Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Token BerichtGeplaatst: 24 Nov 2010 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2008
Berichten: 1437

4.50 p/u bruto + netto, 1x per jaar een ziek uitje en 4 keer per jaar masterclass met afsluitende party. Verder doen we elke dag als we avonddienst draaien afsluiten aan de bar, met soms wat frituur chips of iets dergelijks.

Living the goodlife
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 07:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

minimumloon, 3,80 pu. krijg wel een beetje korting op pizza enzo, als ik afsluit wel gewoon gratis pizza naar keuze en gratis drinken (officieel niet zo, maar een maat van mij is dat shiftrunner, oftewel gratis)

EDIT: ik zie net dat de chemici goed verdienen, ben ik toch maar blij dat ik Scheikundige Technologie ben gaan doen. volgens mij was het gemiddeld startsalaris iets van 2400 bruto per maand. En dat dan als ik 21 ben! (als ik geen bestuursjaar doe)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 07:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik verdien 8.89 per uur, en ben 20 jaar.
Ik werk 11 uur per week, en salaris wordt bepaald per 4 weken.

Dus 44 x 8,89...
En omdat ik onder de 12 uur werk, krijg ik nog het All-in-One uurloon, ofwel krijg elke maand mijn vakantie geld en winstuitkering.

Dus 44 x (8.89*33,32%) = 503,89

Alleen ik weet niet hoe ik het doe, maar ik krijg altijd mijn overuren uitbetaald. Dat zijn er ook een stuk of 15.

Dus 15 x (8.89*33,32%) = 177,78

Dan alles wij elkaar: 503.89 + 177,78 = 681,67.

Als laatste krijg ik nog 91 cent voor wanneer ik de winkel open of sluit. Dat gebeurt minstens 4 keer in 1 periode xD

Ofwel ik vind dat ik aardig verdien voor een student.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Leeftijd: 26
Opleiding: nope
Werkervaring (wat / hoelang) : aardappelfabriek lopende band werk, geen flauw idee, te lang geleden. distributiesilo, 1 dag direct zware derealisatie + burnout. Keuken (voedselbereiding voor vitrine en maaltijden), ongeveer 2 weken toen burnout.
Burgerlijke staat (+ten laste?): ff googlen hoor, ongehuwd (ik dacht dat dat burgerlijke stand heette)
-------------
Werkgever/Industrie waar je in werkt (+ paritair comité?): nope (en wat is paritair comité nou weer)
Huidige functie: niks.
Anciënniteit (*) : echt geen flauw idee wat dat woord betekend.
Werkweek (parttime/fulltime/hoeveel uren/week effectief):
Afstand woon/werk: 1 milimeter. (mijn werk is op muziekinstrumenten en mn pc)
Ploegarbeid (? shiften)/dagwerk: snap hier ook niks van. kan niet antwoorden hier op.
Plaats waar je werkzaam bent: (Stad/Provincie) thuis.
-------------
Vakantiedagen (wettelijk (16,20,24?): geen.
Vakantiedagen (arbeidsduurvermindering): geen.
Vakantiedagen (andere extra): geen.
------------
Eindejaarspremie (volledig/gedeeltelijk): geen id wat dat betekend.
14e maand of winstuitkering: ik heb nooit winst.
GSM: nee.
Auto: nee.
Laptop: nee.
Maaltijdcheques (bedrag?): geen id.
Andere voordelen (bonus, cadeaucheques,...): lol grapje zeker.
-------------
Maand salaris (bruto):
Maand salaris (netto):

weet het verschil niet echt maar ik heb ongeveer 850 euro in de maand, daar moet alles nog van af (gas water licht huur etc) en dan houd ik ongeveer 200 euro per maand over voor boodschappen, ik moet dus op houtjes bijten zou ik een extratje kopen (zoals een spel) uitgaan (ik zeg er even bij daar bedoel ik geen clubs mee) is onmogelijk of ik moet mijn gamerij opgeven, daar denk ik weleens over hoor maar alleen naar een restaurant gaan of alleen naar een bioscoop.. pff.. nee man.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Verdien je geld met je muziek of leef je van de sociale bijstand? Want 850 euro per maand is niet bepaald veel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Christian Vuye schreef:
Verdien je geld met je muziek of leef je van de sociale bijstand? Want 850 euro per maand is niet bepaald veel.

ben 100% afgekeurd kon dus ook niet veel invullen, meer dan de helft van de termen in dit topic ken ik ook niet maar wilde toch invullen wat ik kon invullen. Anders is het zo saai, een topic zonder D:


Tis niet bepaald veel nee ik heb klavertje vier geluk dat ik huurtoeslag krijg anders had ik nieteens een woning. (of woonde ik nog in een drugsbuurt zoals een tijdje terug)

Op het moment leef ik van 40 euro boodschappen geld in de week omdat er wat gekut was met de huurtoeslag, toezeggingen van de wooncorporatie werden niet nageleefd, belastingdienst bijv stuurde wel het geld naar de wooncorporatie maar de wooncorporatie verrekende het niet en ik kreeg daardoor rode cijfers en de wooncorporatie maar lekker rente trekken van mijn geld (accolade)
tenminste zoiets was het geval ik zal wel weer een of ander door elkaar halen maar in grote lijnen zat het zo.

