Auteur |
Bericht |
|
hallem |
Geplaatst: 21 Jan 2007 15:16 Onderwerp: daxter
| |
|
wie kan mij helpen ik kom niet verder bij de fish cannery dat is op 38% van het spel als je het water over moet steken met de springende vis waar de ingevroren blokken voorbij komen ik heb voor mijn gevoel alles geprobeert wie weet hoe |
|
Terug naar boven |
|
|
Wildfire |
Geplaatst: 26 Jan 2007 19:51 Onderwerp: Re: daxter
| |

|
hallem schreef: | wie kan mij helpen ik kom niet verder bij de fish cannery dat is op 38% van het spel als je het water over moet steken met de springende vis waar de ingevroren blokken voorbij komen ik heb voor mijn gevoel alles geprobeert wie weet hoe |
aan de rechterkant waar de vissen uit het gebouw komen. daar moet je gaan staan. met je vlammewerper die bevroren vissen ff beetje smelten dan gaat die piranja in die vis bijten. blijft hij vast zitten aan die vis en is ie dus even uit het water. in die tijd kan je oversteken. hopelijk kom je er uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 19 Feb 2007 08:54 Onderwerp:
| |

|
Is Daxter een leuk spel? Ik heb laatst een psp gekocht en ik zoek nog een beetje leuke spellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 19 Feb 2007 09:31 Onderwerp:
| |
![]()
|
@ An0nix: ik heb Daxter met Oud & Nieuw even gespeeld en ik kan zeggen dat het heel erg verslavend was. Daarbij zag het er nog erg goed uit ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 19 Feb 2007 12:21 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Wildfire |
Geplaatst: 19 Feb 2007 14:46 Onderwerp:
| |

|
An0nix schreef: | Is Daxter een leuk spel? Ik heb laatst een psp gekocht en ik zoek nog een beetje leuke spellen. |
Daxter is zeker een leuk spel, zit leuke humor in, ziet er leuk uit. maar je moet er wel van houden, platform games, als je m uitgespeeld hebt, zit er weinig replay waarde aan. ik heb m ook bij mijn psp gekocht. en heb er geen spijt van gehad. zeker een aanrader |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|