Auteur |
Bericht |
|
ProRick |
Geplaatst: 03 Sep 2010 18:28 Onderwerp: Maffia 2
| |
|
Beste Forum
ik wil graag weten hoe het spel maffia 2 is?
kunnen jullie je reactie hier neer zetten, want ik wil hem zelf kopen maar weet het nog niet zeker. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 03 Sep 2010 18:36 Onderwerp:
| |

|
nou kijk
er zijn een paar dingen die je kan bekijken
er is een demo uitgekomen .
je kan recensies lezen (metacritic.com)
je kan het op forums vragen (oh lol ....) |
|
Terug naar boven |
|
|
ProRick |
Geplaatst: 03 Sep 2010 18:47 Onderwerp:
| |
|
de demo heb ik gedaan, maar het geeft voor mijn gevoel een niet groot genoeg beeld van het spel zelf maar dat is mijn blik daar op |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 03 Sep 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 03 Sep 2010 20:01 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | Maffia? Really? |
Niet zo fflauw doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 03 Sep 2010 20:01 Onderwerp:
| |

|
Maffia 2 ken ik niet. Mafia 2 daarentegen wel. Verder is er al een Mafia 2 topic. Gamed.nl Forumindex -> Algemeen. Het is een multi platform spel, zoek het dan ook in een algemeen gedeelte van het gamed.nl forum. Best logisch  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 03 Sep 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
Nou, dan zal ik maar is volwassen doen en normaal antwoord geven(Ja echt ja).
Ik zou hem echt kopen als ik jou was, het is echt het vetste spel wat ik in 2010 gespeeld heb, hell, het is zelfs het beste spel wat ik in 2009 en 2010 heb gespeeld. De game is misschien wat kort(Op Hard zo'n 15 uur), maar als je klaar bent met spelen heb je echt het gevoel dat je net een 15 uur lange film heb zitten kijken.
Ik hoop dat ik je hiermee overtuigd heb en dat je hem morgen gelijk gaat kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 03 Sep 2010 23:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb hem mogen lenen van een kameraad (die overigens erg snel voorstelde om hem uit te lenen) en ben erg teleurgesteld. De missies mogen dan wel interessant zijn, maar als je die eenmaal hebt gespeeld dan is ook gelijk de pret er van af.
De open wereld en alles wat zich daar rond probeert af te spelen is te verwaarlozen. Met de gameplay die 2K heeft, hadden ze veel meer mee kunnen uithalen dan slechts wat verhaalsmissies.
Het nut van je wagen te upgraden is onbestaande. Je zal namelijk steeds een wagen voor handen krijgen in de missies waar je effectief een goed voertuig voor moet hebben. Wapens krijg je genoeg in de missies die je speelt en buiten de story missions is er niets te doen. De mogelijkheden van deze game waren enorm, toch slaagt 2K er in om zoveel kansen links te laten liggen... Zonde... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|