Voordat er 300 posts komen met 'waarom ben je afgekeurd'
dat gaat eigenlijk niemand wat aan maar onderdeel ervan heb ik al uitgelegd.
Ik krijg heel snel een burnout, of last van derealisaties of zelfs psychoses als ik de hele dag dezelfde handeling moet verrichten, ik ben extreem impulsief en kan me van het ene op het andere moment niet prettig voelen, ik kan me ook totaal niet concentreren, al helemaal niet als er meerdere mensen praten of als er een radio aanstaat oid. Ik kan niet luisteren naar wat iemand zegt als er een radio aanstaat bijv, of ik word opeens heel erg zelfbewust (met derealisatie eropvolgend)

En dat is dus een fractie van de reden.

Ik ben dan wel wijs met vanalles, en erg goed in analyseren.. in de praktijk ben ik gigantisch ongeorganiseerd, voor een quotum werken is absoluut onmogelijk, kleine baantjes heb ik zonder succes geprobeerd, ben nogsteeds wel van plan weer eens wat te proberen als ik wat beter weer in mijn energie zit want op het moment ben ik vooral mentaal nog aan het recoveren van die klerebende waar ze mij al die jaren in hebben laten zitten in die kutwijk. Het kan nog gekker.. die hufters hebben mij een winter lang zonder kachel laten zitten en dan durfden ze mij nog te vertellen dat het aan mijn kachel lag en niet aan de schoorsteen die ze anderhalf jaar lang hadden overgeslagen, en ja hoor na het vegen van de schoorsteen deed mn kachel het plots weer. Geeneens excuses voor ontvangen.

Ok dat was weer een kijkje in de wereld van D: sorry voor de 1/5e deel offtopic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 25 Nov 2010 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik zou ook gek worden van aardappels schillen ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
koekiemonster BerichtGeplaatst: 19 Dec 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 53

30 jaar, 3500 bruto in de maand, 13de maand aanwezig, mogelijkheid tot bonussen. Voor de rest normale regels wat betreft vakantiedagen etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Dec 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik verdien zelf niet echt enorm veel, maar woon nog bij mijn ouders en hoef dus niks te betalen(bijna niks).

Ik krijg maandelijks
1--Rond 4de van de maand krijg ik mijn Tubantia kranten geld
140 euro ongeveer.
2--Rond 7de van de maand krijg uik mijn post geld
70 euro ongeveer.
3--Rond 20te van de maand krijg ik zorg toe slag
60 euro
4--Rond de 27te van de maand mijn loon van een jaar contract
880 euro

Vanaf Januari krijg ik meer centen
1--Binnenkort een loonsverhoging(hoeveel weet niet).
2--Binnenkort ook nog een extra wijk Tubantia+Telegraaf in 1 wijk 150 euro ongeveer.
3--Zorg toe slag wordt ook met een 10je meer vanaf Januari.
4--Ga binnenkort ook op zaterdag werken bij mijn bedrijf voor extra centen(hoeveel weet nog niet moet meer info vragen).

Wat ik maandelijks betaal.
1--Betaal alleen 100 euro kostgeld.
2--Menzis(ziekenfonds)95 euro zit in basis pakket
moet ik ook ff omhoog gooien, je krijgt bijna niks vergoed.
3--en een betaal achterstand maar daar ben ik in Februari vanaf.

Scheelt ook weer geld omdat ik niet uitga/drink/rook.
Heb trouwens ook nog geen auto, leen die van mijn moeder wel heel weinig, zodat ik de benzine niet hoef te betalen.

Rest wat ik over houdt in de maand, leg ik weg voor de vakantie
of ik koop een game als ik denk van ''ga ik hem wel spelen of leg hem in de kast''wat ik in het begin deed.

Scheelt weer dat ik niet alles hoeft te betalen de vakantie naar Japan
mijn moeder wilt van mijn vader betalen, zakgeld moet ik voor zorgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Dec 2010 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

koekiemonster schreef:
30 jaar, 3500 bruto in de maand, 13de maand aanwezig, mogelijkheid tot bonussen. Voor de rest normale regels wat betreft vakantiedagen etc.

€3500,- in de maand?!
Wat doe je dan precies? En welke opleidingen heb je daarvoor nodig? Want met zo'n salaris wil ik jouw werk ook wel doen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
koekiemonster BerichtGeplaatst: 19 Dec 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 53

Mr. Awesome schreef:
koekiemonster schreef:
30 jaar, 3500 bruto in de maand, 13de maand aanwezig, mogelijkheid tot bonussen. Voor de rest normale regels wat betreft vakantiedagen etc.

