-AI Fuel: AI qualifying slower then race start (ALL FORMATS)

-AI ghosting cars (ALL FORMATS)

-AI erratic swerving (in race when heating tyres isnt necessary)(ALL FORMATS)

-AI drivers not pitting at all in a race. (ALL FORMATS)

-Sound delay on shifting (ALL FORMATS)

-Split timing would be Usefull on screen. (ALL FORMATS)

-Sector 3 times don't stay up, you can't ever see your sector 3 (ALL FORMATS)

-Slight lag on controls of car (ALL FORMATS)

-Camera bug in time trial when exiting and rentering session head/hands disaapears TBC (ALL FORMATS)

-Tyre availability bug in practice sessions, e.g., no Primes available in P2 image (ALL FORMATS)

-Cars not being serviced in the pits and just sitting there, causing user to reset race if teammate is stuck. TBC (ALL FORMATS)

-Pit limiter auto on regardless of setting. (ALL FORMATS)

-wet times too fast , almost identical to dry times !??! (ALL FORMATS)

- too much grip in the rain (ALL FORMATS)

- too much grip with Intermediate/full wets (ALL FORMATS)

- live timer doesn't show personal best sector times (ALL FORMATS)

- third soft/hard tyre set not available in qualifying (ALL FORMATS)

- penalties given to player when ai hit you and also far too sensitive in certain forced situations (ALL FORMATS)

-Freezing and locking up often (XBOX360)

-Sustaining damage has no effect on performance on user or AI cars (ALL FORMATS)

-Remove hidden anti spin mechanic car doesnt feel right (or give option on/off) (ALL FORMATS)

Er zitten toch wel enkele serieuze bugs bij...zoals dat andere rijders helemaal geen pitstop maken of het feit dat je in de regen net zo hard gaat als op een droge baan. Om nog niet te spreken van het feit dat het spel best vaak vastloopt...
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Sep 2010 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
F1 kan nooit begin het seizoen uitkomen omdat er zoveel verandert in het tussen seizoen andere wings ,rijder die hun plaatsje kwijt geraken.
Sponsers enz. F1 zal altijd in Sept of Ockt uitkomen.

Sorry hoor maar aan het begin van een seizoen zijn er toch veel meer veranderingen. Nieuwe rijders, nieuwe auto's en nieuwe regels (zoals banden, benzine en de zaterdag kwalificatie). Daarnaast zouden ze het ook tussentijds met updates bij kunnen werken. Bij een FIFA/PES kan het toch ook? Deze komen redelijk vroeg in het seizoen uit (alleen begint de NL competitie iets eerder dan de andere). Het lijkt me gewoon veel toffer om ook daadwerkelijk de race te rijden die dezelfde dag of week ervoor ook op tv was te zien.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 11 Nov 2010 08:49    Onderwerp: Reageren met citaat

@ element: als er dan verrassingen blijken te zijn dat een paar rijders of team beter/slechter presteren of zich verbeteren gedurende een seizoen (zoals Ferrari), dan ben je niks aan een game die ah begin vh seizoen uitkomt, want dit klopt dan helemaal niet. Ikzelf ben ook een voorstander van een F1 game die naar het einde vh seizoen uitkomt, hoe vaak er niet al van rijders gewisseld is, McLaren vorig jaar die eerst 3 seconden trager was dan de eersten en op einde vh seizoen meestreed voor de overwinning....al die zaken moeten ze erin stoppen, kan nooit ah begin vh seizoen dat de game komt.

Anyyyywayz, nog mensen die dit spelen? Ik speel met de controller met traction control op full aangezien ik anders altijd spin. Probleem hierdoor is dat ik op sommige races razendsnel ben (Bahrein, Canada, Valencia, Melbourne, etc), maar op andere circuits zoals Catalunya, Monaco, lukt het me maar niet om binnen de top-15 te raken

Was ah denken om een stuur te halen, zodat ik alles op off kon zetten (nou ja alles.. de traction control is ong enige wat aan staat) en dat ik dan veel meer & beter de controle heb...is het de moeite om dat te doen? De Fanatec stuurwiel ziet er overigens fantastisch uit ervoor, maar duuuuuuur
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: