Auteur |
Bericht |
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 17 Feb 2007 23:55 Onderwerp: Rainbow Six : Vegas
| |

|
Yo, ik weet niet of ik reclame mag maken voor een clan/site zoniet verwijder dit topic maar.
<Tekst weggehaald> |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 18 Feb 2007 09:11 Onderwerp: Re: Rainbow Six : Vegas
| |

|
wackyproffesor schreef: | We zijn een serieuse clan met een gezellige sfeer en hoge doelen maar dat is voor later. |
Wil ik nu net daarop afknappen. Hoge doelen en gezellige sfeer zullen uiteindelijk nooit samengaan.
Precies de reden waarom ik GOW heb buitengegooid  |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 18 Feb 2007 12:41 Onderwerp: Re: Rainbow Six : Vegas
| |

|
tarantino schreef: | wackyproffesor schreef: | We zijn een serieuse clan met een gezellige sfeer en hoge doelen maar dat is voor later. |
Wil ik nu net daarop afknappen. Hoge doelen en gezellige sfeer zullen uiteindelijk nooit samengaan.
Precies de reden waarom ik GOW heb buitengegooid  |
Hmm, we hebbe overigens een Alpha team voor hoge doelen en een Bravo team voor de 'gezelligheid' maar op dit moment richten we nergens op even kijken hoe het gaat. Hoge doelen en gezellige sfeer kan wel degelijk samengaan (buiten clan matches om dan..) join een trial of clan training maar Tarantino. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 18 Feb 2007 12:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik heb je bericht uit je eerste post weggehaald. Bij ons valt dit onder reclame, daar komt tevens bij dat ik dit ongepast vind voor een eerste post op dit forum. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|