€3500,- in de maand?!
Wat doe je dan precies? En welke opleidingen heb je daarvoor nodig? Want met zo'n salaris wil ik jouw werk ook wel doen!

ik geef advies op het gebied van IT implementaties, tevens doorloop ik diverse projecten tegelijk, allen op IT vlak.
Daarnaast is 3500 niet zo heel gek.

Ik heb diverse studies gedaan na mijn HBO informatica.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Sep 2012 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

hmmm, het is een tijd lang niks meer gepost op deze topic...

Wat ik maandelijks verdien

Kranten
3 wijken, 3 kwartier per wijk, zo'n 150 euro per wijk,
om 3 uur midden nacht eruit tot half 6, 6 uur.
verdien dus 450 euro rond de 4de van de maand.

Loon
full time baan bij Tuinhout Profijt sinds 8 april 2012
mijn ex-collega dat bij mij samen bij Ganzeboom meubelmakers heeft gewerkt dat in 2011 failliet is gegaan is zijn eigen bedrijfje gaan starten en mij in dienst genomen.
Daar krijg ik dus netto 1270 euro van rond de 27te van de maand.

Ook vraagt mijn baas me regelmatig op zaterdag te werken voor een kleine 12,50 euro per uur.

Kranten=450 euro
Loon=1270 euro
en verdien dus 1720 euro in een maand waarvan ik de maandelijkse lasten van betaal en spaar altijd voor vakanties.
Overige centen besteed ik uit aan games of andere dingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Sep 2012 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Bruto €0,00. Vorig jaar vakantiewerk als magazijnier leverde me 11euro netto per uur op. Momenteel beleg ik mijn geld in allerlei aandelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 03 Sep 2012 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

60 euro verdiend bij walibi dit jaar, dat is alles.
Ontslagen omdat ik op vakantie wou in de vakantie, want fuck logica!:')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Dellion schreef:
60 euro verdiend bij walibi dit jaar, dat is alles.
Ontslagen omdat ik op vakantie wou in de vakantie, want fuck logica!:')


Niet goed bezig Dellion

OT:

Student verkoper bij de afdeling elektro in de plaatselijke Carrefour, zeer chille job gezien je meestal uitleg moet geven over tv's, laptops, fototoestellen ect. 25u/week.

Bruto basis: 10 euro per uur (ik ben 19). Hier komt 50% bij als ik na 18.00 moest werken (op zaterdag 50%+50% na 6 uur ) + kilometervergoeding. Als student heb ik ook amper belasting moeten betalen.

Ik heb er al 2 vakanties goed geld verdiend. Ze waren ook zeer tevreden over me, ik mag altijd terugkomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ik hou het bij me €11.45 p/u als Teamleider verkoopafhandeling. Echter komt dat 32,33% extra bij peruur als all in one salaris. Is dus €15.15 p/u.

Minimaal werk ik 44u per 4 weken. Maximaal 160u.
Min: €666
Max: €2.424

Gemiddeld zit ik op €1.700 maar vond het wel eens leuk om het uit te rekenen haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Met technische studies zit je altijd wel goed, en vooral als het een internationale studie betreft. Ook dit jaar weer veel meer stage plaatsen aangeboden dan er mensen op mijn opleiding zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

op het moment: 120 euro per maand :'). oh en ik werk 60 uur per week

Laatst aangepast door Paintskillz op 10 Sep 2012 20:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Circa 3500,- per maand en een dertiende maand.

Maar ik ben per maand al 1200,- kwjt aan vaste lasten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Sep 2012 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Ik wilde net zeggen wat komt dit topic me bekend voor.

Ehm, 4,65 per uur vanaf vrijdag 5,65 per uur.
Zondag 200% hehe.
Geen idee, ergens rond de 150 euro per maand
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Sep 2012 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Ellentjeeah schreef:
Ik wilde net zeggen wat komt dit topic me bekend voor.

Ehm, 4,65 per uur vanaf vrijdag 5,65 per uur.
Zondag 200% hehe.
Geen idee, ergens rond de 150 euro per maand


Dat is niet vanaf vrijdag, maar vanaf 8 oktober, want dan begint de nieuwe periode. Je hebt net de pech dat de periode maandag is begonnen. Je salaris gaat dus pas omhoog bij de eerst komende periode.

Net even berekend, op zondag verdien ik €30.45 bruto.. Nice
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 11 Sep 2012 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Paintskillz schreef:
op het moment: 120 euro per maand :'). oh en ik werk 60 uur per week

wauw das eeeh karig :s


Nettoloon;4,50
18 uur in de week
18x4x4,50 = 324,- per maand
1x in t jaar vakantiegeld, 1x en winstdeling
ben 16 jaar niet slecht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 12 Sep 2012 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Ik krijg bruto ongeveer 1080 euro per maand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group