Moet ik mij zorgen maken dat mijn vrouw iets met een neger gedaan heeft? |
Het gaat over een playstation 3 jong mafketel lul niet. |
|
45% |
[ 11 ] |
Je hebt nieteens een vrouw, je hebt nieteens een vriendin man. |
|
33% |
[ 8 ] |
Better safe than sorry, maar wel eerst trainen voordat je hendig boos op de vuist gaat bro. |
|
20% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 24 |
|
Auteur |
Bericht |
|
D: |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:32 Onderwerp: Ik ben zojuist vader geworden van een zwarte baby.
| |

|
En de rest van dit topic is in het engels omdat ik geen zin heb om alles te gaan zitten vertalen omdat ik het net ook allemaal heb zitten tiepen op een ander internationaal forum en niet bezig blijf.
Hieronder dus wat mij allemaal is overkomen de afgelopen tijd en vandaag.
(nouja niet allemaal maar iig alles wat de klap op de vuurpijl was)
I just became a father of a black baby (again).
The previous one was fat though.
This one is a slim 250 GB with the games uncharted (meh) and some rally racing game whatever game (vroom)
My first racing game i guess.
But let me tell you the story about how my previous baby died since its an 'epic story' of 'epic proportions' and since you like the word 'epic' so much like all people who frequent 4chan while they are under 12 years old ill say the word one more time near the end of this story.
I was playing modern warfare 2 on a rainy night with my younger brother (never do this) and all of a sudden 'pop' it froze right after a match. So i was like 'what is this bro' he was like 'i dont know' so then i was like 'ok well lets reset it'
On reset it wouldnt read the disc for some reason, trying again and again until finally it did but after a single match it would just freeze again. We kept redoing the previous a few times untill we both agreed that the ps3 had a problem.
So i decided to get a lens cleaning disc to fix it as far as thats possible, but that completely failed seeing as lens cleaning discs are bullshit.
Next up i looked around for a special screwdriver to open the ps3 up (its 5 years old ffs, i couldnt turn it in to sony even if i wanted to and getting a new lens would cost me 100 bucks, and i didnt want to pay 100 bucks cause thats a shitload of money.. little did i know it would get worse)
I opened up the ps3 and knifed my way through all the screws untill i finally reached my blueray driver. (i used yt vids of dissasembly) what do you think.. there was still a DVD in the slot (i watched 3 dvds yesterday and forgot to take the last one out before i had the marvelous idea of dissasembling.)
I then just vacuumed the whole thing, and slowly putted together everything again, had to disassemble and assemble a few more times due to misplaced shit.. (grr) (3..HOURS BUSY)
Finally it was together and i was literally saying to myself i quote 'im going to flip out if this thing now doesnt work'
This quote will go into history as my legendary quote of the legend.
I plugged it all in and turned it on.
KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR TE TE TET ETETETE KRRRRRR!!!!
It said.
I was like 'holy shit i need to turn it off before my power gets cut in the whole house or something'
Then i was like 'ohwell ill try it again perhaps it was a screw lets just see if it actually goes to the xmb.'
But it didnt and it was fucking dead.
And now i was in town after cursing myself a million times for being a 'genious' and a 'intellectual' and 'way more intelligent than the people who were on the sides of the streets drinking beer' my mp3 player also suddenly broke down (wtf) and no shop still sells the model with batteries and im not a walking power source now am i so if i want to listen to MY MUSIC (i made it) and i run out of mp3 player power then how do i recharge it? with a watermill? with a balloon? I want my battery eating mp3 player. :/
Also i pulled a muscle in my leg and i still feel it.
Anyway my mother wasnt even home (she had my vacation money and i wanted to buy a new ps3 right away)
So i walked into the city and met my ex girlfriend and her mother, and then i saw my mother and told her about the whole thing.
So i got my money and ran to the store with my eyes on 'panic' mode, a child jumped around in front of me in a tight alley and her parents started laughing, i wanted to strangle the child but i could pull myself together quickly, afterall.. a new ps3 called for me from afar, i could hear its little voice saying 'cala! you need me!'
i was like 'i know right'
So the crickets were chirping, they were chirping for calamaistr.
And then i was in the store and then saw the slim for 300 bucks, but the shop owner i kinda know said to me 'you can get twice as many GB's for just 50 bucks more!!!
I was like.. 'but i already have tekken 6' and i dont want 'god of war III' because that is a shit game.
Everyone in the shop agreed. (there was nobody in the shop but me)
Then she said how about 'uncharted and a racing gaym'
I was like 'ok, i guess... ill just do it for the GB's and give the games to my younger brother or something, yea what can i say i know many people apparently love 3d action games but i think theyr a disaster, like going to a hooker when you have a date already with a beautiful and talented and creative and healthy girl being action RPGS or beatemups or fps or whatever.
So THERE I WAS WITH THE THING in my hands. (the ps3 box)
walking to the register, and the registerguy said 'do you want to get that oneeee'
then i snapped and p.. no i said to him 'no im just going to take the box with me' and he laughed and we both laughed like there was no tomorrow and nothing had happened and then i payed 350 euros (thats 600 dollars i think)
And in a moment im going to hook up my new baby, not that i can recover my savedata or 'anything' for that matter 'yet.
Ill need to wait and hope a rl friend of mine has the 'mood' to help me with that by bringing his ps3 to hold my harddisk.. sigh.
I hope you liked me sharing my unluck with you all, thats not the only crap that has befallen me actually, its way worse today and all i can think of is drinking a bottle of cherry whiskey in a moment before i start to put cables in anything.. or i might just strangle myself with them.
And im a good guy, a samaritan irl.. how did i deserve this? no idea.
Any normal person would have jumped in front of a train or something ten times already.
I must be batshit insane.
Greets -Cal.
oh p.s. i hate the word 'epic'.
- |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:44 Onderwerp:
| |

