Auteur |
Bericht |
|
Mitch |
Geplaatst: 03 Jul 2010 18:41 Onderwerp: PSN plus en externe harddisk vraag
| |
|
Beste mensen,
Ik heb een vraag: ik wil psn plus aanschaffen maar omdat ik nog maar 4gb vrij heb wil ik er een externe harddisk aan koppelen. Weet iemand of dit een klus is, welke harddisk ik nodig heb en of het mogelijk is om daar ook saves, DLC enzovoort op te slaan |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 03 Jul 2010 19:02 Onderwerp:
| |

|
Kun je er geen demo's of video's of andere meuk waar je niks meer mee doet vanaf gooien? Da's een stuk simpeler namelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 03 Jul 2010 19:16 Onderwerp:
| |
|
Nee, ik gooi er ontzettend veel af maar door installaties enzovoort heb ik simpelweg niet genoeg (heb 40 gb en koop regelmatig een nieuw spel) |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 03 Jul 2010 19:18 Onderwerp:
| |

|
Je kan een backup maken en het op je externe HDD gooien. Wat ook mogelijk is een nieuwe HDD te kopen voor je PS3 van 80 GB of meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 03 Jul 2010 19:19 Onderwerp:
| |
|
IK heb daarbij nog een probleem: ik ben mijn password vergeten. En als ik wachtwoord vergeten druk moet ik het email adres van mijn pa invoeren: het probleem hij wisselt om de zo veel tijd van mail, dus dat kan ik gewoon niet meer bereiken ;( |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 03 Jul 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
Koop gewoon een nieuwe interne harde schijf van een terabyte, heb je nooit meer last van. Kosten evenveel, of zelfs minder, dan de externe. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 03 Jul 2010 19:39 Onderwerp:
| |
|
Ja ik heb hier niet veel verstand van Maar hoe zit dat dan met je accountgegevens, worden deze ook opgeslagen met een backup? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Jul 2010 22:04 Onderwerp:
| |

|
Als ik jou was zou ik eennieuwe account aanmaken met een email en wachtwoord van jezelf. Zo kun je ook nooit je psn+ downloads kwijt raken en kun je gewoon een verse start maken met een nieuwe grote hdd in je ps3. Je bent dan wel veel van je oude dingetjes kwijt... maar je voorkomt daarna wel een hoop gedoe. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mitch |
Geplaatst: 03 Jul 2010 22:52 Onderwerp:
| |
|
Tsja ik raak liever niet veel kwijt aangezien ik wel voor meer dan 100 euro dlc HEB  |
|
Terug naar boven |
|
|
VeDeR |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:26 Onderwerp:
| |

|
Je kan toch gewoon een backup maken, nieuwe en grotere hdd kopen en de backup daarop zetten. Volgens mij is je probleem daarmee opgelost.
Je kan tevens je savegames op een usb stick zetten. Nieuwe en grotere hdd kopen, savegames terug plaatsen en via de store al je DLC opnieuw downloaden
Moet niet al te moeilijk zijn en je raakt ook niks kwijt. |
|
Terug naar boven |
|
|
VeDeR |
Geplaatst: 14 Jul 2010 16:26 Onderwerp:
| |

|
Je kan toch gewoon een backup maken, nieuwe en grotere hdd kopen en de backup daarop zetten. Volgens mij is je probleem daarmee opgelost.
Je kan tevens je savegames op een usb stick zetten. Nieuwe en grotere hdd kopen, savegames terug plaatsen en via de store al je DLC opnieuw downloaden
Moet niet al te moeilijk zijn en je raakt ook niks kwijt. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|