Auteur |
Bericht |
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Aug 2010 11:44 Onderwerp: Catherine
| |

|
Catherine is een nieuwe game die ontwikkeld wordt door de makers die ook verantwoordelijk waren voor de Persona reeks (Team Persona). Catherine is een horror action adventure game met een volwassen thema.
Het spel zet je in de schoenen van Vincent, een man zonder ambities. Overdag leeft Vincent een normaal leven, maar 's nachts heeft hij nachtmerries waarbij hij gestalkt wordt door Catherine, een vrouw met een abnormale lust naar seks. Vincent kan niet ontsnappen uit zijn nachtmerries waardoor de actie voornamelijk in deze droomwereld plaats vindt. Dit is te vergelijken met de Persona reeks waar je ook alleen maar kan vechten op bepaalde plaatsen/tijden.
Game director Katsura Hashino heeft tegen Famitsu gezegd dat ze graag een volwassen game wouden maken voordat Team Persona aan een high-definition RPG gaat beginnen.
De game deze winter al uit in Japan voor zowel de ps3 als de X360. Een westerse release is nog niet bekend.
De trailer van de game kun je hier bekijken.
Wat vindt Gamed van de game? |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 20 Aug 2010 11:47 Onderwerp:
| |

|
Japanse horror action is soms zwak(The Ring) maar soms toch wel krachtig(Siren:Blood Curse) dus afwachten tot reviews zeker? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Aug 2010 12:23 Onderwerp:
| |

|
Ik blijf de game wel volgen. De Persona games waren altijd gaaf, dus de studio kan echt wel wat. Het stijltje is tof en de trailer deed me wel een beetje aan Heavy Rain denken.
XboxFan785 schreef: | Japanse horror action is soms zwak(The Ring) maar soms toch wel krachtig(Siren:Blood Curse) dus afwachten tot reviews zeker? |
Dit beoordeel je toch niet op de Amerikaanse remakes mag ik hopen? Deel 1 was overigens nog best aardig, maar kwam niet in de buurt van de originele japanse versies. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 20 Aug 2010 12:26 Onderwerp:
| |

|
@XboxFan
Ik denk niet dat het horror-horror wordt maar meer sfeer-horror.
Niet zo iets als Fahrenheit is. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 20 Aug 2010 12:27 Onderwerp:
| |

|
Geweldig
Ik heb een zwak voor anime games, weird games, duistere games, atlus etc etc etc
Om een verkeerde indruk te voorkomen, het gaat me niet om het 18+ gedeelte  |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 24 Jan 2011 19:35 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | As for Catherine, a demo is due for release on Thursday. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 27 Jan 2011 21:16 Onderwerp:
| |

|
Wie heeft de Trial Version al gespeelt, en wat vinden jullie ervan.
Ik zelf vindt de game wel leuk bedacht, maar speelt helaas voor geen meter.
Graphics,muziek,VA,personages,scenes zijn echt heel erg goed(soms de muziek dat me doet denken aan Persona).
Ze hadden beter Persona 5 mogen ontwikkelen dan deze game.
En deze game ziet er naar uit dat Catherine niet buiten Japan komt.
Dungeons zijn eentonig, this alleen maar klimmen en blokken duwen/trekken.
Maar inpricipe wel een leuk bedacht game. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|