|
Waar is een cool story bro plaatje als je hem nodig hebt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:44 Onderwerp:
| |

|
Vette poll D: ik ga rustig even bedenken voordat ik een keuze maak. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:46 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Waar is een cool story bro plaatje als je hem nodig hebt? |
Het was ook het eerste wat in me opkwam
Ik zal het dan maar doen:
 |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:49 Onderwerp:
| |

|
Ik kan je al vertellen, als je je PS3 niet aan krijgt, kan je je savegame files vergeten. Zodra jij hem unplugged en in een andere PS3 steekt, gaat hij hem formatteren.
Zal iets zijn in de zin van: schijf moet voor gebruik geformatteerd worden. [OK]
Sorry, but you are shit out of luck! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:50 Onderwerp:
| |

|
Zo'n 15 keer "I was like" was ook wel genoeg geweest om voor dit hele verhaal te compenseren. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:53 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:53 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Ik kan je al vertellen, als je je PS3 niet aan krijgt, kan je je savegame files vergeten. Zodra jij hem unplugged en in een andere PS3 steekt, gaat hij hem formatteren.
Zal iets zijn in de zin van: schijf moet voor gebruik geformatteerd worden. [OK]
Sorry, but you are shit out of luck! |
RUK! ik wist wel dat er geheid nog iets zou komen wat het erger kon maken..
godverde..en nu.. nu ben ik dus echt alles kwijt? 5 jaar aan data.. plop weg..
star ocean 4 international..
modernwarfare 1 en 2..
bladestorm..
FUCKING DISGAEA 3...
o..m.f..g.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:55 Onderwerp:
| |

