Auteur |
Bericht |
|
zie sang |
Geplaatst: 19 Aug 2010 12:26 Onderwerp: Gezond gamen met Move ???
| |

|
Ik heb een probleem en wil jullie om raad vragen. Ik heb de Move ?s besteld en wil The Fight spelen .Wat ik nu niet wist is dat je niet vanuit je zetel kan gamen dus vraag ik mij af wat zouden jullie doen ? .Mijn situatie zit als volgt in elkaar .
Ik ben niet meer van de jongste ( nu 27 aug 41 jaar ) .
Ik ben ook niet meer van de slankse en heb ( dit hou ik liever prive ) een ziekte waardoor ik een rappere hartslag heb dan velen van jullie . Ik wil jullie laten weten dat op de WII boks ik me na 2 a 3 min moest neerzetten dit is dan ook van de release WII geleden en ben dan ook weer wat ouder . Nu vraag ik jullie zou ik wel in die ervaring stappen of gewoon met de D-pad blijven gamen ? , Zijn hier gamers die al ff met de Move gegamed hebben of de WII en wat raden jullie me aan . Sorry voor de typfouten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 19 Aug 2010 12:37 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gezien je verhaal lijkt het me niet heel verstandig om met Move aan de slag te gaan, althans niet voor games die je echt staand moet spelen. De situatie met ons vergelijken is door je gezondheid niet echt te doen, maar aangezien je na enkele minuten met de Wii spelen al je rust nodig hebt zal dit met Move niet anders zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 19 Aug 2010 12:41 Onderwerp:
| |

|
Move kun je natuurlijk altijd aanschaffen, er zijn zat games die weinig beweging vereisen. Een game als The Fight (die wel veel beweging vereist) zou ik in jouw geval lekker in de winkel laten liggen, of aan de kids geven om zich mee te vermaken. |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 19 Aug 2010 14:11 Onderwerp:
| |

|
Komen er dan nog wel topgames uit die ik met een D-pad zal kunnen besturen of gaan de mooiste op Move werken ???. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 19 Aug 2010 15:11 Onderwerp:
| |

|
zie sang schreef: | Komen er dan nog wel topgames uit die ik met een D-pad zal kunnen besturen of gaan de mooiste op Move werken ???. |
Playstation games krijgen Controller en Move ondersteuning. Het blijft dus optioneel. Games als Socom bijvoorbeeld kun je trouwens wel gewoon zittend in de bank spelen met Move. Als ik jou was zou ik gewoon geen Wii Sports achtige games halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|