Auteur |
Bericht |
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:12 Onderwerp: PSP 3000 kopen need help,
| |
|
Geachte leden van gamed.
Ik heb me aangemeld bij deze gamesite omdat ik paar dingen wil weten over de psp.
Ik zelf heb nog een paar vragen er over want ik wil hem mee nemen voor op vakantie.
ten eerste de psp 2000 kan je niet meer kopen maar die heet toch de slim &lite of is dat gewoon de psp 3000.
klopt het dat je scanlines kan zien bij de psp 3000 zoiets had ik gehoord.
hoeveel GB zou ik voor de psp nemen ?
en welke games raden jullie mij aan hou niet van race games. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:21 Onderwerp:
| |

|
- Scanlines lijkt me niet waarschijnlijk en anders ligt dat eerder aan de games volgens mij (met me oude PSP in ieder geval nooit last van)
- GB is afhankelijk van wat je er mee wil doen. Als je er veel muziek, filmpjes en games op gaat dumpen dan kom je al snel bij een 4 of 8GB kaartje uit. Anders heb je ook zeker voldoende aan het kaartje dat er in zit of een 1 of 2 GB.
- FF VII: Crisis Core, God of War, LocoRoco, Killzone Liberations, LittleBigPlanet, Resistance Retribution etc.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Op de eerste PSP-3000 schermen kun je die veel beter zien dan op de oudere PSP-1000 en 2000. Ik heb geen idee of de nieuwe 3000s dat nog steeds hebben. Je hebt echter weinig keuze aangezien er geen 1000s of 2000s meer nieuw verkocht worden. Ik zou eens in de winkel vragen of ik een test eenheid mag zien als ik jou was. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:27 Onderwerp:
| |

|
PSP 2000 en de 3000 worden soms beide Slim & Lite genoemd. Gelukkig zijn ze best eenvoudig te onderscheiden: Op de 2000 staat linksboven het PS logo en rechtsboven SONY, terwijl bij de 3000 linksboven SONY staat, en rechtsboven niks.
De 3000 heeft inderdaad scanlines (ik heb er zelf één), maar je hebt er eigenlijk geen last van en je merkt het alleen als je weet waar je naar moet kijken.
2 GB is eigenlijk wel voldoende als je de PSP alleen gebruikt voor gamen. Maar met 4 GB heb je net wat extra voor muziek/filmpjes/foto's etc. Meer dan 4 GB heb je waarschijnlijk niet nodig, 8 GB is vaak ook wat te duur vind ik.
elemeNt heeft al een paar goede games genoemd, verder kan ik je nog MGS Peace Walker en Tekken 6 aanraden. GTA Chinatown Wars is ook leuk, als je het niet erg vind dat de camera van bovenaf is.

Laatst aangepast door PS3gamerXD op 14 Jul 2010 11:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:29 Onderwerp:
| |
|
Ja zal deze week toch ook even langs gaan mischien ook even kijken voor een testmodel .
Uhm zat ook meer aantedenken om muziek er op te zetten zal wel voor 8 GB gaan maar natuurlijk doe ik het voor de games.
dus je kan alleen maar de 3000 modele kopen (GO is niet echt leuk volgensmij) nog een vraag waar zal ik hem kopen gewoon bij bart smit ?
En hoelang gaat de batterij mee als je games speelt. heb nog een paar vragen maar die weet ik nu even niet meer.
Final fantasy ga ik zeker kopen voor de psp en god of war is zeker een topper wist nie dat ie op de psp was.
BTW er is toch ook nog een andere metal gear op de psp portable ops.
maar kan hem nie vinden in de winkels of verkopen ze hem niet.
Maar is de psp een aanrader ?? |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:35 Onderwerp:
| |

|
Ik zou gewoon even rondkijken waar je de PSP het goedkoopste kan kopen. Bart Smit is vast wel goed.
De batterij gaat ong. 3 uur mee meestal tijdens het gamen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:45 Onderwerp:
| |

|
De PSP-2000 zijn ook nog wel in de winkels te vinden. Alleen zijn dat meestal de special edition uitvoeringen zoals de Simpson PSP pack
En de Mediamarkt heeft deze week de PSP in de aanbieding voor volgens mij €122,-. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Jul 2010 11:52 Onderwerp:
| |

|
Ja de PSP 2000 is nog wel te koop in sommige winkels, maar ik raad je aan toch de 3000 te kopen. Vooral omdat die een beter beeldscherm heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:07 Onderwerp:
| |
|
ja wou ook zelf de psp 3000 kopen omdat die ook beter beeld heeft.
3 uurtjes is toch wel aan de korte kant toch.
BTW heeft iemand aan site waar ik metal gear portable ops kan kopen.
volgens mij is dat ook een aanrader.
tot nu toe die ik wil gaan kopen voor op vakantie zijn.
Metal gear portable ops + peace walker.
Final fantasy.
god of war moet ik nog kijke of ik dan nog genoeg geld heb want moet ook nog geheugen stick kopen.
zijn er mensen die echt genieten van hun psp want ik heb soms ook gehoord dat mensen snel vervelen op de psp |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:10 Onderwerp:
| |

|
Dubbelpost 
Laatst aangepast door Mafusto op 14 Jul 2010 12:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:12 Onderwerp:
| |