|
Bijdeze dan.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Jul 2010 22:56 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Waar is een cool story bro plaatje als je hem nodig hebt? |
Je had die Tekken 6 en God of War III kunnen verkopen toch? En de Amerikanen verkopen de PlayStation ook voor rond de 300 dollar. Wij betalen eigenlijk duurder als we nu naar de koersen kijken.
Kan je niet de HDD er uit halen van de PS3 en een backup maken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:01 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Trueskill schreef: | Waar is een cool story bro plaatje als je hem nodig hebt? |
Je had die Tekken 6 en God of War III kunnen verkopen toch? En de Amerikanen verkopen de PlayStation ook voor rond de 300 dollar. Wij betalen eigenlijk duurder als we nu naar de koersen kijken.
Ja die kan ik eruit halen maar hoe maak ik dan een backup?
Ik MOET echt mijn data hebben er staat gewoon veel te veel op waar ik eeuwige tijd ingestoken heb ik word PISSED OFF als ik dat kwijtraak.
Kan ik copy protected data ook overzetten trouwens? (denk aan star ocean 4 international.....) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Je kunt niet zwanger worden van handjes vasthouden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:07 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Je kunt niet zwanger worden van handjes vasthouden. |
HAHAHAHAHAHAHAHAHA  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:08 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Je kunt niet zwanger worden van handjes vasthouden. |
Nou dan kan ik toch mooi handjes vasthouden, maar ik zit wel met gebakken peren nu als ik mn data niet kan recoveren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:16 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Lawliet schreef: | Trueskill schreef: | Waar is een cool story bro plaatje als je hem nodig hebt? |
Ja die kan ik eruit halen maar hoe maak ik dan een backup?
Ik MOET echt mijn data hebben er staat gewoon veel te veel op waar ik eeuwige tijd ingestoken heb ik word PISSED OFF als ik dat kwijtraak.
Kan ik copy protected data ook overzetten trouwens? (denk aan star ocean 4 international.....) |
Je moet je HDD er uit halen en aansluiten op je PC. Je moet wel de juiste kabels kopen om het aan je PC aan te sluiten. Dan kan je door de HDD zoeken naar je save files. Je kan een backup maken met een standaard backup software van Windows. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:22 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: |
Je moet je HDD er uit halen en aansluiten op je PC. Je moet wel de juiste kabels kopen om het aan je PC aan te sluiten. Dan kan je door de HDD zoeken naar je save files. Je kan een backup maken met een standaard backup software van Windows. |
Hoe sluit ik die aan dan? Met welke kabels? Ik zal en moet dat doen.. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:27 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Joni Philips schreef: | Je kunt niet zwanger worden van handjes vasthouden. |
Nou dan kan ik toch mooi handjes vasthouden, maar ik zit wel met gebakken peren nu als ik mn data niet kan recoveren. |
Kijk of je je hdd aan de pc kan hangen. Zoja, kopieer de data naar de pc, hang er een hdd van een werkende pc aan, pleur daar je data op, klaar is kees  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 15 Jul 2010 23:59 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: | Kijk of je je hdd aan de pc kan hangen. Zoja, kopieer de data naar de pc, hang er een hdd van een werkende pc aan, pleur daar je data op, klaar is kees  |
Werkt niet. Been there, done that. Enige manier is via USB stick overzetten. Maar als je m niet aan krijgt... Trophies, Store tegoed, al je downloads op je account, die staan op de Sony servers. Alle locale data ben je gewoon kwijt. Al had je een USB stick met savedata, had er waarschijnlijk toch gezeik geweest van: data is niet op dit systeem gemaakt, kan het niet gebruiken of iets in die zin. Kijk, je kan wel van alles proberen, maar ik kan je zeggen, het is verspeelde moeite. Sorry.
En dat backupen via Windows kan je vergeten. Het format systeem van de PS3 is geen FAT32 of NTFS. Dit betekend dat Windows er niet mee overweg gaat kunnen. Misschien Linux omdat dit draaide op de PS3, maar das een long-shot. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 16 Jul 2010 00:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het is geen enorme ramp - zonde van je save game of een game die je bijna Platinum had omdat je hem bijv. 99,9% hebt uitgespeeld natuurlijk. Het belangrijkste blijft bewaard, maar tja ik moet er ook niet aan denken om al mijn saves te verliezen.
Maare, leuk verhaaltje. En succes met het vinden voor een draagmoeder voor je baby. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 16 Jul 2010 00:14 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Lawliet schreef: |
Hoe sluit ik die aan dan? Met welke kabels? Ik zal en moet dat doen.. |
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/974903/reviews.htm
Dit sluit je aan je HDD en dan plug je dit als een soort van externe HDD aan je PC. Vandaar moet je proberen je save files te vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 16 Jul 2010 02:14 Onderwerp:
| |

|
Echte trotse ouders hebben een Wii, Baajguardian.
ps: Die documentaire op fok is wel grappig van je.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 16 Jul 2010 04:05 Onderwerp:
| |

|
The Source schreef: | Echte trotse ouders hebben een Wii, Baajguardian.
ps: Die documentaire op fok is wel grappig van je.  |
Haha supergrappig :'D |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 16 Jul 2010 04:57 Onderwerp:
| |

|
Reageer wel als ik strax wakker word  |
|