|
Ik heb MGS portable ops 2 in de budgetbakken van de Bartsmit gezien voor 10 euro, dus moet je ff kijken of er bij jouw in de buurt ook Bartsmits en Eplaza's in de buurt zijn om ff in de budgetbakken te graaien.
Verder zijn de R&C spellen op de PSP een aanrader, Whipeout Pulse en Daxter! (En andere PSP esentials ook aanraders )
En bij de Mediamarkt zijn de PSP's nu in de aanbieding
Heb net toevallig reclame blad gezien waar het in stond. Hij kost €125,-. Goedkoper ga je hem wss niet krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:20 Onderwerp:
| |
|
oh dat is mooi om te horen zal ik vandaag nog even kijken of ze hem bij mij ook hebben.
R&C nog op de ps2 gespeeld leuke games zeker ook even voor kijken.
die blad van mediamarkt heb ik ook nu voor me en ja daar staat ie ook voor 125 euro maar ja bij bart smit krijg je nu voor 160 plus twee gratis games of geheel een nieuwe game geld dat dan ook voor metal gear peace walker zou wel meteen tof zijn.
BTW hoe speelt monster hunter op de psp ??? leuke game.
denk zelf dat ik voor piano zwart gaat maar krijg je daar geen vieze vlekken XD ach stel steeds te veel vragen |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:40 Onderwerp:
| |

|
Noobie schreef: | oh dat is mooi om te horen zal ik vandaag nog even kijken of ze hem bij mij ook hebben.
R&C nog op de ps2 gespeeld leuke games zeker ook even voor kijken.
die blad van mediamarkt heb ik ook nu voor me en ja daar staat ie ook voor 125 euro maar ja bij bart smit krijg je nu voor 160 plus twee gratis games of geheel een nieuwe game geld dat dan ook voor metal gear peace walker zou wel meteen tof zijn.
BTW hoe speelt monster hunter op de psp ??? leuke game.
denk zelf dat ik voor piano zwart gaat maar krijg je daar geen vieze vlekken XD ach stel steeds te veel vragen |
Bij bartsmit kun je Peace Walker niet nemen omdat de game duurder is dan de games voor de actie. Als je geluk hebt doen ze niet moeilijk. Anders kun je altijd nog naar Mediamarkt . Ben jeook nog 5 euro goedkoper uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:54 Onderwerp:
| |
|
ja bij ons kost ie 33 euro had ik laatst nog is gezien dus hoop dat het goed komt.
heb de review even gezelen en het lijk met ook een goeie game nooit gespeeld dus zal wel moeilijk zijn voor me.
Maar BTW ik ben wel overtuigd zal de psp 3000 kopen.
BTW ben een manga fanaat kan je ook manga zoals online bekijken op je psp zetten.
zal deze week nog ff kijken |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:01 Onderwerp:
| |

|
Misschien dat je de mobile versie van OneManga kunt gebruiken maar volgens mij zijn er geen echte manieren om Manga op je PSP te lezen of je moet elke pagina als foto opslaan  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:05 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
De 2000 is officieel de Slim & Lite, de 3000 krijg je officieel volgens mij meteen met wat extra spulletjes en die heeft in plaats van een HOME knop een -knopje, dat is voor mij het grootste herkenningspunt. Verder betere backlight dacht ik, en nog wat dingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 13:10 Onderwerp:
| |
|
uhm jammer zou wel tof zijn maar nee niet erg handig om 1 voor 1 op de psp te zetten dan ben ik wel een tijdje bezig.
Na ik ga over een half uurtje ff lekker kijken dus wens me maar geluk dat het goed komt.
en dan horen jullie het nog wel van me als ik er van geniet |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:04 Onderwerp:
| |
|
Heey ik heb de psp 3000 gekocht piano black heb ik genomen.
kosten me maar 120 euro plus twee games nam god of war en little big planet.
vindt hem er mooi uit zien maar toen ik hem aan zet en GOW ging spelen merkte ik eigenlijk dat er hele kleine spleet tussen de scherm en de psp zit.
en ik zie het nu al een half uurtje en dit irriteert me vreselijk.
dit hoort natuurlijk niet bij de psp.
ik kan hem morgen pas weer mee terug gaan naar de winkel hier voor krijg ik toch wel een nieuwe psp 3000 ???
plus ik heb Metal gear peace walker ook mee gekocht maar wacht toch nog even met het spelen van games tot ik een nieuwe heb gekregen |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:09 Onderwerp:
| |

|
Kun je er een pic van maken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Noobie |
Geplaatst: 14 Jul 2010 17:15 Onderwerp:
| |
|
nee wou ik al proberen om te laten zien.
Maar het is echt heel kleine spleet wat er tussen zit je ziet het ook alleen maar op een lichtere beeld zoals je aan het spelen bent,
past net denk ik een stukje papier in heel vervelend
hoop natuurlijk dat ik gewoon een nieuwe krijg zal toch wel zo zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 14 Jul 2010 19:43 Onderwerp:
| |

|
over het manga , er zijn vast een aantal (HOMEBREW) programmas ervoor
alleen dan moet je wel je psp laten h4cken .
maar omdat de psp3k niet volledig h4ckbaar is (spellen werken er niet goed op)
moet je maar aan de lokale dorps marrokaan vragen als hij je psp kan hacken
(geen spellen erop zetten he . anders is t illigaal ) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|